Hier nog steeds geen ei in zicht. Heb dikke witte afscheiding. Dit wordt een lange cyclus. Hopelijk krijg ik wel een eisprong...
@Sterree ik had gisteren een iets positieve ovulatietest... hij liep duidelijk op ten opzichte van voorgaande dagen. Dus ik denk vandaag mijn eisprong. Dat betekend dat mijn cyclus meteen weer is hersteld na mk. Veel vrouwen missen hun ei ook na de mk, dus sterree misschien heb je hem gemist? Of kan dat niet? @Missbrouwer hoe gaat het nu met je?
Dit is mijn derde week na mijn mk morgen. Maar temperatuur doet ook raar. Ik wacht wel tot mijn eerste menstruatie. hopelijk is deze er snel.
Dat is beter @Miranda87 Nou je temperatuur gaat iets omhoog na een eisprong dus zolang die nog laag is heb ik ook geen ei gehad denk ik
@Sterree nee dan heb je je ei nog niet gehad denk ik ook idd... Bij mij lopen die testen dus beetje op maar ze blijven nu al 3 dgn half positief, geen knaller, dus ook raar hier. Volgens mij doet heel je lijf raar na een mk. Ik heb voor mijn gevoel weer zwangerschapssymptomen terwijl ik niet eens een ei heb gehad hahha verschrikkelijk hoe je lijf je voor de gek kan houden he!!! Hopen dan maar op een snelle menstruatie voor ons en dan op naar een goede ronde!!
@Missbrouwer curettage gehad? Nu eindelijk alles klaar. Andere dames al een ei gehad? hier gisteren en vandaag een hogere temp. Gezien mijn dikke witte afscheiding is mijn ei denk ik geweest. Vorige week waren we allebei druk dus alleen dinsdag en zondag het gezellig gemaakt. Denk dat mijn ei dan donderdag of vrijdag is geweest. Heb niet echt goede hoop voor deze ronde maar ben blij dat mijn cyclus weer op gang is.
@sterre Ik had vanochtend ook ineens witte afscheiding. Hoop dat mijn ei ook is geweest. Dan ben ik hopelijk snel ongesteld. Heb ik weer een cyclus.
@R1988 balen dat die test negatief is!!! Maar gewoon paar dagen blijven testen hoor... ik heb zelf ook 11 dagen achter elkaar getest (action ovulatietest) @Sterree fijn dat je iig je ei he t gehad, kan je gewoon weer door! En is je cyclus weer op gang. Alleen jammer dat jullie druk waren Zelf heb ik mijn ei denk ik gisteren gehad (zie foto) was er wel blij mee aangezien wij al 7 dagen iedere avond aan de klus zijn, ben er nu wel eventjes klaar mee haha @Missbrouwer curretage achter de rug?
@Miranda87 Ik heb helaas nog maar 1 ovulatietest. Vorige jaar mei heb ik toen ook heel lang getest (maar toen had ik ook geen menstruatie gehad) Ik denk dat ik dan liever even wacht voordat ik mijn menstruatie weer heb. Zelf doe ik ook dagelijks temperaturen. Je hebt inderdaad gisteren je ei gehad. Zijn de ovulatietesten van de Action fijn? Ik gebruik normaal van sensitest. Test je in de ochtend of in de middag? Liefs
@R1988 ooh die ovulatietesten wordt ik altijd zo moe van heb nooit een knaller. Is je temperatuur ook omhoog gegaan dan. Hoop dat je ei geweest is @Miranda87 ja duidelijk je ei is geweest. Haha dan ben je er zeker wel even klaar mee. Volgens mij had @rianne2985 ook haar eigen afgelopen weekend. Dus 4 dames op het Wachtbankje. Wel gek want ik zou dit keer ook al blij zijn met menstruatie omdat ik dan zeker weet dat het weer op gang is.
@R1988 action vind ik fijn omdat je er dan veel kan doen en kan vergelijken zoals ik doe. En omdat ze maar iets van 2,50 zijn voor 5 vind ik het 'leuk' en niet te duur worden Zelf testte ik als ik voor de 2e keer ging plassen (meestal moet ik erg vroeg plassen in de ochtend, en dan de 2e x testte ik) meestal rond 10/11u. Heb je uit je temp geen verhoging kunnen halen? @Sterree ja spannend met zn 4e op het wachtbankje. Moet zegge dat dat wachtbankje een eeuwigheid geleden lijkt voor mij kon je die laatste 2 weken maar skippen he! Vind het echt zenuwslopend want geloof dat je wel een iets vruchtbaarder bent na een mk en mijn ei hebben we hoe dan ook niet gemist...
