Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missbrouwer

Missbrouwer Actief lid

21 feb 2017
    207
    0
    16
    Vrouw
    Thuisblijfmama
    Sliedrecht
    Hoi meiden gisteren avond de mifegyne ingenomen en ben vanmorgen om half 5 al gaan vloeien! Heb de cytotec nog niet een aangeraakt... wat nu??? Moet eigenlijk morgen ochtend 9 uur 4 pillen inbrengen....

2. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Fijne vakantie @Sterree !!

Ik kreeg alleen die andere pillen mee. Dus weet niet wat ze doen. Weet je waarom je deze ook moet slikken?

3. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @Missbrouwer hoe is het vandaag met je gegaan? Heeft het doorgezet? Hoop dat alles voorspoedig gaat.

4. Missbrouwer

Missbrouwer Actief lid

21 feb 2017
    207
    0
    16
    Vrouw
    Thuisblijfmama
    Sliedrecht
    @Piewy ja het zet goed door. Heb de kuur afgemaakt dus tot 6 uur alle 10 de pillen gebruikt. Ik bloed echt flink en volgens mij ben ik de vruchtzak rond 12 uur verloren maar moest vd gyn de kuur afmaken. Verlies nog steeds stolsels en bloed maar alleen als ik moet plassen verder zit er niet zoveel in mijn maandverband nog. Maar als ik moet plassen komt er flink mee. Heb nog steeds buikkrampen maar ze zijn niet heftig te noemen.

5. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Had ik inderdaad ook, bij persen of plassen kwam er soms ineens nog een hele plons mee.
    Is je man nu wel bij je? Wel fijn om een beetje steun te hebben.
    Wanneer moet je nu weer naar de gyn?

Hier nog steeds afwachten pff hou ik echt niet van haha.

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#66 rianne2985, 21 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2017
    Hoi meiden mag ik ook met jullie meeschrijven? Even in het kort:
    Wij zitten in onze eerste ronde na een miskraam op 18-4 met 8 weken zwangerschap. Ik ben nog niet ongesteld geweest na de miskraam, welke spontaan is begonnen en gelukkig na 7 dagen ophield met bloeden. Toen was mn baarmoeder schoon, te zien op nacontrole.

@Missbrouwer wat vervelend dat je miskraam niet zelf op gang kwam, "gelukkig" dat de medicatie helpt. Wanneer moet je weer op controle?

@Sterree wat balen dat je niet mag zwemmen. Maar een cocktail in de hand en dan pootjebaden klinkt ook goed, veel plezier op vakantie!

Ik ben trouwens net terug van een weekje spanje, was heerlijk :)
    Onverwachts tijdens die vakantie een ei gehad, nu 5dpo dus het wordt spannend. Ik verwacht er niet veel van en als ik ongesteld word is het ook niet erg, maar natuurlijk hoop ik wel dat het gelukt is.

7. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Hoi @rianne2985 gezellig dat je mee komt kletsen.Wat fijn dat de miskraam zelf op gang is gekomen, niet leuk dat het gebeurd maar wel een goed gevoel dat het lichaam het zelf oplost. Dat vond ik aan een kant zo vervelend. 11 weken zwanger denken te zijn terwijl het vruchtje al in week 5 overleden is. Lekker hoor weekje Spanje, waar ben je geweest?? En jij nu dus ook op het wachtbankje, spannend hoor. Ze zeggen wel eens dat je extra vruchtbaar bent direct naar de miskraam. Dus wie weet?!! Ik ga voor je duimen.
    Ik zit vandaag op 10 DPO, ga dinsdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. We al sinds een paar dagen flink misselijk gedurende de dag, maar er heerst hier ook van alles. Die week voor de NOD haal ik me altijd alles in mn hoofd. Vannacht zelfs gedroomd dat ik een knal positieve test had....:confused:

@Sterree; Nog lekker aan het genieten van je weekendje? Lekker met de benen in het water aan een cocktailtje klinkt als een strak plan toch!!

@Missbrouwer wordt het bloeden al wat minder?

8. rianne2985

@Piewy ook spannend voor jou dus! Ik hoop dat het raak is voor je. Ja ik herken het hoor, je gaat je de gekste dingen in je hoofd halen ;)
    Hier vandaag een paar keer last gehad van "bandenpijn" gevoeld als ik te snel opstond, zo raar?!?!?
    Ook een beetje gespannen borsten maar niet pijnlijk. Ik testte bij beide zwangerschappen op 9dpo positief ( heel licht ) maar ik probeer nu echt te wachten tot minstens 10/11dpo.

9. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Oh met 9dpo al licht positief. Met D testte ik pas bij 16dpo licht positief maar denk niet dat ik zo lang kan wachten hihi. Vind dinsdag al een uitdaging haha

10. Missbrouwer

Missbrouwer Actief lid

21 feb 2017
    207
    0
    16
    Vrouw
    Thuisblijfmama
    Sliedrecht
    @Piewy nee het is nu weer wat erger lijkt het wel. Verlies nog steeds flinke stolsels en bloed. Hoelang duurde dat bij jou?

11. rianne2985

Ja mijn lf is maar 10-11 dagen.
    16dpo pas ja? Oh dan moet je helemaal zo lang wachten, kan me voorstellen dat die testjes liggen te roepen naar je. Hopelijk nu wel eerder een positieve test. Ik zal voor je duimen!

12. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Het echte bloeden met soms een plas was wel klaar na 24 uur. Maar ik heb echt nog wel een paar dagen lang flinke stolsels verloren, met dan lichter bloed verlies (menstruatie achtig) voor heel wat weken.

13. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Hoi meiden. En welkom rianne. Ga voor je duimen. Spannend hoor @Piewy morgen testen. Duim voor je!

@Missbrouwer fijn dat het nu op gang is gekomen. Hopelijk is alles er uit.

Net teug uit Portugal. Was echt heerlijk. Fijn om even ergens anders mee bezig te zijn. Vloei nog steeds dat is wel balen. Nu kunnen we ook niet verder. Nu al 2 en halve week

14. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Oh @Sterree ik snap zo hoe je je voelt. Was eerst blij dat het toch zo voorspoedig op gang was gekomen. Als het dan niet goed zit dan maar weg en opnieuw proberen en dan de frustratie dat het bloeden maar niet stopt en hier dan steeds het slechte nieuws van de gyn "we zien inderdaad nog steeds wat zitten, maar dit kost het lichaam vaak zelf op na de eerste menstruatie" ja maar wanneer komt die dan....

Ben best zenuwachtig voor morgen, zo stom. Ik wilde er deze maand iets minder mee bezig zijn, maar die laatste week vind ik altijd weer zo lastig. Vandaag steken in mn liezen, en vanmiddag dacht ik echt dat ik ongesteld was geworden
    , dus snel naar de wc. Helemaal niets ja mn aanbei gaf wat bloed af (sorry voor de details) daar heb ik sinds de geboorte van D af en toe laat van.
    En dan twijfel ik weer of ik morgen wel niet testen of toch gewoon nog laat daagjes wachten of ik niet ongesteld wordt.... Aarrrgh af en toe maak ik mezelf helemaal gek haha

15. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ja altijd weer spannend @Piewy herkenbaar hoor. Voornemen om er niet te veel mee bezig te gaan en niet te vroeg te testen en dan toch allemaal doen. Hoop zo voor je dat het raak is!

16. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Oh meiden ik sta een beetje te shaken. Ik zie best duidelijk een streepje. Oh laat hem blijven plakken.

Bijgevoegde bestanden:

17. rianne2985

@Piewy ik zie hem ook duidelijk!! Wat ontzettend spannend meid!! Op hoeveel dpo zit je? Ik had op 10dpo zo'n streepje :)
    Ik durf je wel te feliciteren, wat fijn!!!!

18. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Jaaaaa! Wat leuk voor je. Gefeliciteerd!

19. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Dank je wel meiden. Ik zit nu op 13dpo, donderdag denk ik maar weer een testje om te kijken of hij oploopt.
    Vind het wel erg spannend, is nu toch weer een aantal weken afwachten voor een goede echo. Sta er toch wel iets minder onbezorgd in merk ik.

@Missbrouwer hoe gaat het met jou meid? Is het bloeden al wat aan het afnemen?
    @rianne2985. Wanneer wil jij gaan testen?

20. rianne2985

Ik wil eigenlijk wachten met testen tot vrijdag of zaterdag. Dan ben ik 10/11dpo. Maar of ik dat ga volhouden? ;) bij mijn vorige zwangerschappen testte ik beide keren positief op 9dpo.

Deel Deze Pagina