Jas heel hard. De uitslag van de chromosomen onderzoek was goed. Ook gelijk echo gemaakt. Je zag een klein zwart stipje in de baarmoeder. Dat is al heel goed
Klinkt allemaal positief toch, we gaan er gewoon vanuit dat dit een plakkert is Nu nog voor alle andere dames heeeeel jard duimen dat ze ook snel een knaltest hebben
@R1988 waaaauuuuw!!!! Wat fijn!!!! Het is het wachten waard geweest!!!! Een super mooie test! Vreugdedansje is hier op zn plaats! Wat zeg ik... een vreugdeDANS!
Hier op dag 16 van mn cyclus en enorm veel vruchtbaar slijm Temperatuur vanmorgen gedaald, ovulatie test knalt nog niet, maar gaan het de komende dagen nu zeker gezellig maken Écht zomaar ineens!! Lijkt erop dat ik de cyclus en het slijm een beetje begin te herkennen. Zo fijn als de ovulatie test dat dan een beetje kan bevestigen!
Wauw @R1988 wat super zeg! Gefeliciteerd. Echt heel leuk. Zeker ook weer spannend maar fijn dat het goed voelt. Wanneer heb je nu weer een echo?
@Cin1985 spannend weer! Ik duim voor je!! @R1988 duurt idd nog even 10 okt, balen he dat die weken zo slopend zijn, terwijl je normaal zou moeten genieten! @Sterree hoe voel je je? Bij jou gaat het ook de goede kant op!! @Katsje hoe gaat het bij jou? Ik heb gisteren de angelsound van een vriendin gebruikt, en wat denk je... hoorde gewoon het hartje, net een sneltrein. Wilde er zelf ook meteen een aanschaffen maar toch mezelf maar tegengehouden, stel dat je een x het hartje niet vind, nou dan is het paniek in de tent 4 okt geslachtsbepaling. Jeejtje het gaat allemaal snel hier, kan het niet echt geloven dat het echt is nu
@R1988 gefeliciteerd!! Zooo fijn! Zal voor je duimen! Ik heb mijn echo gehad vrijdag en ze zag nog geen hartje. Ze gaf dat dit nog kon komen. Ik denk wel dat het fout zit, omdat het te klein. Het was bij 5,6 weken 3,8 mm. Ik moet volgende week terug komen, maar vrees het ergste!
Dat klinkt niet best, maar zie dat je nu 6 wkn zou zijn dus als ze vrijdag 5,6 hebben gemeten komt dat toch overeen met je eigen berekening? Dan is het echt heel goed mogelijk dat er nog een hartje gaat kloppen!! Probeer de moed niet op te geven, wil mog niks zeggen. Ik ga heel hard voor je duimen
Ja hoop het! Maar geloof er niet zo in. Nog even afwachten helaas. Hoe gaat het met jou? Heb je al een buikje?
@Jacky86 ach meis, wat zal jij je rot hebben gevoeld toen ze dat zei... Er is nog niets definitief, je mag nog hopen!! Ik duim heel hard voor je!!!
@Sterree leuk dat je al wat begint te zien!! @Jacky86 helaas zie je bij mij nog niet veel, kwam vanmorgen ook gewoon nog in mijn broek (zit alleen niet lekker haha) maar ik ben ook best zwaar dus zal voorlopig nog niet veel zien Wanneer krijg je volgende week weer een echo?
Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt! Volgende week vrijdag en dan ben ik als het goed is 6,6 weken, dus dan moet er echt wel iets te zien zijn! Fingers crossed!!
Hé dames. Wat een super nieuws voor de zwangere. @Jacky86 ik hoop dat je vrijdag toch een mooie echo hebt. Ik mag woensdag weer ik heb een goed gevoel dat alles nu weg is na mijn menstruatie heb ik geen bloedverlies meer gehad. Was zo blij eindelijk na 7 weken even geen omkijken meer. Ik hoop dat ik woensdag goed nieuws krijg en dat we mogen starten met hormonen. Xx
@Miranda87 Hier is nog steeds niks....geen mooie test en geen bloed. Nu op CD31, dus kan elk moment komen. @Jacky86 ik hoop dat t toch allemaal goedkomt. Veel sterkte de komende dagen!
@Becca1989 hoe was het woensdag meis?? Goed nieuws gekregen? @Jacky86 hoe was de echo vandaag?? Heb zo hard voor je/jullie geduimd!!!