Hoi allemaal, Ik durf het bijna niet te geloven.. Vorige maand een vroege miskraam gehad en omdat ik nog steeds geen menstruatie had, heb ik een test gedaan. Ik had er nog eentje liggen! En ik ben gewoon weer zwanger! Echt geen idee hoe ver ik ben.. Morgen stond er al een afspraak bij de gyn gepland ivm 2 vroege miskramen, dus hopelijk kunnen ze al wat zien. Ook al denk ik toch dat het daar iets te vroeg voor is. Ik hoop zo dat deze baby blijft plakken!!
hallo Banana, Mijn dochter heeft precies het zelfde als jij.....haar verhaal staat onder het kopje zwangerschap. Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap !! Heb jij nog getest om zeker te weten dat je hcg uit het lichaam was ? ( de reden dat ik reageer is omdat mijn dochter heeft geprobeerd om een account te maken, maar dat tot 2 keer aan toe niet is gelukt, waarom niet.....geen idee ) Zie hier de foto's van mijn dochter
Mijn dochter heeft overigens ook al 3 miskramen achter de rug....en ook net als jij morgen een afspraak staan met de gynaecoloog
Hoi Carola, ik heb een aantal weken geleden met dezelfde test (clear blue met indicator) een test gedaan, en die gaf 'niet zwanger' aan. Ik hoop het ook voor je dochter! Zal voor haar duimen.
Mijn dochter heeft helaas geen test meer gedaan dus voor ons is het gissen of het een nieuwe zwangerschap is of oud hcg.....we testen volgende week nog een keer met een digitale en hopen dan meer te weten Ik wens je een hele mooie, fijne en onbezorgde zwangerschap toe. Ik weet dat het mee maken van miskramen niet niks is. Heb er zelf 2 gehad en een bbz waarbij ik met spoed op de OK lag. En mijn dochter heeft er al 3 op een rij. Dus het is best heftig. Zou fijn zijn als je nu een onbezorgde zwangerschap mag hebben. Probeer van je zwangerschap te genieten, het is echt iets moois. Liefs xx