Eindelijk ook zwangerrrrrr! Zat vanmorgen helemaal te shaken van opwinding na de test gedaan te hebben! WOEHOE! We zaten allebei van opwinding te springen hahaha. Overigens. Ben 26 jaar, binnenkort 27 en we verwachten dus ons eerste kindje!
Gefeliciteeeeeerd!! Er gaat nu een compleet andere wereld voor jullie open. Verloskundige bellen, je eet-schema aanpassen, je begeven in de wereld van kinderwagens en borst- of flesvoeding. Geniet er van
Bij mij was het een plusje en al na een paar seconden voorzichtig zichtbaar. Het is heel dun plusje, maar een plusje is een plusje! Had ook al iets meer dan een week last van zwangerschapsverschijnselen en was een paar dagen overtijd, maar was te bang dat mijn lichaam me voor de gek hield. En vanmorgen dus met trillende handen een zwangerschapstest gedaan. Jezus, blijft deze roes de komende 8 maanden? Ben dolgelukkig!
Haha ik kan me herinneren dat ik high van geluk was. Walking on sunshine Mijn tip: beleef alles bewust. Alles gaat anders in een roes aan je voorbij. Het gaat zo snel. De 'Zwanger App' is trouwens heeeeeeel leuk. Zo zie je elke week wat je kindje ongeveer weegt en hoeveel het groeit.
Ik heb al vanaf januari de app: "mama apps". Heel handig voor het uitrekenen van cyclus en dergelijke. Maar zal de Zwanger App zeker op de telefoon zetten. Altijd handig! Dank je wel! Ik doe altijd alles heel bewust, ondanks dat er een roes is, bedankt evengoed voor de herinnering!