Hoi allemaal.. Vorige week woensdag heb ook ik helaas een miskraam gekregen.. Emotioneel even hard aangekomen maar nu het bloeden gestopt us merk ik dat ik het wat positiever in zie gelukkig.. Hoe is jullie cycles na de miskraam? Ik wil gaan testen met Ov testen maar geen idee hoe ik nu in mijn cycles zit.. En zal t ei nu ook later komen? Wanneer is 1ste dag cycles, gewoon eerste dan bloeden aanhouden ? Sorry dat ik zoveel vraag maar dacht Miss weten jullie dat.. Wil heel graag weer snel aantellen maar ergens vind ik t ook dood eng om dan die eerste weken weer te moeten doorstaan
Bij mijn vorige MA had ik 14 dagen na de eerste bloeding een positieve ovu. Dus ik zou beginnen met testen zoals je anders ook zou doen. Je weet maar nooit, al kan het soms ook wat langer duren. Ik zit nu middenin mk nummer 3... Maar eens komt het goed, dat moet!!!! Succes meiden hopelijk voor iedereen hier snel een plakker!
Sterkte voor alle meiden en straks hopen op een klein wondertje. Hier twee weken geleden curretage gehad. Hoe zijn jullie zw testen eigenlijk? Mijne is nog steeds positief. Daarom hebben ovutesten ook nog geen zin bij mij. Ik ben nu ook blij weer verder te kunnen. Was echt een droevige periode.
Hier vanmorgen doe de gyn gebeld. Ik moest met spoed naar zkh komen omdat mijn hcg vergeleken met vorige week verdrievoudigd was. Na een lange zit van 4, 5 uur. Uiteindelijk een injectie met chemicaliën van de gyn gehad wat het restweefsel dat ergens in mij zwerft moet laten afsterven. Op de echo is nml nergens restweefsel te zien dus ze vermoede dat er iets buiten de baarmoeder zit. Volgende week woensdag weer terug komen, opnieuw bloedprikken en hopelijk is dan mijn hcg met 25% gedaald. Zo niet dan krijg ik nog een injectie., hier nu dus in een onzekere periode.
Hè bah wat een nare dag binby, hoop dat alles snel in orde is. Ik heb helemaal geen test meer gedaan. Op dag van mk was op de echo al niks meer te zien. En alle kwaaltjes waren binnen 2 uur verdwenen. Maar mijn zwangerschapstesten zijn ook nooit knalpositief geweest. Ga er maar vanuit dat ik nog niet veel hcg had aangemaakt. Ik ben met ovu testjes begonnen op dag 11, zelfde als vorige ronde. En daarop alleen nog maar vage lijntjes, vergelijkbaar met vorige ronde. Ga er dus wel vanuit dat alles opgeruimd is daar binnen.
heel goed eigenlijk ,gewoon blijven proberen het lukt het beste als je lekker dagelijks van elkaar geniet ,als je er te veel mee bezig bent kan het wel eens leiden tot vervelende teleurstellingen
hallo dames, ik wil graag met jullie meekletsen😊 afgelopen maandag een miskraam gehad met bijna 10 weken.. een week daarvoor de eerste echo gehad waarop alles goed was inclusief kloppend hartje. ik had echt niet meer verwacht dat het mis zou gaan dus kwam de klap des te harder aan. mijn verloskundige en een dame uit t ziekenhuis hadden me gewaarschuwd dat je vaak bij een miskraam echte weeen kunt krijgen. nou dat heb ik geweten hoor ben door een hel gegaan! maandag nacht wakker geworden bijna krijsend van de pijn (inclusief flauwvallen en overgeven) maandag ochtend om half 6 het vruchtzakje verloren.. maandag middag 5 uur lang op bed gelegen met een soort van naweeen ook echt vreselijk pijnlijk en maandag avond om half 10 zat ik niet vermoedend op de wc toen ik ineens het gevoel kreeg dat ik moest persen om het zo even te noemen flinke druk op de onderbuik en daar was ineens de placenta van 15cm ongeveer. pff al met al een super heftige dag gehad waar ik nog steeds van aan het bijkomen ben en toch heb ik gister al een lading ovu en zwangerschap testen gekocht.. hoop echt dat ik over 2 weken weer een eisprong heb. heb veel gelezen van vrouwen die direct na hun mk weer zwanger waren omdat je dan extra vruchtbaar schijnt te zijn??? had ik beter niet kunnen lezen ben bang dat ik nu al teveel hoop heb.. sorry voor het hele verhaal maar vind het heel fijn even van me af te schrijven.. Iedereen sterkte met de verwerking van de mk en hopelijk hebben we allemaal snel weer geluk xxx
Ik durf er nog niets van te zeggen. Ik hoop dat de cyclus weer normaal wordt. Ovulatie testen ga ik ook pas weer gebruiken na de eerste menstruatie, we hebben nu gemeenschap gehad op goed geluk. Voor dag 1 van de cyclus mag je inderdaad de eerste dag van het bloeden aanhouden. @ Jes12, wat een verhaal! Vreselijk dat je zoveel pijn hebt gehad, zal emotioneel ook een flinke klap zijn geweest. Extra vruchtbaar zijn na een miskraam heb ik ook gehoord / gelezen maar volgens mij nog niet bewezen. Zelf had ik vanochtend veel afscheiding en zat hier wat roze bloed bij (heel licht). Als mijn cyclus weer normaal zou moeten zijn na de miskraam dan moet ik pas volgende week mijn menstruatie krijgen. Ben dan ook benieuwd waar dit nu ineens door komt. Zat te hopen op innestelingsbloed maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
Oh spannend butterflynova. Ik heb dat ook elke x gehad een innestelingsbloeding. Klein beetje rozeverlies en dan was ik ook elke x zwanger.
Heey dames, Ik wil ook meeschrijven! 2april waren ze er bij de echo achter gekomen dat het hartje al gestopt was. Ik was toen 9 weken zwanger. 7april heb ik n curretage gehad. Na al het verdriet wil ik nu toch opnieuw beginnen. Vorige week heb ik 2 dagen licht roze afscheiding gehad, alleen bij afvegen. Ik zit inmiddels op cyclusdag 40 en nog geen spoor van een menstruatie. Hiervoor was ik altijd regelmatig na 28 dagen ongesteld. Zaterdag toch maar n test doen maar op de een of andere manier durf ik ook niet zo... Bang voor teleurstelling en bang om weer zoiets mee te maken. Maargoed, om dit alles te verwerken ga ik volgende week lekker met mn vriend op vakantie. Dat hebben we echt ff nodig, ook voor onze relatie. Merken jullie ook dat je vriend heel anders met het verdriet omgaat? Liefs!
ik kom ook wel even meekletsen, 22april miskraam gehad, (8+1) en eergisteren waarschijnlijk mijn eisprong gehad (temp is gestegen alleen gisteren was tie onbetrouwbaar want was de hele nacht klaarwakker... alhoewel ik wel de hele nacht stil lag) maar vandaag was tie nog hoog, heb niet zo'n goed gevoel bij deze ronde, na de miskraam ben ik ziek geweest, kreeg er ook nog eens blaasontsteking bij, en door die antibiotica een vaginale schimmel infectie en nu crémetje ervoor... door die antibiotica had ik waarschijnlijk ook bijna geen vruchtbaar slijm want dat heb ik bijna niet gezien eigenlijk we hebben 1 dag voor de eisprong gevreeën dus het zou goed mogelijk kunnen zijn, alhoewel ik denk van niet door al die lichamelijke tegenvallers en 2 dagen voor me eisprong hadden we het 2x op een dag gedaan, dus misschien was 1 dag voor me eisprong het zaad nog niet zo goed laten we hopen dat we snel terug zwanger mogen zijn, van een gezonde plakbeeb
heb je al een eisprong gehad? want misschien was de roze afscheiding wel een innesteling (of misschien een eisprong bloeding) ik zou gewoon af en toe testen
Spannend! Begrijp dat je niet zo goed durft. We zijn blij geweest met iets wat niet zo mocht zijn, alsof je dan nu niet blij zou kunnen zijn. Waar gaat jullie vakantie naar toe? Lekker er even op uit samen. Mijn vriend gaat er anders mee om, praat er minder over en kon al sneller weer vooruit kijken maar gelukkig kunnen we er wel heel goed over praten samen en vinden we veel steun bij elkaar.
@ lucky star: op mijn controle echo bij de gyn was te zien dat mn eisprong in aantocht was (ze zei 1 dezer dagen). Die echo was 28 april.. Dus erg spannend... @ butterfly nova: we gaan naar thailand rondreizen. Was i.p. al het plan maar door mn zwangerschap eigenlijkvan de baan. Maar direct na mn mk geboekt. Bij jou is het ook spannend! Ik ben heel benieuwd!
dames even een vraagje.. hoelang bleef bij jullie na de mk de buikpijn aanhouden? afgelopen dinsdag is het gebeurt bij mij en heb nog steeds buikpijn en bloedverlies is dit normaal? wel een lichtere buikpijn dan begin deze wek hoor. en wanneer testte jullie weer negatief 😊