Opnieuw zwanger worden na miskraam, wij gaan er weer voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ButterflyNova, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Wij zijn ook bezig voor ons 1e kindje. In ronde 5 was het raak. Helaas een MK gehad na 6,3wk. Dat was 28 februari. Ik vermoed dat ik de 2e ronde erna weer zwanger ben geweest. De week voor mn ongi exact dezelfde symptomen als toen ik zwanger was. Vooral pijnlijke borsten. En dat heb ik normaal echt nooit. Helaas werd ik gewoon ongesteld. Maar wel vergezeld door flinke krampen, pijn en heviger bloedverlies dan normaal. En dat terwijl ik normaal echt nooit last heb van mn ongi. Dus ik vermoed dat dat misschien ook een MK is geweest. Maar zeker weten doe ik dat niet. Vorige ongi nl weer nergens last van.

Nu is mijn NOD 26mei. Aanstaande zondag. En heb nu weer lichte vlagen van pijnlijke borsen en wat gerommel in mn baarmoeder. Dus heb een mini beetje hoop. Ga zondag ochtend als ik niet ongesteld word dan ook een testje doen. Eerder heeft geen zin want ik maak niet zo snel t hormoon aan volgens mij. Bij mn vorige zwangerschap testte ik ook pas licht positief met 2 dagen overtijd...

Dikke knuffel aan alle dames die onlangs een MK hebben gehad. Tis "klote"... Ik weet t.. Maar onze tijd komt nog wel.. :)

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meide,

even een vraagje.. ik heb nu ongeveer 2 weken geleden een mk gehad. ik merk dat mijn borsten nog erg vol zijn en gister viel mij op dat ik erg veel blauwe aders op mijn borsten heb en ze zijn gevoelig..?? verder heb ik nergens last van.. mijn ovulatie testen zijn nog negatief dus het kan ook niet met mijn eisprong te maken hebben.. is dit normaal?

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi mammz..heb je al een echo gehad om te controleren of alles eruit is?.

Hier net ongesteld geweest vier dagen en vandaag eindelijk een omo witte test :D:D.. Ik zei kom masr op met die ei..

4. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen echo, ze zei dat als het bloede vanzelf stopte en niet steeds weer begon het goed is en dat niet nodig was? Dus geen echo gehad want t bloeden is gestopt

5. XmoonlightX

Hmm zou toch voor de zekerheid een echo laten maken, ook omdat je toch nog kwaaltjes lijkt te hebben..
    Misschien dat toch niet alles eruit is?
    Test je nog positief op een zwangerschpastest?

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk geen zwaantjes kwa misselijk of zo.. Puur mijn borsten vind ik raar..

Ik had een paar dagen voor mijn mk al in de gate dat t eraan zat te komen omdat mijn testen snel afliepen helaas.. Dus zijn bijna negatief met de miskraam. Ik ga morgen vroeg voor de zekerheid een test doen kijken wat die zegt.. En als het blijft denk ik maar even de vk belen

7. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb toch maar even de vk gebeld en ze belt straks terug om een afspraak te maken voor een echo om even te kijken hoe of wat, hoop dat alles schoon is..

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het duurde wat langer dan mijn normale cyclussen hiervoor maar ik ben inmiddels ongesteld! Vind het prima, weet ik dat mijn lichaam weer 'goed' werkt en kunnen we vanaf nu echt opnieuw beginnen.

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Een vraagje, ik heb twee weken geleden een miskraam gehad met 5,5 week. Weekje bruin en dag/2dagen rood niet veel. Paar dagen erna was een nieuwe test al wit. Afgelopen vrijdag had ik alweer vruchtbaar/rekbaar slijm wat ik herken van een eisprong. Kan dat alweer zo snel?

Liefs

10. XmoonlightX

Mammz..hoe was de echo???

Hier eindelijk niet meer ongesteld, na negen dagen!!

11. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zag dit topic en wou toch even reageren. Ik heb 13-5 miskraam gehad. Vanaf toen ben ik gaan vloeien (dag ervoor wist ik het al dat het niet goed was) 19-5 echo gehad en alles was al schoon en zag er goed en rustig uit.
    Wij gaan er nu ook meteen weer voor. De kinderwens blijft (is misschien bij ml nog wel groter zelfs)
    afgelopen donderdag hele erge buikkrampen gehad zelfs met de mk had ik het niet zo hevig. Na een warme pittenzak trok het weer weg maar kon niet eens meer rechtop staan. Geen idee wat dat is geweest.
    ik hoop dat mijn cyclus nu wat regelmatiger wordt en dat iedereen hier snel weer zwanger mag worden.

