Goedemorgen iedereen, Nieuw hier op het forum.. even aan het twijfelen geweest om mezelf aan te melden maar hier ben ik dan. Momenteel zou ik volgens kalender 9 weken en 1 dag zwanger zijn. We hebben met 7 weken een inwendige echo gehad en hier werd 6 weken en 3 dagen geconstateerd. Oftewel, op groei zou ik nu 8 weken en 4 dagen zwanger zijn. We zijn zwanger van ons eerste kindje en het is allemaal best snel gegaan aangezien ik op kerstavond gestopt ben met de pil. Bewust er voor gekozen om niet een poging te doen in januari omdat ik het heel spannend vond hoe mijn lichaam de menstruatie na 10 jaar pil weer op zou pakken. Dit zat na 28 dagen meteen goed. Op 6 mei hebben we onze volgende echo, ik merk toch wel dat ik het heel spannend vind, bang dat er iets niet goed is. Verder voel ik me op en top zwanger (denk ik), goed misselijk en erge vermoeidheid, knuffelen met de man momenteel niet omdat de borsten echt teveel pijn doen, denk dat dit wel herkenbaar is? Nu even een beetje verder snuffelen op het forum en vanmiddag weer even wat slaap pakken.. Liefs, F.
Gefeliciteerd en ik ben ook minder ver dan ik dacht hartje klopte wel dinsdag heb ik weer een echo denk niet dat je je zorgen moet maken hoor miss je eisprong later geweest of je innesteling etc. Mijn cyclus was dus van slag. Maar geniet! Gefeliciteerd !! 💜💙
Denk inderdaad een wat latere eisprong.. Want terug gerekend kan het wel heel goed kloppen dat het toen moment van bevruchting is geweest.. Vind wel lastig waar ik nu vanuit moet gaan als er gevraagd word hoe ver ik ben.. 9 weken en 1 dag of toch die 8 weken en 4 dagen? Wij zagen inderdaad toen ook het hartje al kloppen.. wat bijzonder was dat zeg! Jij ook gefeliciteerd!
Gefeliciteerd meid! Ik zou me niet teveel zorgen maken hoe ver je nu bent en uit gaan van de grootte van het vruchtje.. je geeft zelf al aan dat je na tien jaar gestopt bent met de pil. Je hebt een grote kans dat je cyclus nog niet iedere maand gelijk zou zijn geweest als je niet direct zwanger zou zijn geraakt.. waarschijnlijk was deze maand gewoon net iets langer dan je vorige cyclus ronde. Ik wens je een fijne zwangerschap!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat betreft de dagen die je achter loopt, ik zou me er niet zo druk om maken. Ik liep 3 dagen achter en een paar weken later ineens weer niet. Het kan in deze periode van je zwangerschap nog alle kanten op. Wat de stres betreft, ik was ook constant aan het stressen en dan met name vlak voor een echo of een dag ervoor. Probeer te ontspannen en genieten. Je hebt toch geen invloed op wat er gebeurd en je zwangerschap duurt al zo kort.
Gefeliciteerd. Ik zou ook uitgaan van wat ze op de echo meten. Ik ben toen ook 4 dagen terug gezet. Gewoon een langere cyclus oid
Gefeliciteerd! Ik heb aanstaande donderdag mijn eerste echo, dan ben ik 7 weken. Ik vind het heel spannend, want bij de vorige zwangerschap bleek het bij die echo dat het fout ging. Helaas daarna gecuretteerd. Ik voel me nu wel meer zwanger, dus ik heb goede hoop dat het nu eindelijk na ruim anderhalf jaar eens wel gaat lukken.