IUI op zondag in UMCG??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jippiejee, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Zaterdag krijg ik een echo, nu kan het goed zijn dat ik dan eitjes op springen heb staan, doen ze ook IUI's op zondag in het UMCG?? Wie weet dat?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jipiejee@ Punctie s en fm doen ze wel op zondag is mijn ervaring . maar iui durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    Mis dat je hier er wat over kan vinden: IUI, IVF/ICSI behandeling en bewaren embryo's

Hebben ze je er niks over gezegt?
    Als je ei op zondags springt lijkt me dat ze wel wat doen , de natuur doet wat ie wil he.

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    thanx voor je antwoord. Nou ja als ze puncties doen moet het lab ook beschikbaar zijn lijkt me... Dan kunnen ze het zaad bewerken en dan is de inseminatie ook zo klaar. (Kan ik bijna zelf wel, haha 't is dat ik er niet bij kan...) Ik was er vanuit gegaan dat het wel gewoon kon, maar Jippieman vroeg of ze dat wel op zondag deden. Toen begon ik toch te twijfelen...

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Morgen is het vrijdag toch ? Zou gewoon even bellen dan weet je meteen waar je aan toe bent

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Komt vast goed , had je nog wat aan de site die ik er bij had gezet?
    Anders idd even bellen morgen zo als wachtende zegt.
    Geeft je vast meer rust.

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nee helaas kon ik hier niks vinden over zondags behandelen. Naja ik hoor het wel, ben niet zo'n beller en eerlijk gezegt ben ik er gewoon een beetje nieuwsgierig naar, maar als ik het zaterdag ochtend hoor dan is dat prima. Ik kan er toch niks aan doen kan mijn eitjes niet versnellen of remmen en als ze het niet doen op zondag gaan ze voor mij vast geen uitzondering maken, we zien wel..

Bedankt dames voor het meedenken!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jiepiejee@ Denk dat je al in het ziekenhuis bent , maar laat je het even weten ? duim voor je dat het goed komt.
    Succes meis.

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja ik dacht laat ik het direct maar even melden, wie weet wil iemand anders het ook weten. Ik heb het antwoord; Ja ook op zondag doen ze IUI in UMCG, dat gaan we morgen dan ook doen;)! En dan maar weer op die stomme wachtbank...:(.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Succes meis duim duim. Zag het er goed uit de echo?

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ja alles prima, mooi dik bm slijm, 1 keer 18mm en 1 van 15. Mja elke keer ziet het er allemaal super uit, maar zonder resultaat. Dus begin wel de moed een beetje te verliezen. Maar goed niet geschoten,altijd mis.... Dus we gaan er maar weer voor!

'spreek' je gauw weer in/bij het UMCG forum!

lfs

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Idd Het gaat in begin van binnen allemaal super , maar het resultaat laat af weten ! Weet er alles van meis.
    We spreken me kaar gauw weer eens

Deel Deze Pagina