Heb even getwijfeld om me aan te melden, maar heb toch besloten mee te gaan schrijven (lezen deed ik al) In sept 2014 heb ik ook een MA gehad. Ik heb toen zelf besloten om zsm met medicijnen te beginnen. Ik had zoiets van: ik ben zwanger van iets dat niet leeft en dat moet mn lichaam uit. Na de eerste keer cytotec was niet alles verdwenen en heb toen nog een kuur gedaan. Na deze kuur was er nog een klein stolseltej achtergebleven, maar dit kon geen kwaad. Ik moest terug voor controle wanneer ik mn eerste ongi had gehad. Zo gezegd, zo gedaan. Op 17-12-14 terug en helemaal schoon en mochten het gelijk weer proberen. Dat was niet tegen dovemans oren gezegd...op 16-01-2015 had ik alweer een positieve test. Op 24-09-15 is ons dochtertje A geboren. Afgelopen maart hadden mn man ik besloten om voor een broertje of zusje te gaan. Heel blij waren we dat we op 4 mei al een positieve test hadden (en dat met PCOS)! Echter op 11 mei werd ons geluk bruut verstoord. Helaas bleek het een bbz te zijn en werd ik 's avonds om 20:45 met spoed geopereerd. Zelf voel ik mn ei nooit en gebruik ook geen testen. Tot op heden ook nog niet ongi. Op 22-06 terug naar de gyn voor controle, die ochtend gaan we een testje doen, aangezien we de afgelopen periode lekker geklust hebben. Heel spannend dus allemaal en ook ik meld me aan bij het wachtbankje!
@Katsje welkom, en gezellig dat je mee kletst, weer eentje erbij op het wachtbankje! Wat fijn dat je zo snel na je mk zwangef werd, en sowiezo fijn dat je snel zwanger wordt ondanks pcos... Enne dat geeft ons natuurlijk moed Wel vervelend van je bbz, geen schade aan over gehouden?
Helaas is de rechtereileider ook verwijderd. Verder zagen mn beide eierstokken en bm er goed uit. Andere eileider weer ik eigenlijk niet. Dat is dus een vraag voor volgende week
@Katsje welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Wat fijn dat je zo snel zwanger was dat geeft moed. En wat een enorme teleurstelling dat het dan mis is gegaan. Heftig zeg een bbz! Hopelijk is volgende week alles in orde en komt je cyclus snel op gang. @Miranda87 Nee jij kan je ei idd niet gemist hebben. Spannend dan he! Ja die laatste weken duren altijd voor eeuwig. Heb er nu geen last van omdat we mijn ei waarschijnlijk toch gemist hebben.
@Sterree nee helaas geen stijging in mijn temperatuur. Ik krijg normaal wel een hele duidelijke test. @Miranda87 dat valt wel mee qua prijs inderdaad.. Ik ga eerst mijn menstruatie afwachten en daarna misschien wel weer. Als mijn cyclus op gang is gebruik ik het niet. Mijn man vind het moeten niet fijn.. @Katsje wat fijn dat je een kindje heb gekregen en zo snel zwanger raakte. Wat heftig zeg bbz ik ben gelukkig zelf niet geopereerd. Het is bij mij vanzelf weg gegaan was vroeg in zwangerschap. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. Hoop ik voor ons allen. Alhoewel het voor mij niet echt meer iets betekend pas bij een goede echo (hoop dat ik deze ooit krijg) kunnen we blij zijn.
@Katsje dat is minder mar met 1 eileider kan je ook heel goed zwanger worden toch? @Sterree volgende maand extra hard aan de klus dan! Nu hopen dat je menstruatie gewoon op tijd komt, of niet... je hebt toch in de buurt van je ei gezeten en er hoeft maar 1 zaadje te zijn @R1988 gelukkig stemt vriendlief hier overal mee in, als ik zeg nu 7 dagen iedere dag dan doettie braaf mee Haha romantisch is anders maargoed da doen we de andere weken van de maand wel Enne ik denk ook dat ik pas echt blij kan zijn met goede echo, dat geld voor ons allemaal wel...