@Becca1989 ik ben ook erg benieuwd!? Hier fantastisch nieuws... goeie echo gehad, mooi hartje en flink gegroeid helemaal happy! Er was wel iets met mijn hypofyse, maar niets schokkends zei ze. Ik moest alleen nog bloedonderzoeken hebben voor antistoffen.
@Jacky86 wat fijn!!!! Wat een opluchting en wat een ander gevoel zal je hebben na deze echo! Gewoon een kindje met een prachtig kloppend hartje!
Hé meiden. Beetje laat maar was ff van slag van de week. We hebben goed nieuws gehad ik ben eindelijk schoon, maar we moeten het op natuurlijke wijze verder proberen. De arts die mij geopereerd heeft hadden we nu en hij zij dat ik blijkbaar toch zwanger kan raken met mijn pcos en dat we het nog even moeten proberen. Als de cyclussen langer zijn dan 35 dagen moet ik terug bellen en dan worden we pas geholpen. Ook heb ik bloed moeten prikken om te kijken of er een oorzaak gevonden kan worden voor de miskramen en voor mijn schildklier. Over 2 weken heb ik hier een belafspraak over. Ik snap het ff allemaal niet meer de ene arts zegt dat de kans groot is op weer een miskraam en deze arts zegt weer het totaal tegenovergestelde. Als we in januari nog niet zwanger zijn ga ik weer bellen ik ben inmiddels alweer 1,5 jaar gestopt met de pil en vind het wel allemaal lang duren voor we serieus genomen worden. @Jacky86 wat fijn dat je een super echo hebt gehad. Ik wens je een super mooie zwangerschap toe.
@Becca1989, wat fijn dat het schoon is! Zal een opluchting voor jullie zijn!! Wel ontzettend balen dat jullie het nu toch nog zelf eerst moeten proberen... Had ik ook toen ik de eerste keer zwanger wilde worden. Ook pcos en toen ineens 1x een normale cyclus.. mocht toen ook toch niet met Clomid beginnen.. Ronde erna duurde weer langer dan 100 dagen, dus uiteindelijk opgewekt, 1e ronde Clomid en dat was meteen raak! Het resultaat rent hier nu door de kamer en is ruim 2 jaar en 2 maanden. Hier zegt FF dat mm eisprong is geweest! Hebben m meer dan goed benut en er lag ook al een legertje te wachten. Nu dus op t wachtbankje. Nu 4dpo. Heb een lf van 12 dagen, wil proberen deze keer niet zo vroeg te testen Ben de 14e jarig, zou een mooi cadeau zijn Kan vanaf 8 oktober testen... hoop dat ik dat volhoud!!
Klopt ik had bij de eerste zwangerschap ook clomid gebruikt en daar zijn onze prachtige twins uit voor gekomen. Ik ben al wel een paar dagen in de ochtend misselijk en soms zelf spugen. De gynaecoloog had gezegd dat me eitje al gesprongen was. Ben benieuwd hij kon niet zien hoe lang geleden het was dus weet ook niet wanneer ik kan testen. Ik denk dat ik voor de zekerheid 2 weken aanhoud en dan hopen op een mooie test en dat alles goed blijft gaan. Voor jou zou het idd een mooi cadeautje zijn ik hoop dat je het vol houd en volgende week een mooie test hebt. Xx
Pfff wat een gedoe die dokters! Het is zo frustrerend als ze je zo wegwimpelen. Ik snap heel goed dat je daar verdrietig van wordt! Ze hebben bij mij waarschijnlijk wel een oorzaak kunnen vinden voor de eerdere miskramen en heeft ook te maken met mijn schildklier. Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.
