Hallo allemaal. Vorige week test gedaan: neg Vanmorgen test gedaan: pos!!!!!!!!!!!!!!! Ik geloof het nog niet zo, ik heb weinig klachten alleen wat meer honger en pijn in mijn liezen. Ik ben heel onregelmatig ongesteld (geweest) er was echt geen peil op te trekken. Vorige ronde ovulatietesten gedaan, maar daar werd ik zo gestresst van dat ik dat deze ronde niet heb gedaan. Ik had geen testen meer in huis dus was ik vanmorgen snel even naar de supermarkt gegaan en had mijn ochtendurine (afgesloten) in de koelkast gedaan. Ik ging in de badkamer testen en de test was gelijk positief ik moest langer op de ctrl streep wachten als op de test streep, hij is echt overduidelijk. Maar toch besef ik het nog niet helemaal. Ik ben wel super blij, maar ik heb wel voor alle zekerheid zo'n clearblue test gehaald met indicator. Als die ook positief is denk ik pas dat ik het ga geloven, kan ik die het beste vandaag doen of morgen met ochtendurine? Groetjes
Toch maar de CB test gedaan en die is ook pos 2-3 weken geeft hij aan. Ik ben helemaal hieper de pieper!!!!!!!!!
Dank jullie wel!!!! Het is echt niet te geloven, maar dat komt vanzelf. Jullie ook nog gefeliciteerd en snippie23 inderdaad ooit wordt jullie wachten beloond en hopelijk is dat heeeeeeel snel. Liefs