Wie ronde 35 of later zwanger zonder behandeling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammietammie, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Inmiddels zijn wij beland in alweer ronde 36... Volgens de gyn hebben we nog steeds ruim 30% kans om op natuurlijke wijze zwanger te worden, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Daarom ben ik op zoek naar vrouwen die zonder behandelingen toch nog zwanger zijn geworden na meer dan 35 rondes.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik! Ik ben totaal onverwachts zwanger geraakt na ruim 5 jaar, dus 62+.

3. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wow! Dat is wel heel lang zeg. Ben je dan ook echt al die tijd bewust bezig geweest met zwanger worden?

4. Logan

Logan Niet meer actief

Jeetje meis.. wat een geduld moet je al hebben. Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt. Succes verhalen heb ik helaas niet voor je.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, helemaal niet. De eerste 2 jaar wel en natuurlijk heb ik iedere maand stille hoop gehad, maar daarna had ik zoiets van "het zal wel niet meer lukken of zo". Ik had al 1 kind en was daar al heel blij mee.

Na mijn dochter heb ik nog een zoon gekregen en een late mk van een jongetje. Mijn dochter is nu 4,5 en ben sinds haar zwangerschap meerdere keren zwanger geraakt, gek he?

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi mammietammie,

Ik ben inmiddels 36 jaar en wij hebben ook tevergeefs 3 jaar lang zelf geprobeerd om zwanger te worden van de 2e. Daarna besluit genomen om met IUI te beginnen en het was meteen 2e poging raak (met nog niet eens 500.000 zaadjes).... Soms denk ik waren we maar eerder de mm ingegaan (had me veel emotionele momenten bespaard) maar ben nu toch wel blij met het leeftijdsverschil.

7. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Ik lees graag even mee, geeft weer hoop... :) Sterkte Mammietammie!!

8. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Yep ik ook! Voor mn zoontje ruim 3 jaar bezig geweest... In nov 2010 een mk gehad en in feb 2011 weer positief getest en ik okt zoontje geboren... Daarna bewust geen ac gebruikt want zou wel weer lang duren. 2 maanden na mn bevalling weer zwanger:$ ook een mk geworden... Heel 2012 geen zwangerschap in 2013 3x een zwangerschap maar ook weer mk's en in 2014 een zoontje verloren, en ook weer 2 mk's daarna:x... Dus al met al duurt het bij ons op een ander manier lang:);)

9. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vanilia goed om te horen :) Wij beginnen volgende maand met IUI, ik hoop dat het voor ons ook zo goed mag uitpakken.

Logan, maantje en brabootje jullie ook sterkte en succes meiden...het valt niet mee.

Deel Deze Pagina