Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missbrouwer

Missbrouwer Actief lid

21 feb 2017
    207
    0
    16
    Vrouw
    Thuisblijfmama
    Sliedrecht
    Hoi meiden....
    Ooh @Piewy wat gaaf!
    Nou hier een update...
    Ik lig helaas in het ziekenhuis sinds 9 uur. Bleef bloeden helaas. Net weer een dosis cytotec ingebracht gekregen en dit keer rectaal.
    Nu afwachten wat dat doet ander vanacht of morgen een curretage alsnog... snik...

2. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Oh missbrouwer is het toch wel weer heftiger geworden waar je ook al wel bang voor was. Wel fijn dat je nu in het ziekenhuis bent ipv alleen thuis.
    En weet je al meer over de curretage? Heel veel sterkte de komende uren/dagen!

3. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Och nee wat een drama zeg. Hoe gaat het nu? Oh oh heb echt met je te doen @Missbrouwer . Sterkte!

@Piewy hoe voel je je? Vind het zo leuk voor je. Hoop op een plakker dit keer. Ben het even kwijt maar is dit je eerste kindje?

@rianne2985 hoeveel dpo zit je nu? Wat zegt je gevoel?

Hier is sinds vanmiddag het bloeden gestopt! Hoop zo dat alles ook daadwerkelijk weg is. Heb gisteren een test gedaan die was negatief! Heel heel erg tuurstreepje nog. Ik heb goede hoop

4. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    @Piewy zie het al aan je handtekening

5. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

@Sterree morgen ben ik 9dpo, dan wil ik een eerste testje wagen. Wilde eigenlijk wachten tot het weekend maar dat hou ik toch niet vol. Bij beide zwangerschappen op 9dpo positief getest dus dat is toch een bepaalde grens. Mocht hij negatief zijn dan test ik zaterdag of zondag weer. Zondag is ook mijn NOD. Mijn gevoel gaat 2 kanten op, aan de ene kant denk ik dat het niks is deze ronde zo snel na de miskraam. Maar ik heb toch wel een aantal symptomen, maar ja die kunnen net zo goed van een naderende menstruatie zijn.
    Maar ik merk dat het me eigenlijk niet uitmaakt, ben met een menstruatie "blij" zodat mijn nieuwe cyclus kan beginnen, maar een zwangerschap zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn. Dus ja dat maakt me eigenlijk wel relaxed. Beide is oké.
    Oh wat fijn dat het bloeden eindelijk is gestopt!! En dat je zwangerschapstest eindelijk zo goed als negatief is. Bij mij bleef er wel 2,5 week zo'n tuurstreepje staan. Hopelijk is hij bij jou snel echt omowit.

6. Missbrouwer

Missbrouwer Actief lid

21 feb 2017
    207
    0
    16
    Vrouw
    Thuisblijfmama
    Sliedrecht
    Hoi meiden

Ik ben inmiddels weer thuis. Geen curretage gehad dit was echt te gevaarlijk.
    De gyn had met een tang weefsel uit mijn bm mond getrokken wat wss deze grote bloeding veroorzaakte. Want daarna is het bloedden aanzienlijk verminderd. Nu verlies ik niet veel meer enkel met afvegen en als ik ff gelegen heb met plassen. Maar ipv puur bloed plassen met heel veel zooi is het nu normale plas met wat bloed erin dus dat is echt een verschil. Hoop echt dat het nu klaar is. Ben op en ook geestelijk is dit weer een flinke klap geweest die opname...

7. rianne2985

jeetje @Missbrouwer Wat heftig allemaal. Hopelijk dat dit het dan was, wat die enorme bloeding heeft veroorzaakt en nu dat is weggehaald, snel rustiger wordt.
    Ik kan me helemaal voorstellen wat voor klap het is, zeker met opname en dergelijke. Het zit je
    echt niet mee allemaal <<*knuffel*>>

Ik heb vanochtend getest, negatief. Maar de test leek ook wel erg weinig rode kleurstof te bevatten. Nog een test gedaan en precies hetzelfde. Normaal gesproken zie je altijd wat rode kleurstof ophopen aan het einde van de dipstick, in het papier zeg maar. Van het weekend even mijn vertrouwde testen halen. Had nu gratis testen gebruikt die ik bij ovulatietesten had gekregen. Hele erge dunne piel dingen, snap nu wel waarom ze gratis waren ;)
    Maar dus geen ander merk testen in huis en vandaag hemelvaart dus morgen of overmorgen maar ff langs de action of supermarkt.

8. Missbrouwer

Missbrouwer Actief lid

21 feb 2017
    207
    0
    16
    Vrouw
    Thuisblijfmama
    Sliedrecht
    @rianne2985 dank je wel. Oh ja je befoelt die certain testen blegh wat een bagger testen zijn dat idd!

9. rianne2985

Vraag me niet waarom maar heb net nog een testje gedaan, plus een ovulatietest. Nu zag ik wel binnen de afleestijd een streepje!! Zien jullie hem ook? Heel licht...De bovenste is de ovulatietest en de onderste de zwangerschapstest. Ook nog even in negatief gezet. Pfff sta te shaken!

20170525_115023-1.jpg 2017-05-25 11.52.36.jpg

10. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @rianne2985 wat spannend die ovulatie test is heel duidelijk maar volgens mij zie ik ook wat op de zwangerschapstest. Wat super spannend!! Morgen meteen een nieuw testje halen.

