Opnieuw zwanger worden na MK!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kla4artje, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kla4artje

Kla4artje Niet meer actief

Hoi Meiden,

Afgelopen vrijdag heb ik een miskraam gehad na 5 weken zwanger mogen zijn!!
    Ik ben er kapot van, maar ik ga wel vol goede moed door naar de volgende ronde.
    Zijn er nog meer meiden die samen met mij naar de volgende zwangerschap gaan?
    Kunnen we er lekker over kletsen.

2. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Klaartje,

ik doe mee hoor.. bij ons ook 5 weken en toen was t weer weg.. Wij waren er ook echt wel ff ondersteboven van omdat je zo blij bent dat je eindelijk es zwanger bent.. Maar goed meid, houd moed hoor.. t komst uiteindelijk goed.. ennn je moet t maar zo zien.. je kan in elk geval wel zwanger raken:-D

Heb jij al ergens last van? Ik heb t normaal nooit voor mijn ei maar heb voor mij ei al last van groeiende borsten gehad en nu na mijn ei veel witvloed..

liefs

3. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee meiden, ik wil jullie even sterkte toewensen! Ik heb een vroege miskraam gehad in november en nu alweer zwanger. Was erg onzeker eerst en heb toen een topic geopend over positieve verhalen na 1 keer een miskraam... Misschien leuk voor jullie om ook eens te kijken.

Succes met weer zwanger worden!

Liefs Emmely

4. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    hoi meiden ik heb 8 feb een miskraam gehad en was der ook kapot van ik weet ook niet waarneer je verder mag gaan ik weet totaalniet wat min lichaam nu aanhet doenis of wat dan ook gisteren naar gyn geweest maar alles was al uit mijn baarmoeder alles was al schoon

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb 8 november een miskraam gehad met 6 weken. 25 januari mijn laatste menstruatie gehad en nu maar weer afwachten wat deze maand ons gaat brengen.
    Wij gaan voor ons derde kindje.
    Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar nu gaat het weer stukke beter. En ik hoop dat ik snel weer zwanger mag worden en dat alles dan goed blijft gaan.
    Omdat ik onregelmatig ben weet ik niet wanneer mijn eisprong is. Ik ben nog niet met ovutesten en tempen begonnen, maar dat ga ik denk ik doen als het deze maand niet raak is.

Iedereen heel veel sterkte en succes!!!

Liefs Lies

6. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meiden, ik heb in nov ook een mk gehad en ben nu weer zwanger!!
    Mijn lichaam was na de MK helemaal hersteld en werd weer op tijd ongesteld.
    2 Maart gaan we voor een echo bij de VK. Spannend maar we kijken er heel erg naar uit.

LIefs belly

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal!

Afgelopen weekend hebben wij helaas ook een miskraam gehad met 9 weken zwangerschap...
    We hopen gewoon dat het snel weer raak is! ;)

Groetjes
    Masu

8. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Allereerst heel veel sterkte gewenst met je verlies!!!
    Ik heb op 8 dec te horen gekregen dat ons kindje niet meer leefde. Ik was 11 wk en met 12 wk ben ik gecurreteerd.
    Na precies 4 wk kreeg ik bruinverlies en een paar dg erna een hele kort maar heftige ongi met een hele lichte vloeiing tot 1 wk.
    Kreeg wel exact na 15 dg een eisprong.

Een mk kan sowieso je cyclus al in de war sturen maar ik heb er ook nog een cyste bij gekregen (overgehouden aan mn zwangerschap)dan word het helemaal onzeker. Hoop dat je alles snel weer op orde hebt (en ik zelf ook).

Ik werd meteen ongesteld nadat mn hcg op 5 (of lager ondertussen) stond. Mijn gyn zei dat je meteen weer verder kunt proberen om zwanger te worden, je lichaam geeft het zelf we aan.
    Hoop dat je snel weer zwanger zult zijn!!:)

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik wil iedereen hier sterkte wensen.

Heb zelf 4 nov een mk gehad. 5 dec weer ongesteld. Een maandje overgeslagen met proberen, 1 jan weer ongesteld en zie nu mijn banner. Hopelijk gaat het dit keer goed.

Voor alle dames die dit net achter de rug hebben, heel veel sterkte gewenst.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ik ben zelf 8 januari gecurreteerd na een zwangerschap van 14 weken en precies na 29 dagen werd ik weer ongesteld. Ben nu weer begonnen met medicijnen en mag direct weer zwanger worden. Weet de oorzaak van de MA en de eerdere MK's .

Sterkte !

11. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Hallo

ik he ook een vmk gehad en zit nu te wachten op mn ongi
    heb nu sins 1 dag slijmverlies dus ik w8 rustig af
    ik was niet zo lang hoor hooguit 2 weken denk ik maar had eerst een posi test en al snel een negatieve test dus erg jammer maarja

we proberen weer!!!:d
    succes iedereen

12. cinderella28

10 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb in Oktober een miskraam gehad. Ik kreeg met 9 weken en 5 dagen mijn eerste echo en kreeg de schrik van mijn leven ons kindje bleek al met 6 weken gestopt te zijn met groeien, een week later op 13 okt kwam pas de miskraam. De dag erna heb ik een controle echo gehad en bleek op wat bloed na alles schoon.
    Gelukkig werd ik 30 dagen na de miskraam alweer ongsteld erg heftig en ook lang zo'n 2,5 week. We zijn het wel al gelijk weer gaan proberen, maar helaas werd ik na 4 weken toch weer ongesteld, ook die menstruatie was weer heftig en duurde ook weer zolang. Ik ben toen toch met het ziekenhuis gaan bellen en mocht diezelfde week nog langs komen wat bleek er waren toch nog wat restjes achter gebleven. 4,5 week geleden hebben ze het weefsel verwijderd d.m.v een hydroscopie. gelukkig viel de ingraap mee, maar alles kwam wel weer boven. 5 dagen na de opertaie werd ik alweer ongesteld weer volgens mijn cyclus. We zijn er weer voor gegaan. Afgelopen maanag heb ik nog een controle gehad en alles bleek nu echt goed te zijn mijn baarmoederslijmvlies was goed aangegroeid en erg dik zeker goed voor een evt innesteling. Vrijdag heb ik mijn NOD en ik hoop dat we weer zwanger zijn.

Deel Deze Pagina