drukke baan en lichte bruine afscheiding

Discussie in 'Miskraam' gestart door sjoisken, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjoisken

sjoisken Niet meer actief

ik heb een redelijk pittige baan,ben eigen ondernemer, wat soms nogal wat stess met zich meebrengt. Zo ook afgelopen woensdag en vandaag. en deze dagen had ik voor het eerst ook een klein beetje bruinige afscheiding, en een wat branderig gevoel van onderen. zijn dat eventuele voorbode op een miskraam, als ik me te druk blijf maken, of heeft dat niet zoveel met elkaar te maken? Mijn moeder vertelde dat het verstandig is om dit weekend lekker te blijven liggen, is daar iets van waar of zijn dat fabeltjes uit de jaren zestig

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Tja het is lastig te zeggen. Bruin bloed is oud bloed. Van wanneer weet je dus niet. Als jij bloedverlies moest hebben van die drukke dagen dan zou je rood bloed (of roze) gehad hebben.
    Ze zeggen wel eens dat zolang het bruin bloed is, het gunstig is, maar ik ontkrachtig dat, door te zeggen dat mijn miskraam met 7w met bruin bloed begon en uiteindelijk ging het dus pas met 12w mis.
    Het kan gewoon alle kanten op gaan, maar het is echt niet zo gezegd dat het niet mis is. Net zo min, dat als je nu een echp hebt, dat het dan goed zal blijven gaan. Helaas hoorde ik vorige week van iemand hier op het forum die op vrijdag een goede echo had en zaterdag ging het alsnog mis.
    Je moet het (helaas) even afwachten.
    Dat je nu rustig aan moet doen en moet gaan liggen, is inderdaad zoals men dat vroeger deed om een miskraam te voorkomen. Echter, als het mis is, is het mis, en dan helpt liggen ook niet.
    Maar ik zou wel gehoorzamen hoor, want zo'n druk leven is niet goed voor een zwanger lijf. Even de rem erop dus en kijk anders of je thuis ook wat hulp kan krijgen in bijv de schoonmaak en was.
    Sterkte!

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het kan idd gewoon 2 kanten op en ik zou in ieder geval wat rustiger aan doen. Maar echt plat liggen schiet je niets mee op. Ik bedoel als het fout is gaat het toch wel fout. Maar ik zou zekr wat rustiger aan doen. heel veel succes en sterkte.

xxx Joyce

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee meid,

Lichtbruine afscheiding hoeft niets te betekenen hoor. En samen met het branderige gevoel denk ik eerder aan een schimmelinfectie dan aan een miskraam! Mocht het toch een miskraam blijken te zijn dan is het vruchtje in de aanleg niet goed en komt het echt niet door een drukke baan of zo. Evenmin kun je het voorkomen door plat te gaan liggen. Was dat maar zo...

Sterkte!

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    als ik jou was zou ik even vragen voor een echo, dit zal je misschien geruster maken. veel succes!

Deel Deze Pagina