Eerste vlinderverjaardag

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Babyengel, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is as donderdag alweer een jaar geleden dat wij afscheid namen van onze dochter*. Ik wil daar deze dag natuurlijk bij stilstaan maar weet nog niet goed hoe. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Wat hebben jullie gedaan, hebben jullie andere kinderen erbij betrokken?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wij hebben die dag iets leuks gedaan met de kleine.
    We wilde voor haar die dag niet te zwaar maken..
    Het was almoeilijk genoeg.

Maar ieder ervaart DE dag anders.

Je kunt evt wensballonnen of gewone ballonnen oplaten met een eigen tekening of kaartje voor jullie overleden kindje.

Heel veel sterkte meid.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Wij zijn even bij haar grafje geweest en verder niks bijzonders gedaan.

Alvast veel sterkte voor deze dag!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Wij gaan een vlinder struik planten in de tuin.
    En als het weer het toelaat laten wij een wensballon op.

5. Waar haal je zo'n wensballon?

Ik wil eigenlijk even naar het strand toe. Ik dacht er ineens aan, we zijn er toen ook nog geweest toen ze nog in mijn buik zat en wij het al wel wisten, dat was toen het laatste uitje met zijn vieren. Zodoende is het een beetje ons uitje geworden voor haar. We wonen vlakbij het strand dus zijn er zo.. mijn man gaat eerder van zijn werk weg hebben we afgesproken. Hopelijk is het dan droog!

6. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Wij gaan waarschijnlijk weer een wensballon oplaten, als het weer het toe laat. Hebben we op 14 februari ook gedaan, de dag dat ik officieel uitgerekend was van ons zoontje. We hebben toen een groot rood hart besteld bij xxlwensballon.nl

7. Anoes

Anoes Lid

15 jun 2007
    24
    0
    0
    Medewerkster tankstation
    Apeldoorn
    ik koop ieder jaar een helium ballon en daar maak ik een brief aan vast .
    het eerste jaar kreeg ik de ballon terug gestuurd .....
    een jongetje hat onze ballon gevonden en zijn ouders hebben daar weer een briefje bij geschreven voor ons ...

8. Allice

Allice Lid

17 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen 13 augustus was het voor mij ook mijn eerste keer, heb creatief een engeltje gemaakt voor bij haar urntje en om mijzelf op te fleuren die avond lekker gegeten. Was een erg moeilijke dag, vooral omdat je ook gaat denken 'wat als'.

Deel Deze Pagina