Fijn een negatieve test @Sterree dat wordt voor jou ook dan op naar de 1e ronde. Nu wachten op je ei. Voel je je eisprong of niet?

@Missbrouwer ik heb zo met je te doen, hopelijk stopt het bloeden bij jou ook snel. Is wel een heftige periode zo voor je.

Hier vanochtend nog een test gedaan maar die is nog steeds wel licht. Moest vannacht ook wel rond 3 uur plassen dus dat help ook niet mee. Voor mn gevoel nog niet echt helemaal geland. Denk dat ik morgen bij de kruidvat nog die 2v5 haal en dan zaterdag of zondag nogmaals. Nu heb ik die standaard van de action, dus niet de gevoelige.

11. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Och jee @Missbrouwer ik hoop zo voor je dat het nu allemaal achter de rug is. Heftig zo zeg allemaal!

@Piewy hoop voor je dat ze mooi op gaan lopen. Spannend weer zeg!

@rianne2985 ik zie wat. Wat ontzettend spannend. Zou geweldig zijn zeg. Meteen weer raak.

Nee ik voel mijn eisprong niet. Heb rondom mijn ei wel wat symptomen. Had afgelopen maandag wat gevoelige borsten dus misschien is die al geweest? Maar ja toen bloedde ik nog dus we hebben het niet gezellig gemaakt.
    Heb echt geen enkel idee waar ik in mijn cyclus zit nu...

12. rianne2985

Nou een temperatuurskeldering hier dus denk dat ik toch ongesteld ga worden vandaag of morgen, jammer...:confused:

13. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @rianne2985 hoe is het vandaag gegaan? Ongesteld geworden of nog niet? Ik duim nog steeds voor je dat die uitblijft. Of is het zo dat wanneer de temperatuur daalt dat het niet raak kan zijn? Ik ben totaal niet op de hoogte hoe dat werkt.

@Sterree ik ben die 1e ronden begonnen met ovulatie testen. Had er 30 gehaald, was veel te bang die kans te missen. Niet dat het toen gelukt is, maar wel wat inzicht in mn cyclus gekregen.

14. rianne2985

@Piewy Ik ben helaas al ongesteld geworden. 2 dagen te vroeg...ik had wel een lichtpositieve test vanmiddag maar die vertrouw ik dus niet...
    Volgende ronde neem ik na mijn eisprong weer tarwekiemolie, dat verlengt mijn luteale fase met 2 dagen. Dan heeft het eitje meer tijd om in te nestelen.
    Ja als je temperatuur weer erg daalt dan is de kans groot dat je ongesteld gaat worden. Blijft de temperatuur hoog dan is de kans groot dat je zwanger bent.
    Hier dus door naar de volgende ronde!

15. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh balen rianne. Maar aan de andere kant wel fijn dat je cyclus weer op gang is.

Mijn baarmoedermond is pot dicht. Dat heb na na menstruatie en na eisprong. Dus over 2 weken of menstruatie of ei. Dat wacht ik even af. Daarna idd weer ovulatie testen en temperaturen. Woensdag eerst nog naar de gynaecoloog. Hoop zo dat alles nu weg is.
    Dat weekendje weg heeft me echt goed gedaan. Ben er mentaal weer helemaal bij. Het weer doet dan ook wonderen he

16. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Oh jammer Rianne!!

Ik ben bang dat het hier toch ook niet goed gaat aflopen. Heb het idee dat de testen lichter ipv donkerder worden. Mn man blijft zeggen dat hij deze keer een goed gevoel er over heeft, maar ik ga toch steeds harder twijfelen. En ik met me stomme kop al een afspraak gemaakt bij de VK, zal je zien dat ik die maandag weer kan afzeggen

17. rianne2985

ik dacht echt dat mn menstruatie was begonnen. De welbekende krampen en bloed maar erg weinig bloed. Snap er niks van. Net nog een test gedaan en ook een heel licht streepje...
    Over 2 dagen nog maar eens testen, dan moet hij toch wel opgelopen zijn. Maar maak me wel meteen weer zorgen omdat ik nu bloed. Nog nooit eerder gehad bij een (eventuele) zwangerschap. Kan dat kwaad?

@Piewy oh nee he? Dat klinkt niet goed. Doe je elke dag een test of om de dag? Misschien even het weekend afwachten en dan weer testen? Dan zou hij toch wel opgelopen moeten zijn...

18. rianne2985

Dit is mn test van vanmiddag:

20170527_162426-1.jpg
    Ik zie toch wel een heel licht streepje. Maar omdat ik dus bloed ( niet veel ) ben ik toch bang dat het een vroege miskraam is. Blegh :(

19. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @Sterree goed trouwens dat je je weer goed voelt. Ja het weer is echt genieten zo. Doet een hoop goed. Spannende 2 weken die er nu aankomen. Spannend hoe je cyclus is nu.

@rianne2985 Bij jou dus nu ook nog onzekerheden. Zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn ofzo? Ik heb nooit bloed verloren tijdens mn zwangerschap.

Ik ga dinsdag weer testen als er nog niets is veranderd. Ik weet nog wel toen ik zwanger was van D. Testte ik pas goed positief ruim 4 dagen naar mn nod dus misschien gaat het toch nog oplopen. Al durf ik niet te hard te hopen omdat dat de teleurstelling alleen maar groter is.

20. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Nou ik ben vandaag ongesteld geworden :(

Deel Deze Pagina