Heb vannacht idd nog handdoeken en een vuilniszak op het matras gelegd. Bloeden wordt nu wat minder dus hoop dat het ergste geweest is.
Lieve @Missbrouwer ik wil je een hele dikke knuffel geven! Je klinkt zo bang vind het echt erg voor je Heb je iemand standby voor als je plots veel bloed zou verliezen? Ook veel sterkte en moed gewenst aan iedereen hier in het topic.
Nee ik heb helaas niet veel mensen als alleen mijn man en mijn opa maar die woont in breda en die komt al zovaak als hij kan... verder niemamd en ook niemand met een auto/rijbewijs dus ben dan echt op een ambu aangewezen als het mis gaat... Weet je... ik ben mijn moeder 4 jaar geleden aan een interne bloeding...en dan de afgelopen bevalling mijn keizersnede die bijna verkeerd afliep voor mij. Had 4 liter bloed verloren ze konden me namelijk niet dichtkrijgen...waardoor ze me binnen 5 min na de geboorte van mijn zoontje (die gezond en wel was gelukkig) meteen onder zware narcsoe brachten en me een complete transfusie hebben gegeven. Vlak voordat ik weg viel hoorde ik een arts nog roepen 'Waar blijven die zakken bloed!! We raken haar kwijt!!' Nou sinds dat is gebeurd en dat ik mijn moeder heb verloren aan een bloeding ben ik idd doodsbang geworden. Bij mijn dochter ben ik op de natuurlijke maniet bevallen. Hier verloor ik ook wel flink wat bloed ruim 1,5liter en heb ik achteraf nog 4 maanden met placenta resten gelopen waardoor ik dus 2x een curretage had ondergaan... de 2e keer zat er zelfs een stukje ingegroeid en hebben ze dus flink mijn bm.moeten beschadigen. Nee zat me niet mee...en nu dus dit weer blegh hoop echt dat het mee gaat vallen. Mijn 3 andere mks vielen mee qua bloedverlies...
Ooh @Missbrouwer wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je nu bang bent. Om je enigszins gerust te stellen; ik heb zelf nog nooit zo veel bloedverlies verloren als afgelopen dagen maar ben ook nog nooit bevallen o.i.d en kan het dus ook niet vergelijken. Hoewel het veel bloedverlies was. Was het niet zo veel dat ik er bang of naar van werd. Had het gevoel dat het vrij normaal zou kunnen zijn voor een miskraam
Was idd heftig maar ik ben er nog en ben heel dankbaar Vele zeggen ook... zou je nu wel nog een kindje nemen... je hebt er al 2 kun he daar niet genoegen mee nemen. Stel dat je nu wel overlijd met bevallen. Lief bedoelt hoor maar als je wens zo enorm is.... En ik bepaal dit altijd nog zelf samen met mijn man. Ach ik hoop gewoon dat het nog gaat lukken.mijn gyn staat er niet negatief tegenover en raad me het ook niet af dus het zal wel meevallen denk ik dan... Ik hoop echt dat de mk snel komt bedankt voor je geruststelling @Sterree Dat klinkt idd gewoon als mijn andere mk"s
Lichamelijk helemaal prima. Vloei nog wel maar niet zo veel meer. Geen buikpijn meer. Geestelijk vind ik het echt heel zwaar maar het gaat steeds beter. Morgen nog een dag ziek gemeld. Dinsdag weer werken. Ook mijn buik wordt weer wat meer normaal dat is fijn! Bij jou nog niks zag in een je andere topic. Balen!
Hier nog steeds HELEMAAL niks ben echt bang dat ik toch voor cytotec moet gaan... kreeg jij nu ook eerst mifegyn vooraf @Sterree ? Baal hier zo ontzettend van.
Ooh balen zeg! Ja dat kreeg ik vooraf. Daar heb ik verder niks van gemerkt hoor. Wat maakt dat je zo op ziet tegen medicatie? Je verleden met bloed?
