Hoi ik kreeg net een telefoontje van de ha dat ik een blaasontsteking heb had het gister ochtend weg gebracht (ik denk dat ik dit al wel een aantal dagen heb). Kan dit kwaad, ik ben 5,5 zwanger.. Liefs Anne
Aangezien je eerder kans hebt op blaasontsteking als je zwanger bent (vraag me niet waarom) zou je zeggen niet.... Je moet wel even melden dat je zwanger bent... dan kunnen ze er rekening mee houden met het de antibiotica....
Zou kwaad kunnen als je het niet laat behandelen. Maar je weet t nu en dan kun je AB krijgen. Idd wel zeggen dat je zwanger bent kunnen ze rekening houden met AB. Ook op letten dat t over gaat. Kan zijn dat je net een bacterie hebt waarbij t niet goed genoeg werkt en dan krijg je soms andere AB. Maar bij mij hebben ze toen wel gekweekt. Toen was ik overigens veel verder dan jij.
Oh en kijk niet raar op dat je er aansluitend een schimmelinfectie aan over zou houden (na AB Kuurtje bedoel ik) Een van de meest gehoorde/gemeldde bijwerkingen van een AB-kuur is een schimmelinfectie. Dit is ook echt niet erg, maar wel heel vervelend voor de mama.... omdat het zo vreselijk jeukt en irritant is Mocht je dat hebben na je AB-kuurtej.... ff melden bij de HA en hij/zij zal je dan een middeltje voorschrijven.