Hallo allemaal na aanleiding van vele miskramen, heb ik toch weer een onzekere vraagje gisteren hebben we het hartje gehoord en gezien. Alleen de pijn in mijn tepels zijn al 2 dagen weg, en mijn borsten zijn amper nog gevoelig!! is dit weer een slecht teken??? Babs81
nee hoor hoeft echt niks te zeggen. Bij mij is het ook vaak een paar dagen weg en dan komt het weer terug. Ook als het wegblijft zegt dat volgens mij niks over de kans op een miskraam. Ik kan je me je gevoel goed voorstellen. Ik ben ik zwanger na ee MK. Je vetrouwen moet nu beetje voor beetje groeien. Je hebt al een mooie echo met kloppend hartje dus probeer een beetje te vertrouwen op je eigen lijf en je beebje en wat genieten! Succes
oke ik hoop het, heb alleen maar slechte ervaringen. het is gewoon moeilijk, helemaal als je elke dag bezig bent met je symptomen!!!
Kan ik me zo goed voorstellen helemaal als je meer MK hebt gehad. Helaas kan je niet meer doen dan afwachten maar ik heb wel geleerd de afgelopen weken dat symptomen komen en gaan. Zo was ik ook helemaal niet misselijk en sinds maandag ineens zo erg dat ik gelijk ook helemaal niks meer binnenhoudt. Mijn borsten zijn ook echt verschillend met de dag en de krampjes ook. Heel veel sterkte met wachten
Ik heb dat ook gehad hoor werd er ook onzeker van dat de pijn weg ging heb ook een MK gehad 4 jaar terug.. Maar het zegt helemaal niks dat het lekker mag blijven plakken
Meiden erg bedankt!!! Mijn gevoel is inderdaad terug, vannacht met omdraaien veel pijn!!! Tnxx allll voor jullie tijd om mijn onzekerheid weg te halen!! doet me goed!!!