Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @rianne2985 supermooi, ben echt blij voor je!!! Geniet ervan! Wanneer heb je je eerste controle?

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Dankjewel!
    Ik ga volgende week even langs het ziekenhuis om een afspraak te maken :)

Katsje vindt dit leuk.
  3. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wat fijn @rianne2985 dat ziet er goed uit!

Hier nog geen ei. Dacht dat ik dezel afgelopen dinsdag zou hebben. Maar temp nog laat en testen zijn negatief.

4. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Hij is negatief dames:confused: wat moet ik hier nou mee... afwachten maar :(

5. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Volgens mij als je test negatief is, is je hCG praktisch uit je lichaam en ik denk dat je dan ook een keer een eisprong zou moeten krijgen. Heb alleen geen idee wanneer....heel moeilijk.
    Maar je kan morgen op het festival in ieder geval wel gaan genieten!!

6. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Ja maar ik gok dat hij al een tijd uit mijn lichaam is. We gaan inderdaad lekker genieten :thumup::D

Katsje vindt dit leuk.
  7. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Veel plezier!!

8. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Hoi dames, sorry voor mijn afwezigheid hiji, eventjes niet online geweest...
    @rianne2985 bij jou zit het wel goed denk ik! Super zeg, gefeliciteerd!!
    @Sterree nee nog geen ei?hier gisteren en eergister 2 knallers van ovu testen dus flink aan de slag gegaan ;) @R1988 balen zeg dat je niet weet waar je aan toe bent...@Katsje jij al je ei gehad?

Liefs

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Miranda87 ik voel mn eisprong nooit. Voor mn bbz lette ik ook niet zo op mn lichaam. Maar de bbz ontdekte ik dus vruchtbaar slijm op 6 juni en werd keurig op 22 juni ongesteld. Nu heb ik volgens mij op 2 juli weer vruchtbaar slijm gehad dus zou ik rond 18 juli eeet ongesteld moeten worden. Alleen zou dat dan een idioot korte cyclus zijn voor mij, van 42 naar 25 dagen. Dus ben benieuwd....

Ben ook benieuwd of jullie geklus ook daadwerkelijk 'vruchten' afwerpen;)

10. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Katsje kan toch dat je omdat je onregelmatig ben, nu een korte cyclus hebt? Ooit wel eens eerder korte cyclus gehad of niet?

Ik ben ook heel benieuwd, alle 'ochtenden' geklust... las ergens weer dat de ochtend beter zou zijn hahaha dus wekkertje deze week kwartiertje vroeger gezet, erg ben ik he!!
    Alleen nu ben ik in de war!? Zie mijn foto!? Jullie een idee wanneer ik mn ei heb gehad? Morgen uiteraard nog maar een testje

Bijgevoegde bestanden:

11. rianne2985

@Miranda87 ik zie hier nog geen positieve test tussen zitten eerlijk gezegd. Bij mij knalde een positieve test echt. Maar ik lees ook dat sommigen geen knaller krijgen met action ovulatietesten. Die van zaterdag vind ik het duidelijkste. Temperatuur je er ook naast? Alleen daarmee kan je een eisprong ( achteraf ) bevestigen. Ik zou nog even doortesten ;)

12. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Dag allemaal, mag ik hier komen meepraten?
    Ik probeer sinds februari zwanger te worden van ons tweede kindje en het was de derde ronde raak, tot ik vorige week vrijdag last kreeg van bloedverlies. Ik was toen precies 8 weken zwanger. We waren toen op vakantie in Italie en zijn daar naar het ziekenhuis geweest. Ze hebben me geen keus gegeven: na de echo waarop bleek dat de embryo te klein was voor mijn termijn en geen kloppend hartje had, moest ik direct beginnen met medicatie. Ik stond daar op zich ook wel achter.
    Hoewel mijn bloedverlies niet erg hevig was dat weekend, en ik had al helemaal geen pijn, bleek het toch goed op gang te zijn gekomen. Maandag bleek bij de controle dat de embryo en vruchtzak al weg waren. Tot gisteren heb ik de medicatie doorgeslikt omdat er nog wat resten zaten. Vandaag is het bloeden zo goed als opgehouden, heb alleen nog wat bruinverlies. En vanmorgen weer een helemaal witte zwangerschapstest ook.
    Komende woensdag heb ik de nacontrole bij mijn eigen ziekenhuis, we hebben onze vakantie wat eerder afgebroken en zijn weer thuis.
    Maar vanaf nu dus opnieuw aan de slag! Mijn cyclus was altijd al redelijk onregelmatig, meestal rond 35 dagen, dus ik ga weer temperaturen en ovulatietesten gebruiken. Ik weet alleen niet zo goed wanneer het nu handig is om te beginnen met de ovulatietesten, waar bereken je dat op? Moet ik nu uitgaan van de start van mijn miskraam als eerste dag van menstruatie? Hoe doen jullie dat?

13. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Mamavanhannah balen zeg!! 8 weken, al best een eindje...
    en dan dat je je vakantie moest afbreken, verschrikkelijk!
    Ik heb zelf 20 dgn na mijn mk (de dag dat ik het vruchtje verloor) eisprong gehad maar dat verschilt volgens mij per persoon

@rianne2985 dit waren wel positieve ovu testen (voor mij dan he haha) ik had ernaast cb gedaan en kreeg ook smiley vrijdag en zaterdag (alleen die zijn nu op en vind ze nogal duur) normaal worden ze lang niet zo donker mijn ovu testen van de action (zie foto in bijlage van vorige maand) daarom ben ik een beetje in de war ;)
    Ik temperatuur trouwens niet
    Maar hoe voel je je?? :)

Bijgevoegde bestanden:

14. rianne2985

Wat vreselijk verdrietig en dan óók nog eens op vakantie, wat moet dat schrikken zijn geweest :( Mijn miskraam begon op 18 april ( ook bij precies 8 weken ) en op 15 mei had ik mijn eerstvolgende eisprong, precies 4 weken na mijn mk. Overigens was het niet die ronde meteen raak. Al had ik dat ook niet verwacht hoor. Daarna dus ongesteld geworden en die ronde daarop was het alweer raak! Dus 2 maanden na de mk, wat ik echt heel snel vind.
    Ik ging inderdaad de dag dat de mk begon, uit van CD 1. Ik ging pas ovulatietesten gebruiken als ik vruchtbaar slijm spotte, dat kan ik tot een week voor de eisprong hebben. Dus als ik dat zag begon ik weer met testen.

In tegenstelling tot destijds, voelt het nu wel meteen vanaf het begin goed. Morgen een afspraak maken voor intake en eerste echo :D

@Miranda87 Ja ik zie het idd waarom je wat in de war bent. Ik had soms ook de ene cyclus maar 1 positieve ovulatietest en de andere cyclus 2 dagen. Ik zou als ik jou was uitgaan van die van zaterdag en dan uiterlijk maandag je eisprong, spannend!!
    Ik voel me erg goed, en bovendien erg zeker dat het nu wel goed gaat ( ik kan het gevoel niet echt omschrijven, het is meer een onderbuikgevoel/intuïtie ) Enorm zere tepels en soms een wat weeïge maag, maar mij hoor je tot nu toe niet klagen. Bij mijn dochter begonnen de echte kwaaltjes bij 7/8 weken, dus het kan nog alle kanten op. Ik geniet er maar van dat het nu nog niet zover is ( de kwaaltjes dan he ;) )...Bij z.oëy was ik van week 7 tot 13 continue aan het spugen, de hele dag door. Uiteindelijk Emesafene gekregen van de verloskundige en daarna nog wel eens misselijk geweest, maar niet meer gespuugd, wat een verademing!! Hopelijk komt het deze keer niet zover! Oh ja, bij haar had ik ook een hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes tijdens de zwangerschap, ook geen pretje. Hopelijk dus nu meer "geluk"...:)

15. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Dames wat een berichten.
    @Miranda87 ik zie wel degelijk een ovulatie.

@Mamavanhannah wat heftig zeg.. sterkte de aankomende tijd

Ik weet nu gewoon echt even niet wat ik moet denken. Vanaf donderdag wat bruin afscheiding (licht bruin) gisteren ochtend hele ochtend misselijk niet lekker. Vanochtend na de sex wat licht roze bloed verlies.(heb ik nog nooit gehad) En nu is het nog steeds licht bruine afscheiding. Geen menstruatie dus.. morgen 7 weken verder en vrijdag was test negatief.

16. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties @rianne2985 en @Miranda87, was inderdaad heftig om dat tijdens de vakantie te moeten meemaken. Ik ga denk ik ergens komende week beginnen met de testen, komende vrijdag is het precies 2 weken na de miskraam. En idd slijm en temperatuur in de gaten houden en ook gewoon regelmatig klussen. Hopelijk is het dan snel raak!

17. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    @Katsje zou fijn zijn als je cyclussen wat korter zijn zeker met je pcos. Iig wel spannend weer!

@Miranda87 zou er idd van uit gaan dat je ei geweest is. Zeker met een positieve cb test! Spannend weer.

@Mamavanhannah Wat verdrietig zeg. Welkom! Hier met 9 weken mk gehad. Nu 2de ronde na cyclus maar die komt nog niet echt op gang. Hopelijk bij jou wel!

Dag 22 en nog geen ei gehad. Heb een week ovu testen van cb gebruikt maar niks. Temp ook nog steeds laag en dat terwijl ik vorige week vruchtbaar slijm had. Heb nu afscheiding zoals na mijn ei. Snap er helemaal niks van. Best frustrerend.
    We doen het al braaf anderhalve week om de dag zodat we een mogelijke eisprong niet kunnen missen. Hoop zo dat in niet weer van die lange cyclussen krijg...

18. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Hopelijk komt je ei snel weer. Ik heb 3 weken gebloed daarna was ik na 4 weken weer ongesteld

19. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wel raar ja. Snap dat het verwarrend is. Je bent helemaal kwijt waar je nou in je cyclus zit...hopelijk heb je snel duidijkheid

20. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad, heb namelijk ook nog eens PCOS. Dus heb eigenlijk altijd een lange cyclus. Dus ja....ben zeer benieuwd

Deel Deze Pagina