Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik zou wel oppassen met (kinder)aspirine slikken. Volgens mij mag je daar niet zomaar mee stoppen voor het 2e trimester mocht je zwanger geraakt zijn.
    Ik zou het niet aandurven om op eigen houtje aan de aspirine te gaan!

2. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wauw wat fijn @rianne2985
    Nee heb al even gelezen op internet en besloten niet te doen.
    Weet het ook niet meer zo goed. Heb al van alles geprobeerd. Tarwekiemolie teunisbloemolie maca poeder granaatappelsap enz enz.
    Ga deze maand even niks extra doen. Behalve dat we het om de dag doen.

3. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Sterree zie foto, deze slik ik, en wst rianne zegt klopt ik ben ze op eigen houtje gaan slikken en slik door tot 12 weken (die vriendin ook) aan gyna gevraagd en die zegt ja tis niet nodig maar kwaad kan het ook niet ;)

@R1988 hopen dat het snel 8 aug is dan weet je eindelijk waar je aan toe bent!

@Katsje nog 2 daagjes!!!!!! :)

@rianne2985 wauw super zeg! Kloppend hartje, jullie zullen wel in de wolken zijn, heb je verder klachten?
    Is de echo uitwenig gemaakt?

Bijgevoegde bestanden:

4. rianne2985

Ja we zijn heel erg blij!
    De echo is uitwendig gemaakt. Ze heeft ook inwendig gekeken, maar uitwendig was het in dit geval beter te zien, gek he?! Normaal is het beeld inwendig beter. Nou ja mij maakt het niet uit, ik ben al lang blij met zo'n mooie echo :D

Nu is het rustig qua kwaaltjes, wel 2 weken kotsmisselijk geweest, maar dat is gelukkig alweer gezakt.

5. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Mooie echo rianne2985 echt super!
    Ik hoop het ook. Je wilt zo graag verder...

6. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Katsje En???? Heb je mogen testen vandaag??

7. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Jaaaa @Katsje ben heel benieuwd ;)

8. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Cin1985 en @Miranda87 heb vanmorgen getest en helaas...nog steeds omo wit:$ Zit ondertussen al op CD 36, wordt gek van onzekerheid.

Ben er vroeger nooit zo mee bezig geweest. Heb ergens in 2011 de diagnose PCOS gehad, toen we besloten om in maart 2014 aan kinderen te beginnen, hadden we zoiets van: we zien wel, als we in januari niet zwanger zijn gaan we naar het zkh (was ons meegedeeld dat dan kon ivm de PCOS). Ineens bleek ik in sept 2014 zwanger!! Helaas werd het een MA in okt. Ook daarna er niet zo mee bezig geweest en in jan 2015 was ik alweer zwanger!! Dit resulteerde in sept 2015 in een gezonde dochter. In deze periodes heb ik nooit op cyclus gelet hoelang deze duurde.
    Toen besloten we in maart 2017 voor 2e te gaan. Mn 1e cyclus was 32 dagen en de 2e ronde was ook 32 en gelijk raak!! Maar ja...we weten allemaal deze afloop...een bbz. De eerste ronde na de bbz was 42 dagen, dus ik had eigenlijk wel een stille hoop dat mn cyclus weer een beetje korter werd. Ik denk helaas dat dit niet het geval is....om gek van te worden.

Vind het nu ook veel moeilijker om er 'niet mee bezig' te zijn zoals de eerste keer.

Pfff...heel verhaal, maar ik moest t gewoon ff kwijt:$

9. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @Katsje he wat naar nou weer zeg... Je wil het zo graag... Goed dat je je hart lucht, daar zijn we voor!!
    Ik herken het helaas wel... heb ook PCOS en voordat ik zwanger werd(eind2014) ook heel onregelmatig, tussen de 54 en op z'n langst zelfs 124 dagen... Heel frustrerend... Uiteindelijk na weer een lange cyclus ongi opgewekt, Clomid en toen was het raak! Het resultaat is gisteren 2 jaar geworden!
    Toen ik in november 2016 m'n spiraal liet verwijderen leek het alsof m'n cyclussen toch regelmatiger werden, hooguit 40 dagen. Zit nu op dag 42 na de opgewekte mk en hier ook nog niets... had het idee rond de 17e dat ik toch wel vruchtbaar slijm had. Durf nog niet te hopen. Met ongesteld worden zou ik nu zelfs blij zijn, kunnen we hopelijk ook weer verder!
    Dikke knuffel voor jou!