@Missbrouwer Jeetje wat een heftig verhaal zeg!! Kan me voorstellen dat je hier best een beetje angstig door bent geworden. Mijn bevalling van D. Is heel voorspoedig gegaan. Thuis in 4 uurtjes met nog geen 500ml bloedverlies(zegt het rapport) Bij het op gang komen van de miskraam van ik ook onder de douche gaan zitten. Verloor of en toe ineens een plonsje bloed maar had me op veel erger ingesteld. Zo zie ja maar dat elke vrouw zo anders in elkaar zit en anders lichamelijk reageert. Heb je al een beslissing gemaakt? Kan je niet ze in het ziekenhuis nemen. Is bij mij wel als mogelijkheid gegeven. Zodat je niet alleen thuis er voor staat. @Sterree hoe gaat het met jou nu?
Och @Missbrouwer wat naar. Kan me voorstellen dat je er zo tegen op ziet. Dikke knuffel! Met mij gaat het steeds wat beter. Vloei nog wel maar te vergelijken met (zware) menstruatie. Geestelijk gaat het ook weer de goede kant op. Voel me elke dag een beetje beter. Hoe is het met jou @Piewy vrijdag je ei?
@Sterree en @Piewy Morgen zal ik gaan kiezen voor de pillen heb nu wel lang genoeg gewacht er gebeurd gewoon niks en dat frustreerd me enorm Ik zal iig de vk waarschuwen dat ik de pillen ga doen dan kunnen zei in geval van nood komen en eventueel een ambu bellen indien nodig. (Dit hadden ze met de nabloeding van mn ks 2 weken erna ook gedaan.) Ook ga ik vragen of ik vrijdag mag beginnen zodat ik niet alleen thuis ben. Ook voor de kindjes. Vorige afspraak zei zei gyn nee als je pillen wil moet je hier de eerste slikken we gaan niks afwachten.... dat vond ik een beetje naar want wilde mijn situatie eerst nog uitleggen maar heb maar gezegd nou dan wacht ik liever. Dit vond ze ook beter maar ja.. over een zkh opname zei ze niks Pfff ben zo ontzettend bang maar er moet nu wel echt iets gebeuren Kindje is al sinds week 4/5 gestorven en zou nu dus 9/10 weken moeten zijn.... dit duurt al te lang
Nou wat vervelend zo'n rottige gynaecoloog. Je zal toch zeker zelf weten wanneer je die pillen neemt! Als jij je er beter bij voelt om ze vrijdag je nemen dan zou ik dat ook gewoon doen. Sowieso fijn als er iemand thuis is. Had dit niet graag alleen willen door maken.
@Sterree Fijn dat je je al wat beter voelt. @Missbrouwer oh wat naar dat de gyn er zo in staat. Het scheelt zo veel als je een fijne meelevende gyn hebt. Moet je weer naar dezelfde of kan je om een andere vragen? Ik heb wel eens gehoord dat het echt wel lang kan duren voor het zelf op gang komt bij een MA. Ik was ook 12 weken ten tijde van de uiteindelijke miskraam met een afgestorven vruchtje uit week 4 a 5. Volgens mij heeft het lichaam dan nog niet echt door dat het niet goed is gegaan. Ook nog behoorlijk tijdje urine ingeleverd voor MvM al voelde dat op het laatst echt niet leuk. @hier. Flink verkouden aan het zijn inclusief een fijne voorhoofdsholte ontsteking. Zojuist wat steken gevoeld dus misschien is mn ei wat eerder. We hebben in ieder geval een "date" gepland vandaag, en dan tot zaterdag maar even om de dag.
@Piewy ik moet vandaag bij een andere gyn zijn. De mijne kon vandaag niet. Hopelijk is dit in mijn voordeel... jij veel klus plezier! @Sterree ik moet er om 15:05 zijn en hopelijk loopt het niet uit..... Gisteren een appje van een vriendin... jippie zwanger echo erbij... het hartje klopte al!!!.... ik kon niks zeggen mn hart brak... pffffff wilde graag blij zijn voor dr maar het lukte niet ze is ook voor de 1e keer zw nooit geen mk of ma doorgemaakt zo heerlijk onbezorgd zwanger .... blegh Voel me vreselijk dat ik zo denk maar ja...