Opnieuw zwanger worden na miskraam, wij gaan er weer voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ButterflyNova, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jes12; buikpijn heb ik nooit gehad alleen na de curretage (maar dat heeft dus een andere reden). Ik had weer een negatieve test 2 weken na de curretage (of misschien iets eerder, heb niet dagelijks getest)

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Jes12 bij mij ook dinsdag begonnen en ik heb nog af en toe buikpijn. Ik ga morgen weer n test doen, ben benieuwd..

3. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Sterkte meiden! Het verlies is groot maar ooit komt het goed, dat hou ik mezelf iig altijd voor.

4. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff vanochtend getest, negatief. WAAR BLIJFT MIJN MENSTRUATIE!!! Het is vreselijk dat wachten!! Nu al 40 dagen na de curretage en nog niet ongesteld....
    Ik hoop dat het vandaag komt, dat hoop ik elke dag.. Want zwanger ben ik dus niet..

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hier nog steeds een positieve test, zelfde of ietsje lichter dan die van 4 dagen geleden... :/

6. Sophietje11

17 okt 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal!

Wat een onzekerheid hè? Als je nu niet precies weet hoelang je cyclus duurt...:(
    Ik heb 15 april een MA gehad en op 2 mei een spoedcurettage. Ik kan me voorstellen dat mijn cyclus in de war is. Waar ik me nu op richt is de menstruatie en daarna wil ik misschien weer gaan temperaturen.

Succes allemaal!

Liefs, Sophie

7. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Mag ik ook mee kletsen?
    Ik was 5,5 week zwanger & helaas begon het bruinverlies en buik+rugpijn.
    Ik heb niet het idee dat ik het mini vruchtje ben verloren.
    Maar sinds donderdag bloed ik bij naar toilet gaan. Het is niet veel maar wel helderrood.
    Wanneer weet je of alles uit je lijf is? Moet ik daarvoor langs de gyn? (Loop bij de gyn)

Liefs

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Meestal wordt er een echo gedaan ter controle sterre

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Bedankt voor je reactie moonlight. Dan zal ik maandag even bellen.

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb 2 weken na de curettage een test gedaan en die was negatief. Na 25 dagen een menstruatie en nu wachten op de volgende menstruatie (vandaag cd 27, 9 of 10 dpo) of een positieve test. Ik wacht nog een paar dagen met testen (geen idee waar dit geduld ineens vandaan komt).

Ik heb over 1,5 week controle bij de gyn en hoop eigenlijk dat wanneer dat mens vraagt hoe het gaat dat ik kan zeggen dat het prima gaat omdat ik zwanger ben....

11. XmoonlightX

Oh wat goed dat je je kan inhouden zeg!! Je eisprong was dus bekend deze ronde? Spannend!!
    Hier vandaag ook ongesteld geworden...nog nooit zo blij geweest :D

12. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dyson; dat lijkt me geweldig als jij kan zeggen tegen de gyn dat je weer zwanger bent! Veel succes!!!

13. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey XmoonlightX, ongesteld, gefeliciteerd! Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo blij was ongesteld worden - het moet niet gekker worden ;)
    Bij mij was het precies 4weken na MK maar deze keer is het wel iets sterker dan normaal, en ook langer ( vandaag dag 4 en ik bloed nog steeds iets). Ik hoop het eigenlijk een beetje relaxed aan te kunnen gaan, zonder al te veel testen enzo. De laatste keren was het juist raak toen ik niet testte, en al die keren dat ik dacht NU is het moment ( vanwegen de test) lukte het juist niet. Ik weet het ook even niet. Het is zo a-relaxed als je de hele tijd de tests in de gaten houdt, vind ik.

14. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een positieve ovulatietest. Daarmee ziet het er naar uit dat m'n cyclus gelijk is aan vorige maand. Toen ook op dag 19 een positieve test. Blij dat ik een ei heb!

Moonlight, fijn dat jij je ongi hebt, kun je ook weer verder!!

15. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ XmoonlicghtX, gefeliciteerd met je ongesteldheid!!! Hoelang heb je moeten wachten?? Ik wacht nu al 42 dagen, ben zo bang dat er iets mis is..

@ AnnaCatharina, fijn een ei!! Veel plezier ;)

16. XmoonlightX

Ik heb helemaal niet lang moeten wachten, was ook enig sinds verbaasd.. 26 dagen! Dus een gewone cyclus..ben benieuwd hoe mn lichaam het hierna gaat doen, gezien mn vorige cyclussen.

Miss86. .. Je testen waren al wel negatief toch??

17. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ook ik wou me graag aanmelden, en me verhaal doen!
    ik ben 23jaar, me man en ik zijn nu 2jaar getrouwd, was ruim jaar van pil af toen werd me cyclus wat regelmatiger, toen we er voor gingen was ik binnen 3maanden zwanger, helaas kwamen Wy maandag achter met de 11wk dat het vruchtje met7wk is gestopt met groeien! vreselijk! woensdag door middel van pillen de Miskraam opgewekt! ik raad dit niemand aan zo heftig! nu ik wat rustig ben, vraag ik mezelf zoveel vragen af!
    hoe is me cyclus weer zolang van slag? en duurt nu wel lang tot ik weer zwanger ben, en gaat dan wel goed!
    helaas niemand kan my antwoord geven, alleen stomme advies!
    je kan zwanger worden en je ben nog zo jong!
    Pff vind allemaal zo zwaar en heftig
    sterkte andere die dit ook meemaken!

18. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff Ik wordt hier helemaal gek. Heb afgelopen woensdag injectie gehad van de gyn, sinds die tijd ben ik de hele dag misselijk en heb ik last van maagzuur. A.s. woensdag weer bloedprikken, hoop zo dat mijn hcg dan gezakt is.

Verder ben ik door de bazin ziekgemeld. Zij vind dat ik deze klap goed moet verwerken en omdat het allemaal onzeker is wat mij (nog) te wachten staat vond ze dat verstandiger. Terwijl ik zoiets heb laat mij maar werken dan heb ik afleiding.

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik snap dat je afleiding wil, maar de andere kant is dat ik me 1 dag ziek wilde melden, de dag na dat ik hoorde dat ik een mk had, en ik hiervoor een halve dag vakantie in moest leveren!!! En er werd van mij verwacht dat ik de dag daarna weer gewoon kwam! (ik werk op een babygroep op een kdv) Ik zou willen dat mijn bazin wat meer meeleefde met me :cool:

20. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiske, dat is inderdaad heftig. Dan snap ik dat je werk dan niet ziet als afleiding.

Deel Deze Pagina