sophie is nu al weer bijna 2 en ben gelukkig weer zwanger, maar weet ik toch niet meer wat ik allemaal wel en niet mocht eten en waar ik op moest letten. ik weet wel van de rauw vlees, filet ed en brie maar is er een lijst van de producten die je niet mag eten tijdens de zwangerschap?
Geen vacuum verpakte vis. Niet te veel zout ivm bloeddruk. Niet te veel koolzuur houdende dranken ivm maagzuur. Geen alcohol, niet roken (maar dat is iets wat je al wist natuurlijk) Verder lekker genieten van alles (en dat is nog heeel veel) wat je nog wel mag!
die vis laat ik wel de komende maanden. laat ik nou juist trek hebben in naturel chips (alleen in het weekend) drink al nooit koolzuur en geen alcohol en rook ook niet maar iig bedankt
inderdaad niet teveel vitamine A( leverproducten), geen rauw vlees, geen rauwmelkse kaas, niet teveel koffie, geen alcohol,drugs of tabak. lekker genieten van je zwangerschap en je niet teveel zorgen maken. Groetjes en gefeliciteerd!
Ik heb een tijd terug van Jonge Gezinnen een A4 uitgeprint waar alles mooi in blokken stond en deze op de koelkast geplakt. Kan 'm alleen niet terugvinden..