Nou meiden, hier is is de testdrang echt enorm op het moment!! Wil aan de ene kant nog wachten, aan de andere kant vandaag 3 pakjes kv2v5 gehaald... Wat een spanning en wat duren de dagen dan ineens weer ontzettend lang! Wil zó graag weer zwanger zijn.. Afwachten maar...!
Spannend he!! Wanneer is je NOD? Voel je aan iets dat het goed zit? Hier komt m'n ei eraan. Testen lopen op! Zit op dag 27 na miskraam. Normaal erg onregelmatig dus ben niet ontevreden! Heb nog wel steeds zo af en toe een dag wat bruinverlies. Hebben jullie hier ook last van of is het echt weg weg?
@Suus2910 ik vermoed zondag/maandag mn NOD. Wil zó graag wat voelen! Moet wel vaak plassen.. maar je lichaam kan je ook voor de gek houden natuurlijk... Afgelopen dagen soms wat steekjes gevoeld. Durf niet teveel te hopen, maar doe het toch! Manlief zegt ook dat ik mezelf zo wel veel druk opleg.. Maar ik wil het zo graag! Hoop voor jou dat je ei er ook écht aankomt! Ik had na de mk nog 1 week rood en 2 weken last van af en toe bruinverlies.
Whahaha je hebt de economie weer een handje geholpen door 3 pakjes te kopen hahahaha geweldig. Spannend hoor, ik begin bijna kriebels bij jou te krijgen van spanning. Ik hoop het voor je! Wanneer denk je te gaan testen? Als je je kunt inhouden natuurlijk
@Vaatdoek hihi! Wil eigenlijk pas vrijdag gaan testen... maar wie hou ik voor de gek Denk donderdag... of tegen beter weten in toch morgen?... Ach, heb nu toch 6 testen liggen Las hier dat een omo-witte test eigenlijk ook cool is en erbij hoort, toch @Raket78
Nou meiden, ik wil écht te graag denk ik... net natuurlijk getest Maarrrr nu lijk ik iets van een schaduw te zien Zal het dan toch??? Maar ik zal het wel wíllen zien, mn brein gaat met me op de loop . Geen symptomen of iets, maar had ik bij de vorige zwangerschappen ook niet... pffff!!
Krijg m natuurlijk ook niet goef op de foto, hier lijk ik t toch ook rrb bertje te zien op de foto turen jullie mee???? Nou, dat worden lange dagen
@Cin1985 sorry maar ik zie niks op de foto, maar dat wil niks zeggen want op de foto is het moeilijker te zien dan met het blote oog. Dus ik heb echt hoop voor je!!!! Morgen ochtend gewoon nog een keer testen, wat maakt het uit je hebt er genoeg hihi Ik heb vanmiddag weer een echo, zit nu alweer te malen, wat als het hartje is gestopt.... terwijl ik al 2 goede echo's heb gehad met 6,5 weken en 8 weken. Ik moet het loslaten!!! En niet zo mutsen!!!!!
@Miranda87 ik denk dat je dat nog wel even houdt ben ik bang... Het is niet niets wat we hebben meegemaakt. Hoop voor jou dar het snel middag is em dat ze je gerust kunnen stellen!! Ik zou vandaag precies 20 weken zwanger zijn als het goed was gegaan. Daarom wil ik vast de streep echt zien
Pfff dubbel dan hè? Dat heb ik ook elke keer bij die miskramen... ik hoop dat deze nog mooi oploopt. Morgenochtend dan weer testen. Ik lijk wel iets te zien, maar weet niet of het grijzig is, dus een indroger? Na hoeveel tijd na testen is de foto genomen? Hoeveel DPO zit je ook alweer?
Morgen inderdaad weer testen! Ben nu 7/8dpo dus natuurlijk ook nog veels te vroeg....! Foto gemaakt na een kwartiertje... tijdens de eerste 5 minuten zag ik wel iets vaags als ik hem schuin hield, maar kreeg ik m niet op de foto. Nu naar mijn idee na kwartiertje een soort van... Maar waarschijnlijk gewoon een indroger
Dat is inderdaad nog erg vroeg, ik had ook in juli zo vroeg getest, ik wist gewoon dat ik zwanger was. Helaas een MK geworden. Maar wie weet. Wachten duurt lang ja... weet er alles van hahaha.
