Vraagje: na de miskraam, vanaf wanneer begonnen jullie te tellen voor je nieuwe cyclus (cyclusdag 1 dus)? Vanaf het eerste moment van de miskraam, dus eerste bloedverlies? Of vanaf het moment dat je het vruchtje verloor? Of vanaf het moment dat de grootste bloeding juist voorbij was? Vind het een beetje ingewikkeld nu...
Dank @Sterree , @Katsje en @rianne2985 ! Dus ik neem aan dat jullie allemaal de eerste dag van de bloeding bedoelen he? Want het begon bij mij met een klein veegje bloed op donderdag, vrijdag was het duidelijk meer en dat is doorgegaan tot afgelopen woensdag ongeveer. Sindsdien is het alleen nog maar bruinverlies, wat nog steeds een beetje doorgaat. Ik zal dan dus maar vorige week vrijdag als cd1 doen?
Ja zou ook uitgaan van donderdag. Welkom @Mie88 .... niet leuk Ik zit pas op 2 dpo dus kan nog niets zeggen maaaar (Sorry voor de vieze details) mijn afscheiding ruikt raar, beetje vies zelfs. Dit heb ik nog maar 1 keer eerder gehad en dat was na mijn ei toen ik zwanger bleek te zijn. Hoop zo dat het een goed teken is
Was ook benieuwd vanaf wanneer je cyclus weer begint.. Maar zoals ik al las direct na bloeding mag je weer beginnen te tellen.. Nu ga ik dan uit van 6-juni,, zit ik nu op dag 35.. Hoelang mijn cyclus is, geen idee. Ik dacht altijd rond 33 dagen, maar de ronde van miskraam was hij langer. Vandaag in elk geval nog geen bloed maat spierwitte test..
Heb de afdeling gynaecoloog gebeld van het roze bloed verlies na gemeenschap en nog geen menstruatie. Ze zegt dat ik vrijdag weer moet testen is deze negatief en nog geen menstruatie dan moet ik bellen Afwachten dus
Ik ben zojuist bij de gynaecoloog geweest voor de laatste controle na de miskraam. Geen resten meer en ook beide eierstokken zien er normaal uit. Geen reden om te wachten met verder proberen dus. Wel dacht hij aan mogelijk PCOS omdat mijn cyclussen niet regelmatig en wat lang zijn. Maar tijdens de echo zag hij daar nu verder geen aanwijzingen voor. Wel moet ik mijn cyclussen blijven noteren en als ik niet zwanger raak maar na een half jaar wel boven een gemiddelde cyclusduur van 35 dagen zit, moet ik ook terugkomen voor onderzoek
Ik krijg geeb meldingen meer bij nieuwe berichten... vreemd, maar goed, @Sterree mijn nod ook 21 of 22 juli, afgelope zaterdag dus ei gehad en barst al 3 dgn van de hoofdpijn... mja gewoon afwachten weer haha @Mie88 welkom en wat naar van je mk... het is altijd even afwachten wat je cyclus doet! @Katsje jij al wat wijzer wat je cyclus betreft? En @R1988 zo vervelend dat je niet weet waar je zit, of je nu ongi moet verwachten of ei, hoop snel op duidelijkheid voor je!!
@Miranda87 voorlopig nog niet veel wijzer wat betreft mn cyclus. Als ik idd op 2 juli vruchtbaar slijm had en dan op 4 juli mn ei, zou ik nu op 8 dpo zitten....maar soms twijfel ik aan mn lichaam. Heb dus geen idee of ik volgende week zal gaan testen als de rode duivels zich niet aandienen. Denk dat ik nooit wijs wordt van mn cyclus, heb namelijk PCOS
Spannend @Miranda87 we wachten weer.... @R1988 wat ontzettend frustrerend zeg! Willen jullie met mij mee kijken naar mijn temeratuur. FF zet al veel eerder een kruis dan dat ik zelf denk wanneer mijn ei geweest is. (Ja ik weet dat ik soms open bolletjes heb en ik niet elke dag heb gemeten Wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest?
Ik denk op 9 juli, aangezien je temperatuur daarna boven basaal stijgt. Ff is ook niet zeker van je eisprong, gezien de stippellijn.
Ik denk ook de 9e. Vanochtend heel klein beetje helder food verlies en daarna niet meer. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken..