Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh sorry. Even niet aan gedacht. Dat lijkt me zo onzeker da weet je dus helemaal niet of en wanneer je ovulatie is?

2. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    @rianne2985 wauw gefeliciteerd. Hoe voel je je?
    @Lumihiutale welkom. Pff wat heb jij al veel mee gemaakt. Heftig zeg!

3. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Dank je wel :)

4. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Heb inderdaad geen idee wanneer ovulatie is. Wat ik nu wel weet, is dat ik nu vruchtbaar slijm herken en dan dus wel ongeveer weet hoe en wat. Dus wordt gewoon opletten nu:D

Heb al een nieuwe NOD voor mezelf gedaan: voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was het 32 dagen en na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was het 42 dagen, dus ga er nu maar middenin zitten met 37 dagen:rolleyes: Dat is dan 28 juli! Dus ben benieuwd of het klopt....

5. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Net ongesteld geworden... 31 dagen na miskraam dus moet maar 'blij' zijn met zo een cyclus... voel me wel enorm rot zeg :(
    Op naar de volgende ronde.

6. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Op zich wel prettig dat je cyclus weer op gang is, maar toch ook rot. I know the feeling....

7. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ik hoop het voor je. In ieder geval wel fijn dat je de vorige keer je eisprong goed had ingeschat dan weet je ook waar je aan toe bent

8. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ja dubbel is dat dan he. Blij dat de boel weer op gang is maar ook jammer dat het niet meteen raak is

9. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    We hebben hier allebei ff ddn dipje. Goede vrienden van ons zijn nu 12 weken op weg. Hun eerste kindje en hebben het gisteren aan de 'wereld' verteld. Dat zijn dan ff lastige momenten. We kunnen er wel goed met ze over praten dat scheelt. Zij voelen zich ernorm schuldig dat het binnen drie maanden al raak waa en wij nu al een jaar verder zijn. Dat voelt dan zo oneenlijk.

We gaan deze ronde het om de dag doen zodat we mijn eisprong niet kunnen missen. Hoop wel dat het leuk blijft en het geen verplichting wordt. Dat had we gelukkig tot nu toe niet.

10. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Ik begrijp heel goed dat het soms slikken is.
    Ik heb nog steeds geen menstruatie morgen is het 5 weken geleden. Hoop toch wel snel mijn menstruatie te hebben.

11. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Wat balen dat er zo veel van jullie ongesteld geworden zijn :(
    Hopelijk is het snel raak bij jullie allemaal. We blijven gewoon doorschrijven totdat elk van ons zwanger is ;)

Hier lopen de zwangerschapstestjes mooi op.
    Volgende week nog ergens een digitale zwangerschapstest doen en dan stop ik met testen. Vaker testen heeft toch geen zin weet ik uit ervaring...

Katsje vindt dit leuk.
  12. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Heb je al een afspraak gemaakt?

13. rianne2985

Nee daar wacht ik expres nog even mee tot ik 8/9 weken ben. Ik was de vorige keer bij 5 weken al aan de beurt maar toen heel veel stress gehad ivm afwijkende hcg levels dus vaak bloedprikken en echo's waar we tussen hoop en vrees zaten. Met 8 weken een miskraam gehad maar het vruchtje was bij 6 weken al overleden.
    Dus nu wil ik even wat langer wachten, zodat er ook al wat te zien zal zijn op de echo.

14. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ja snap ik @rianne2985 dat ga ik ook doen mocht ik weer zwanger zijn. De vorige keer ook 2 weken in de stress gezeten omdat ze niet wisten of we te vroeg waren of dat er geen vruchtje was. Ik wil nu ook pas bij minimaal ik weken een echo zodat je dan iig zeker bent

15. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Oke dat snap ik wel.
    Ik ben zo bang dat het natuurlijk niet lukt:(
    Mijn man wilt niet de medische molen in.

16. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh @R1988 wat kan je daar onzeker van worden hé? En jullie zijn ook al zo lang bezig. Als ik vragen maken waarom wil hij dat niet?

17. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @rianne2985 fijn zeg dat alles tot nu toe goed gaat! Snap ik dat je even wacht!
    Ik mag bij een volgende zwangerschap ook vroeg voor een echo maar denk zelfs niet dat ik dat doe, ivm stress omdat je te vroeg bent...

@Sterree ik zit ook zo vreselijk in een dip! Mijn vriend is geen prater dus die laat het niet merken... en gelukkig kan ik mijn ei kwijt bij vriendinnen.
    Alleen we moeten het maar zo bekijken, we zijn binnen 'het jaar' zwanger geweest! Dus wat dat betreft zit dat wel goed! Bij kij en mijn vriend waren alle onderzoeken (paar mnd geleden laten doen) ook goed dus ik probeer daar maar op te vertrouwen

@R1988 het komt vast goed! Maar idd, waarom zou je vriend dat niet willen?

18. rianne2985

Ik wil even wat met jullie delen, ieder moet zelf weten wat die er mee moet maar mij heeft het (wellicht) geholpen snel zwanger te worden :) of er iig aan bijgedragen.

Wij gebruikten bij elke vrijpartij conceive plus glijmiddel, puur omdat wij het fijn vinden om glijmiddel te gebruiken tijdens het vrijen en aangezien het niet goed is om reguliere glijmiddel te gebruiken ivm het juist tegenhouden van sperma tov de baarmoedermond.

Daarnaast zorgde ik dat ik altijd klaar kwam ná mijn vriend. Door samentrekkingen van de baarmoedermond bij een orgasme zuigt die het sperma naar binnen. Sowieso bleef ik altijd even 15 minuutjes na het vrijen liggen.

Ook gebruikte ik softcups. Dat zijn van die menstruatie cupjes die normaal gesproken het bloed opvangen ipv een tampon. Dan deed ik er wat van die conceive plus in, goed aan de binnenkant van de cup verdelen en daarna bracht ik hem in. Vervolgens liet ik die een nacht of een paar uur overdag zitten. Zo bleef het sperma tegen de baarmoedermond aanzitten en kon het rustig nog een paar uur naar binnen gaan ( ik weet niet of dit zo is, maar meer voor mijn eigen gevoel misschien ) en in dat glijmiddel zat "voeding" voor de zaadjes zodat ze zich beter kunnen voortbewegen en langer overleven.

En als laatste tip, ik gebruikte in de luteale fase, dus vanaf de eisprong tarwekiemolie. In alle 3 de ronden dat ik dat slikte ben ik zwanger geraakt. Misschien toeval hoor, maar ik vind het wel bijzonder.

Nogmaals, doe met deze tips wat jullie willen. Ik wilde het in ieder geval met jullie delen, wellicht hebben jullie er ook baat bij :)

Katsje vindt dit leuk.
  19. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @rianne2985 bedankt voor de tips, vraagje. Die tarwekiemolie? Waar kocht jij die? Bij kruitvat zijn ze uit het assortiment ;)

20. rianne2985

Ik heb ze bij de apotheek gekocht, maar wij wonen in frankrijk ;)
    Wellicht bij de andere drogisterijen of bij de tuinen. En altijd ergens online te bestellen :)

Bol.com heeft ze volgens mij ook, die softcups trouwens ook daar vandaan.

Deel Deze Pagina