ik zou willen weten hoe lang jullie thuis zijn gebleven na je missed abortion, miskraam of curettage?
Ik bleef bij de 1e miskraam langer dan 1 week thuis. Ik had echt tijd nodig om alles te verwerken. Zeker ook lichamelijk na de curettage. Bij de 2e miskraam ben ik na 1 week weer gaan werken. Ik had al eerder kunnen gaan, want ik voelde me verder goed. Dit was een spontane miskraam. Ik heb gewoon even de tijd voor mezelf genomen om het een plekje te geven. Hope
Ik ben een week thuisgebleven (er zat nog een weekend tussen ook) de 1e dagen geestelijk en lichamelijk en de laatste 2 dagen om lekker alleen mn ding te doen en alles proberen een plekje te geven..
Wij gingen de dag na mijn curettage op vakantie, maar als ik gewerkt had dan was ik denk ik een week thuis gebleven.
Ik ben 3 weken thuisgebleven, buiten de emotionele schok heb ik ook erg veel bloed verloren tijdens mijn miskraam. Daardoor had ik ook een lange herstel periode.
ik ben na mijn curettage 5 dagen thuis geweest, maar toen ik hoorde dat het fout was heb ik een week thuis gezeten. liefs rebbel
Ik wist bijna zeker dat ik op zaterdag een miskraam had gehad alleen had ik geen vruchtje voorbij zien komen. Was dus een beetje onduidelijk. Ik kon pas donderdags terecht voor een echo. Ik werk maar 2 dagen. Die woensdag bleef ik dus thuis omdat ik niet wist waar ik aan toe was en dus voor mijn gevoel inderdaad een miskraam had gehad. Donderdags kregen we een echo en was de baarmoeder inderdaad leeg. De dag erna nog een dagje thuis gebleven en zaterdag verloor ik alsnog het vruchtje. De week erna ben ik weer gaan werken.
Toen we ontdekten dat het hartje niet meer klopte ben ik twee dagen thuis geweest + het weekend. Een week later kreeg ik de miskraam en ben toen weer op do en vrij thuis gebleven.
ik bleef een weekje thuis, maar kan je aanraden langer thuis te blijven. Nu voel ik dat ik veel te vroeg terug gaan werken ben. Danjo als je vragen of een oortje nodig hebt mag je me gerust mailen he
Ik ben in het totaal 1.5 week thuis geweest. Woe hoorde ik van ma. Dinsdags gecurreteerd. Maandags weer 50% gewerkt, dinsdag 75% daarna weer fulltime
vraagje ik heb gister een slechte echo gekregen met alleen een vruchtzakje en geen vrucht maar ik moet de miskraam nog krijgen maar voel me geestleijk gewoon klote en huil alleen maar en zei net tegen baas dat ik morgen wel kom maar werk in kapsalon en denk niet dat ik dat kan. want als dalijk het zover is dat de miskraam plaats vind moet ik weer thuisblijven tenminste denk ik wel maar ben ook net weer uit ziektewet en therapeutische begonnen , en voel me daar lullig bij tegen over hem en mijn collegas hoe reageren jullie bazen.
De bazen krijgen hier ook voor betaald wat willen xe zeggen Ik was in jou geval niet gaan werken maar wie ben ik En euh werk leeft langer dan jij
Mijn baas (normaal niet echt een people-person) was heel begrijpend en liet het geheel aan mij over om te beslissen wanneer ik weer klaar was om te gaan werken. Op zich ook wel begrijpelijk, want je mag ervan uitgaan dat de hele dag toch geen werk uit je handen komt. Nu doe ik kantoorwerk met dertig collega's, maar als je in een kapsalon werkt, lijkt me dat moeilijker. Ik zou het gewoon uitleggen en aangeven dat je het echt niet ziet zitten om te komen werken (en je "gezellige" gezicht op te zetten). Veel succes!
mijn miskraam kwam op een woensdagavond. Donderdag en vrijdag ben ik thuis gebleven en doordat ik het weekend ertussen had zitten ben ik maandag weer aan het werk gegaan.
ik ben langer dan een week thuis gebleven. ik kreeg tijdens de 2e echo met 11 wk te horen dat het hartje was gestopt met 10wk en 5dg (had dit niet verwacht had namelijk nog alle symtomen en geen bloed ofzo verloren). ik was erg ziek (hoge koorts en heel veel overgeven ) en werd meteen opgenomen in het ziekenhuis. 2 dg later ben ik gecureteerd en dit was met complicaties. had erg veel bloed verloren en ben 3 uur onder narcose geweest. ook had ik erg veel pijn en naar 1 nachtje ziekenhuis mocht ik dan naar huis. uiteindelijk ben ik 2 wk thuis geweest en toen was ik redelijk lichamelijk hersteld. geestelijk was ik er nogniet echt aan toe want had nog veel last van huilbuien etc
Bij mijn eerste ma dit jaar ben ik toch redelijk lang thuisgebleven ik weet niet meer hoe lang. In ieder geval langer als een week en toen heb ik een halve week gewerkt en was ik weer een paar dagen thuis omdat het lichamelijk niet ging.Trouwens de eerste keer heb ik een curretage had. Nu afgelopen september heb ik een miskraam gehad en ben ik maar 1 dag thuis gebleven en heb wel een week wat minder gewerkt. xxx Joyce
Vanaf het moment dat we te horen hadden gekregen dat de echo niet goed was heb ik niet gewerkt (10 mei) 21 mei ben ik gecurreteerd toen ben ik 27 mei gaan werken. Dit omdat het moest van mjn teamleidster. Ik was er nog helemaal niet aan toe zowel fysiek als mentaal niet. Mijn collega's (nu ex collega's) waren helemaal verbaasd dat ik al kwam werken. Liefs
Ik heb nu afgesproken dat ik een week thuis blijf. Volgende week weer aan het werk. Ik heb ook veel bloed verloren en ik voel me dan ook met ups en downs goed en minder goed. Ik merk dat ik het moeilijk vind om buiten te zijn, alles gaat door terwijl wij zo'n verdriet hebben. Ik heb vrij heftig werk, begeleiden van gezinnen in crisis, daarom wil ik emotioneel wel weer stabieler zijn dan nu. Wanneer zijn jullie partners weer aan het werk gegaan? Mijn vriend is vandaag naar zijn werk toe omdat zij baas wat moeilijk doet. Hij gaat kijken of hij de rest van de week thuis kan werken.
Ik heb op 29 april een miskraam gehad (dag voor koninginnedag). Op koninginnedag zelf was ik alweer op pad met mijn kinderen en ging mee met de lampionnenoptocht.