Katsje vindt dit leuk.
  10. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Cin1985 wat een lief berichtje terug zeg. Maar wat naar van die lange cyclussen. Ik dacht zelf dat ik op 2 juli vruchtbaar slijm had....blijkbaar niet dus.
    Hopelijk ook jij snel duidelijkheid. *knuffel*

Cin1985 vindt dit leuk.
  11. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @Katsje Wat een lief woord al niet kan doen als je je even ontzettend rot voelt! Mis dat zelf na de ma/mk eigenlijk ontzettend in m'n omgeving( op mijn ouders en man en 1 hele lieve collega na dan!) en leef met je mee!
    En als je denkt 2 juli vruchtbaar slijm te hebben gehad, zou je nu ook wel positief moeten testen denk ik... stom lichaam soms ook!!

12. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Ik begrijp je frustratie enorm! Je wilt het dan ook zo graag he. Knuffel voor jou!
    Hier nog steeds geen menstruatie:( maandag alweer 10 weken geleden

13. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @R1988 10 weken is zoooooo ontzettend lang... In augustus mag je pas weer naar de gyn. De dagen/weken duren dan zo lang! Hoop dat er dan meteen wat voor jullie in gang wordt gezet, want dat wachten is helemaal niks!! Ook nog een knuffel voor jou!

14. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Zo ik heb weer even bijgelezen, kreeg ook geen meldingen meer. Wat een hoop nieuws!
    Gefeliciteerd @rianne2985 en @ Miranda87 ! Wat een mooie berichten.
    En wat vervelend Katsje dat het zo lang onduidelijk blijft, zeer frustrerend zo lijkt me!

Ik zit zelf nu ook een beetje onduidelijk, willen jullie meedenken? Had afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest (joehoe! Alles doet het weer!), dus ik dacht woensdag mn eisprong te hebben maar mn temperatuur was vanmorgen maar 1 decimaal gestegen, dat is toch te weinig? Of kan het nog dat de stijging pas morgen zichtbaar is? Andere mogelijkheid is dat mijn eisprong vandaag pas was, maar dan zou ik gisteren ook een positieve ovulatietest gehad moeten hebben toch? (Hij was negatief, heb voor de zekerheid doorgetest). Ben een beetje de draad kwijt nu... weet iemand dit toevallig?

15. rianne2985

Ik denk dat je dan morgen een grotere stijging in temperatuur zult hebben. Ik had het soms ook de ene keer later dan de andere keer. Waarschijnlijk heb je dus vandaag je eisprong. Hopelijk kun je er nog gebruik van maken ;)

16. R1988

R1988 Actief lid

30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Ik hoop het ook. Zit er momenteel zo doorheen:( het duurt dan nog zo lang. 8 augustus

17. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Heb er nog gebruik van gemaakt gelukkig, maar helaas is mn temperatuur vandaag weer gedaald tot de waardes die ik ook voor de eisprong had :confused:

18. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Helaas:cry:, wel eindelijk duidelijkheid....maar na 36 dagen is er een eind gekomen aan mn onzekerheid....mag helaas op rood. Waar ik dan wel weer blij mee be is dat mn cyclus toch weer korter wordt. Op naar de volgende ronde...

19. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Katsje wat jammer nou :(
    Maar idd, geen ellelange cyclus, probeer het positief te zien!

Knuffel voor jou!

20. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Positief zie ik het zeker in. Heb toch weer een cyclus en weer 6 dagen korter!!

Knuffel terug!!

Deel Deze Pagina