Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Paris91 wat heftig zeg een bbz! Heb ik niet gehad, maar voel wel met je mee op het gebied van het 'ontspannen' zwanger worden. Denk dat het voorlopig niet mogelijk is zonder zorgen zwanger te worden/zijn. Denk dat als het ons gegund is weer zwanger te mogen worden, en de 20 weken voorbij zijn je weer wat adem kan halen.

Dikke knuffel voor jou!

2. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik zit nu midden in mijn MA. Vorige week maandag een echo gehad waarbij een zwangerschap van 5/6 weken te zien was waarbij ik dacht toen 7 weken te zijn. Zij gaven al aan dat het waarschijnlijk een miskraam is. En helaas, mijn 3e :(.
    Vrijdag na donderdag bruin bloed te verliezen controle bij de gyn gehad, daar is idd op echo vastgesteld dat het vruchtje geen hartslag heeft en ik idd 7/8 wkn zwanger zou moeten zijn.
    Die dag is mijn miskraam meer op gang gekomen en zaterdag stolsels waarvan ik ook verwent het vruchtje verloren te zijn.

De ronde na mijn 1e miskraam ben ik gelijk zwanger geworden van ons zoontje. Natuurlijk willen wij weer zwanger worden:)
    Dus ik meld mij ook aan bij deze groep.
    Hoop dat het bloeden gauw stopt.

3. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje, heftig zeg. 3e MA. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk snel een plakker

Vaatdoek vindt dit leuk.
  4. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Sterkte Vaatdoek! Klinkt precies zoals het bij mij is gegaan.
    Heftig dat het ook al de 3e miskraam is :(
    Hopelijk mogen we allemaal snel weer zwanger worden.

Ik ga komend weekend beginnen met de ovulatietesten. Hopelijk kan ik m'n ei weer snel vinden:)

Vaatdoek vindt dit leuk.
  5. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Oeehh spannend! Hoelang Duurde het bloeden bij jou?

Ik hoop ook dat we weer snel zwanger zijn van een plakbeeb! Dat het dan wel goed mag zijn!

6. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Ben woensdags begonnen, zondags het vruchtje verloren en vrijdag was het bloeden al gestopt. Heb ook niet super veel verloren.

7. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Dat is vrij snel.
    Bij mij is het vrijdag begonnen, zaterdag volgens mij pok vruchtje verloren en nog wat. Af en toe klein stelseltje maar nog wel aardig wat krampen en bloed. Hoop dat het gauw over is, wil verder.

8. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @Vaatdoek sterkte meid... Naar om hier doorheen te moeten he... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en verder kunt.
    Ben je onder behandeling bij de gyn, omdat het je 3e is?

9. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ja klopt, moet nu naar de gynaecoloog toe. Hoop dat ik schoon ben.

10. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Dames. Ben al een poosje niet zo actief meer. We zitten midden in een verhuizing dus erg druk.

Wilde toch laten weten dat ik net gewoon een positieve cb test had! 1 2 weken. Ben zo blij maar tegelijkertijd dood bang

Becca1989 en Cin1985 vinden dit leuk.
  11. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Sterree wauw wat een goed nieuws!!! Dacht pas geleden nog aan je! Super zeg!! Je bent toch ook pas getrouwd?
    Jaaa die eerste weken zijn zooo spannend! Ik krijg morgen mijn 2e echo, pfff ben nu alweer doodsbenauwd, vandaag ben ik zelf alweer 8 weken.
    Hoe voel je je?

12. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @Sterree: Meis!!!!! Wat een mooi nieuws!! Hoop zo voor je dat het deze keer goed mag gaan!

@Vaatdoek Hoe was het bij de gyn? Was het allemaal netjes schoon?

@Miranda87 Alweer 8 weken!! Spannende tijd nog steeds he.. Kun je ook al een beetje genieten?

13. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Cin1985 genieten vind ij nog steeds moeilijk.... vorige week hartactie gezien met 6w5dgn (op de echo stond 6w2dgn) en morgen dus weer een echo (pretecho gekocht haha) dus hoop na een goede echo morgen wat te kunnen gaan genieten :)
    Hoe is het met jou?

14. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Hoop voor je dat je morgen weer een mooi kloppend hartje ziet @Miranda87 Lijkt me zo onwerkelijk en zo onzeker. Maar ook van dit kindje mag je al houden! Al kanis me voorstellen dat je gedachten niet meer onbezorgd zijn.

Met mij gaat het best goed. Nog wel ups en downs, maar meer ups. Hoewel ik er van de week dinsdagnacht even helemaal doorheen zat. Was 2 dagen volop in de klas bezig geweest om alles weer op orde te krijgen en dat na 5 weken niets doen.. hakte er even behoorlijk in! En toen stroomden de tranen s nachts over m'n wangen. Manlief had het gelukkig door en kwam me even later troosten.
    Vind het wel heftig om weer te gaan werken volgende week, maar 't is ook wel weer goed voor me. Weer in het gewone ritme. Heb me de afgelopen weken best wel opgesloten eigenlijk.
    Qua cyclus zit ik nu op dag14. Ve4wacht tussen dag 19 en 27 zo'n bee5je m'n eisprong, hoop ik... je weet 't bij mij nooit zo goed. Ben aan het temperaturen en ook al vanaf dag 10 ovulatietesten aan het doen. We zullen het zien!

15. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Maandag heb ik controle bij de gyn. Ben benieuwd.

@Sterree gefeliciteerd! Wat leuk! Logisch dat je bang bent, maar probeer (makkelijk gezegd) toch te genieten.

16. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @Miranda87 was het vorige week een echo bij de gyn? Of was dat ook een pretecho? Ik mocht pas na de 9e week een termijnecho...

17. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Vorige week was bij verloskundige om me gerust te stellen (hier krijg je altijd een vroege echo na mk als je dat wil) dus dat was wel fijn. Morgen dan pretecho, en de 30e eerste 'echte' echo bij vk ;)
    Ben echt heel erg aan het stressen voor morgen, terwijl er vorige week nog een hartje klopte pff stom he!

18. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Thnx dames! Maandag zijn we 2 jaar getrouwd en wilde ook wachten met testen tot dan maar kon de verleiding niet weerstaan. Vandaag 9 of 11 dpo ben niet helemaal zeker van mijn ei. Voel me verder prima nergens last van. Is ook nog wel vroeg.

19. Miranda87

Miranda87 Actief lid

27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Ooow het was je trouwdag, ik dacht dat je bedoelde dat je ging trouwen ;)
    Echt heel spannend he! Probeer je echt aan de gedachte vast te houden dat het vaker goed gaat :)
    Heb je de vk al gebeld?

20. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hé meiden.

Hier ook even niet geschreven maar ik heb nog steeds af en toe wat bruin / oud bloed verlies. Ondanks dat nog wel gezellige dagen gehad en ook 2 dagen veel slijm gehad dus hoop dat het een goed teken was. Ik controleer niet qua ovu testen.

Hoop dat deze 2 weken lekker snel gaan voor de controle afspraak bij de gynaecoloog

Hoop voor jullie dat jullie ook snel goed nieuws hebben. En voor de nieuwe dames veel sterkte gewenst xx

Deel Deze Pagina