Lieve dames, zou ik af en toe met jullie mee mogen schrijven? Wat fijn dat er een topic is geopend, waar iedereen z'n verhaal kan doen. Vorige week zijn we erachter gekomen dat ik een ma had. De groei kwam niet overeen met de termijn die ik zou moeten zijn. Het is al heel pril gestopt met groeien. Na overleg met de gynacoloog hebben we voor de tabletten gekozen. Afgelopen zaterdag, is de miskraam hierdoor in gang gezet. Gelukkig ben ik s'avonds het vruchtzakje in z'n geheel verloren. Hierna werden de krampen en het bloedverlies al minder. Ik zit nu op dag 5, en vloei nog steeds helderrood. De krampjes komen ook ineens terug. Niet te vergelijken met zaterdag, maar sinds gisteren zijn echt weer menstruatiekrampjes. Is dit normaal? De zwangerschap was een verassing, we waren er niet mee bezig. Een 2e was wel heel gewenst geweest. Nu voel ik me heel dubbel (hormonen werken niet heel erg mee). Het liefst zou ik meteen weer zwanger raken, maar ik weet niet of dat ik dan nu wel wil en kan. Emotioneel heb ik echt in een achtbaan gezeten. Ook mijn man heeft het hier moeilijk mee gehad. Het liefst wil hij wachten, tot het moment beter is, en we er zelf overeen zijn. Hoe hebben jullie dit ervaren? En hoe heb je het een plekje kunnen geven?
@Fien25 welkom, al is de reden natuurlijk helemaal niet leuk... Ontzettend naar dat jij/jullie hier ook doorheen moet(en)!! Ik heb nog ongeveer 8 dagen rood bloedverlies gehad, daarna 2 weken af en toe nog bruin(oud) bloed. De hormonsters zijn verschrikkelijk! Kramp heb ik na de mk zelf alleen dezelfde avond nog gehad, daarna niet noemenswaardig. Een plekje heb ik het nog steeds niet helemaal gegeven(16 juni mk, ook opgewekt, was 9 weken, kindje al gestopt met groeien 7+1), al heb ik nu meer ups dan downs. De downs overvallen me nog steeds wel, zal voorlopig ook nog wel blijven. Hoop voor jou dat het bloeden snel stopt en er weer iets van een cyclus is waar he mee door kunt gaan, als jullie daarvoor willen gaan, als het goed voelt.
@Cin1985 jezelf in kunnen houden? Ben zo benieuwd morgen ochtend. Hier echt weer voor niks druk gemaakt, kans op mk is vanaf nu nihil volgens vk dus gewoon gaan genieten! Er was een bewegend mensje te zien, zo bizar!! Voor alle andere dames, hoop dat jullie ook allemaal heel snel een positieve test in handen hebben!! @Sterree wanneer heb je je eerste echo?
@Miranda87 wat fijn!! Is nu al een prachtig kindje!! Wat zal jij weer opgelucht zijn! Genieten en delen met de mensen die dichtbij je staan! Hier me netjes in weten te houden vanmiddag. Morgenochtend weer Manlief nog maar niet ingelicht, die vindt het nu nog veels te vroeg en gelooft niets van een ' misschien zie ik wel iets ', die wil een duidelijke streep zien voor ie t gelooft
Hoi hoi, nou net weer een testje gedaan natuurlijk lijk heel licht iets te zien, maar was er gisteren van overtuigd vandaag een beter lijntje te zien.. Denk dat ik te graag wil en dingen zie die er niet zijn... Vandaag werken, dus hoef ook niet te twijfelen of ik op de dag nog een keer test Morgenochtend maar weer... @Miranda87 jij hebt vast heerlijk geslapen na het goede nieuws van gisteren!
Spannend @Cin1985! Fijn @Miranda87 Dat alles goed is wat een geruststelling zeg. Hier 12 sep eerste echo dan zou ik zeven weken moeten zijn. Wel spannend. De vorige keer had ik allerlei kwaaltjes en nu merk ik helemaal niks
@Cin1985 aaahh balen zeg, maar voor je nod verdubbeld dat hormoon ook nog niet zo snel geloof ik, nog een paar dagen geduld.... pfff dat is lastig, ik leef met je mee. Om eerlijk te zijn slaap ik verschrikkelijk hahah lig halve nachten wakker, zal vast door hormonen zijn dus neem het voor lief haha @Sterree ooh spannend zeg, en iedere zwangerschap is anders dus geen paniek! En echt waar er zijn zoooveel meer vrouwen waarbij de 2e zwangerschap gewoon goedgaat! Daar heb ik me aan vast gehouden, de verloskundige zei, 70% van de vrouwen maakt ooit een mk mee en 1 tot 3% maar een 2e mk of meer. Ik duim voor je!