Lieve meiden, na me al een paar dagen niet zo lekker te voelen, tegen het misselijke aan toch gisteren een testje gewaagd(8 dpo gisteren, tijdens de studiedag bijna onderuit gegaan, licht in mn hoofd, vlaag misselijk) en zowaar positief! Gisterenavond weer 1 gedaan, na zo'n 4 uurtje na de eerste... zo goed als negatief.. dus legde me er half bij neer dat de eerste negatief was... maar vanmorgen 9 dpo weer positief...! Liggen van boven naar beneden: gister middag, avond, vanmorgen. Durf nog niet echt blij te zijn, zou het 2x vals zijn????
@Cin1985 ik vind ze voor 8dpo toch best wel mooi hoor! Kan me voorstellen dat op 8dpo je in de avond nog wel negatief test. Spannend zeg! (Voorzichtig gefeliciteerd!) Hier is m'n menstruatie, na bijna 10 weken, voor een hele goeie eindelijk doorgebroken. Yes yes! We kunnen er voor gaan. Ovulatietesten zijn besteld.
@Cin1985 wat spannend zeg! En die onderste is echt wel super duidelijk!! Maar idd ik zou gezien de laatste x nog even voorzichtig zijn @Jacky86 hoe gaat het met je? Beetje kunnen genieten? @Suus2910 fijn zeg, kun je eindelijk door! @Sterree hoe voel je je? Termijnecho al gepland?? Hier een heel leuk nieuwtje, gisteren te horen gekregen dat we een dochter krijgen Ik ben helemaal in de wolken, een jongen was net zo leuk maar stiekem hoopte ik een beetje op een meisje... mn gevoel klopte dus
@Miranda87 leuk een meisje!! Gefeliciteerd! @Cin1985 ik vind ze ook duidelijk! Wooww spannend zeg na een paar dagen weer even testen. Ben zoooo benieuwd Zou blij zijn als de 12 weken weer voorbij zijn. Maaarr so far so good
@Cin1985 en? Nog gestest? Hoop zo dat ze mooi oplopen!!! @R1988 hoe gaat het met jou? Nog steeds alles goed?
@Miranda87 hier een beetje in een golf van emoties steeds... test is of zo goed als wit, terwijl ik de test erna weer hartstikke positief test.... nu 3 vet mooie tests, maar ook een aantal zo goed als negatief... zal ze straks op de foto zetten en plaatsen.... heb dit nog nooit gehad... Ik ga van zwanger naar niet zwanger en weer terug... Begrijp er niets van!! Maakt ook niet uit of ik s ochtends of s middags test, ene keer is s ochtends positief, maar gisteren was ie zo goed als negatief... net weer heel positief...!
Die van vandaag is zeker wel positief hoor! Van 9 dpo lijkt wel vals positief (zie er extra strepen bij of komt dat door de foto?) Is er een reden dat je zo vroeg test steeds, dat moet toch gekmakend en inderdaad hartstikke onzeker zijn? Snap heel maar dan ook heel goed dat je graag weer zwanger wil zijn hoor!
@Cin1985 jeejtje wat onzeker zeg, idd die van vandaag is gewoon knap positief!! Zou je eens niet een test van bijvoorbeeld action kunnen proberen. Die heb ik een jaar lang gebruikt en 2x positief gehad en 2x ook echt positief.... Die kosten ook maar €1,80 ofzo voor 2! Mijn verloskundige zei dat die testen goed waren. Ik ga iig heeel hard voor je duimen dat je deze ronde ook echt zwanger bent!!! Liefs
@Suus2910 I know... test ook veel te vroeg! Na het testen neem ik me dan voor om het de volgende ronde echt niet te doen... maar tegen de tijd dat ik dan 7/8 dpo ben begint het weer te kriebelen... terwijl ik WEET dat het beter is te wachten @Miranda87 een andere test proberen is zo'n gek idee nog niet! Maandag maar eens proberen te halen.
@Miranda87 lief dat je aan me denkt! Ja nog wel getest Maar een heel licht tuurstreepje, wel binnen de tijd... vandaag NOD, maar nog niets gespot... geen bloed geeft moed, lees ik hier wel eens. Maar heb er een hard hoofd in... blijf gewoon nog ff doortesten tot zich aanmeldt..