Opnieuw zwanger na miskraam........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tiets27, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi tiets,
    lief dat je met me mee leeft terwijl je net zelf zoveel pijn en verdriet achter de rug hebt.
    Ik wens jou en je partner dan ook heel veel sterkte en ik hoop uiteraard dat je weer heel snel zwanger mag zijn.
    Liefs, mussie
     
  2. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jeetje Mussie, wat afschuwelijk! :cry:
    *knuffel*
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Mussi, wil jullie ontzettend veel sterkte wensen. Ik duim en hoop voor jullie dat alles goed komt. Liefs Jenny
     
  4. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel voor jullie lieve reacties!
    Liefs, mussie.
     
  5. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Gisteren bleek onze tweede zwangerschap weer een vroege miskraam te zijn (allleen vruchtzakje te zien terwijl ik waarschijnlijk al ruim 9 weken zwanger ben). Ik was na de eerste miskraam direct weer zwanger geworden. Daar was ik toen heel erg blij mee. Gisteren gaf de gynaecoloog ons het advies om wel het liefst twee menstruaties af te wachten voordat we weer gaan proberen. Het risico op een miskraam als je direct na een miskraam zwanger wordt is groter. Dit advies gaan we dan ook maar te harte nemen. Alleen al voor onze eigen rust door even niet met zwanger worden/ zijn bezig te zijn.

    liefs,
    Cleo

    Mussie, heel veel sterkte. Wat een verdriet moet je hebben en al die onzekerheid is slopend! Ik kan mij goed voorstellen dat je doodmoe bent van alles. Hopelijk heb je snel goed nieuws! Ik leef met je mee.
     
  6. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Cleo,
    meid wat een ellende maken we toch mee. Waarom???? Dat vraag ik me de hele dag af.
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen, ik leef ook met jullie mee, al die pijn en verdriet, vreselijk.

    Ja, wij hebben nog een paar slopende dagen te gaan.We hebben een klein beetje hoop dat er een wonder is gebeurd.
    Wachten, dat is het enigste wat we kunnen doen.
    Liefs en een dikke knuffel van mussie.
     
  7. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Cleo, niet te geloven, wat moet jij je klote voelen!!
    Al die verloren tijd ook..
    Bah, wat een rotnieuws.
     
  8. artep

    artep Lid

    18 feb 2006
    24
    0
    0
    Hoi lieffie,
    Hoe gaat ie nou? Kun je de dag een beetje doorkomen? Slaap je overdag een beetje ipv 's nachts? Het is inderdaad allemaal heel slopend en zeker niet verdiend!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Wanneer mag je weer naar de vk?
    Ik duim voor je,
    liefs,
    peet
     
  9. artep

    artep Lid

    18 feb 2006
    24
    0
    0
    Hoi Cleo,
    Wat een slecht nieuws! En dat ook 2 keer achter elkaar. Ik kan mij voorstellen dat je even wilt wachten nu om alles weer normaal te laten zijn. Zelf ben ik nu zwanger na een miskraam. Het blijft elke minuut van de dag spannend en eng. Ik hoop dat je nu even de rust kunt vinden....
    sterkte met jullie verlies,
    liefs,
    peet
     
  10. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    (((Cleo en Mussie)))
    Allebei heel veel sterkte met alle lichamelijke en geestelijke ellende!

    Liefs, Wendy * lotgenote
     
  11. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi lieverd,
    nou vandaag was ik weer iets meer positief.Ik had vannacht goed geslapen en een postieve droom gehad.We moesten voor controle en het hartje bleek helemaal goed te kloppen. Ik weet het het is maar een droom maar het heeft mij er vandaag wel door heen gesleept. Nog 3 lange nachten en 4 lange dagen en dan weten we het. Maandag om 16.15 moeten we weer naar de gyn.Ik moet je eerlijk zeggen, ik ben bang heel bang voor wat komen gaat. Dus die positieve droom kon ik echt wel gebruiken.Dit vreet energie.Weet je wat het is Peet,we hadden dit echt niet verwacht. Maar ik heb met mijn zoon een soort gelijk mee gemaakt.Met 7 weken ging ik toen naar gyn voor echo omdat ik niet wist hoever ik toen was. Ik bleek bijna 7 weken zwanger te zijn.Maar zijn hartje klopte helemaal niet.Gyn stuurde me weg met de woorden : bereid je maar voor op een miskraam!Ik moest toen 1 of 2 weken later terug komen, en toen klopte zijn hartje wel.Dus ik denk ook stiekum misschien is het hartje wel die dag dat we bij gyn waren gaan kloppen en was het nog bezig op gang te komen.Ik weet het niet ,nu ga je weg met de woorden heb je pijnstillers in huis?Ach, je denkt aan van alles.Ik heb ook alle zwangerschap verschijnselen nog, niks minder, dus voor mij ook positief teken, nog even geduld en wat hoop.Je hoort het van me.
    Liefs, mussie
     
  12. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He Cleo en Mussie,

    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

    Liefs tiets
     
  13. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ha mussie,
    Wat fijn dat je een positieve droom hebt gehad. Dat geeft weer een beetje moed! Ik hoop voor je dat je droom uitkomt!

    Ik kan me goed voorstellen dat je je afvraagd waarom dit allemaal gebeurt. Dat doe ik ook heel erg vaak. Helaas schiet je er niets mee op.

    Heel veel sterkte! Ik duim voor je dat het goed komt.

    liefs,
    Cleo
     
  14. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, nou Cleo, vannacht weer een K nacht gehad hoor en de hele dag saggie. Wat kan je je dan vast houden aan bv een droom he, ik had echt zoiets van zie je wel alles komt goed!Maar goed, nog paar dagen en dan ist maandag. Dan hoop ik dat deze nachtmerrie eindlijk over is!
    Liefs, mussie
     
  15. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Wat vervelend! Misschien toch maar niet zo heel erg vasthouden aan dromen. Gelukkig is het bijna maandag, al zullen die twee dagen wel heel langzaam voorbij gaan voor jullie. Ik zal voor jullie blijven duimen!

    Sterkte en liefs,
    Cleo
     
  16. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel :)
    Liefs, mussie
     
  17. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ha Mussie,

    Ik moet de hele ochtend al aan je denken. Ik hoop dat het goed gegaan is. Ik ben hard aan het duimen. Laat je het ons weten?

    sterkte!

    liefs,
    Cleo
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mussie,

    Veel sterkte/succes vandaag.

    Pim
     
  19. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas, ons kindje leeft al 6 dagen niet meer.
    We zijn erg verdrietig, ik probeer gauw weer wat meer te schrijven maar kan het nu even niet, sorry.
    Liefs, mussie

    Ik wens jullie uiteraard heel erg veel geluk.
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooooooow mussie :cry:

    Dikke knuff
    Natasja
     

Deel Deze Pagina