Succes voor jullie!! We gaan ervoor!! :D

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo was goed gegaan, alles was mooi schoon en ze zagen dat ik een eisprong gehad had dat zagen ze aan dat de slijm rand of zo iets mooi dik was? Dus nu afwachten en duimen... Ik moet zeggen dat ik er echt op hoop en dat t nog wel eens een fixe teleurstelling kan gaan worden deze maand als het niet raak is..
    Mijn vriendin vertelde me gister dat ze zwanger was, ben super blij voor haar echt super blij! Maar toch doet het ff zeer..

13. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij bijna hetzelfde, 1 dag rood (eerste dag) twee dagen bruin en dat was het. Op dag 18 positieve ovulatietest. 1 dag later dan de ronde dat ik zwanger werd. De een z'n cyclus is meer van slag dan de ander. En ik denk dat hoe vroeger de miskraam is, hoe minder lang je er last van hebt. Geen idee of dat echt zoo is hoor...

Succes deze ronde!!

14. XmoonlightX

Fijn om te horen dat de echo goed was!!
    Ja dat is ook zo hoor..bij mij gaat het meestal goed, maar soms heb ik echt een mindere dag... Komt ook doordat ik nog wat last van hormonen heb denk ik 😃

15. Aruba

Aruba Lid

28 mei 2014
    16
    0
    0
    Een jaar op Aruba
    Ik ben nieuw hier..
    Wij zijn nog niet zo heel lang bezig.. Maar toch heb ik een vraag!
    In april heb ik mijn spiraal laten verwijderen, meteen diezelfde maand
    Een positieve test in handen, hele lichte streepjes (ik weet een streep is een streep) dus wilde er nog niet helemaal vanuit gaan! Uiteindelijk paar dagen gestopt met testen.. Daarna weer een test gedaan en die was negatief! Volgende dag begon ik ook gelijk met bloeden en kon amper lopen van de pijn! Naar de dokter gegaan en Een vroegtijdige miskraam dus, ik was rond de 4/5 weken! We wilden eigenlijk wel gelijk weer gaan klussen maar iets houd me tegen.. Zou ik niet gewoon een normale menstruatie moeten afwachten? Ben bang dat het nu weer mis gaat!

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hey meis, dat is schrikken he... Je kan eventueel een ronde afwachten, maar het hoeft niet hoor. Het vergroot echt niet je kans op nog een mk. Ik zelf wil geen kans onbenut laten maar wij zitten ook al in ronde 10 :( Doe waar jullie je goed bij voelen!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ronde 10 al :( Niet leuk! Maak je gebruik van ovulatietesten?

18. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Vandaag bij de gyn geweest voor check up, alles is weg. Is geen restweefsel achter gebleven gelukkig. Na 17 maanden nog steeds geen hummeltje. Gyn geeft ons nog 3 maanden de tijd in de hoop dat het ons zelf lukt anders toch verder zoeken, onderzoeken & behandelplan cq vervolg traject.
    Hoop dat mn lijf het zelf kan en het lukt, voel me af en toe aardig in de steek gelaten door mn lichaam. Ik weet dat het wel kan hebben al een zoontje geboren in 2008.

:(

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja al heel wat maandjes... gelukkig wel, dan weet je een beetje waar je aan toe bent vind ik.

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste meiden,
    na twee jaar en een maand had ik eindelijk een positieve test in mijn handen. Een lichte streep op met vijf dagen overtijd, maar een streep is streep. Twee dagen testte ik weer, ik wilde een super positieve test. Die kreeg ik niet, de test was eigenlijk bijna negatief. En twee uur later ongeveer kreeg ik een vroege miskraam (van vijf weken). Nu precies een week geleden.
    Ik ben het weekend erg verdrietig en boos geweest. Waarom? Ik was eindelijk zwanger na 2 jaar en een maand (lang genoeg gewacht) en dan moet het misgaan. Ik baal er nog steeds erg van, al voel ik mij wel wat beter. Ik weet nu dat ik zwanger kan worden, dat gaf mij gek genoeg hoop voor de toekomst. En uit de resultaten van het onderzoekstraject van het ziekenhuis bleek ook alles goed te zijn met ons. Na de zomervakantie begin ik met IUI-behandelingen.
    Ik hoop dat ik opnieuw zwanger word en deze zwangerschap mag blijven. Hopelijk duurt dit niet weer 2 jaar. :(:x:(. Ik ben bang dat ik opnieuw zo lang moet wachten.

Deel Deze Pagina