Sinds een week gebruik ik nu foliumzuur,gisteravond had ik ineens last van hele erge buikpijn,wist even niet meer hoe ik moest staan of zitten,ben na die tijd na de wc gegaan en e ht de diarree spoot eruit. Ik heb verder niks bijzonders gegeten dus vroeg me af of dit van foliumzuur kan komen?
Neehoor meis, echt niet! Foliumzuur valt onder de b-vitamines en hebben die bijwerking zeker niet; ook niet als je een overdosis zou krijgen.
Toen ik aan foliumzuur begon was ik non stop misselijk. Nu neem ik het 's avonds en nergens meer last van. Misschien een tip?
Nee, dat lijkt mij niet kunnen. Je hoort wel eens dat vrouwen misselijk worden van foliumzuur. Dan wil het wel eens helpen om het op een ander moment in te nemen. Ik denk dat je een buikgriepje onder de leden hebt, beterschap.
Bedankt voor de reacties! Denk niet dat het een buikgriep is,voel me verder kip lekker en ook geen koorts...
Ik had de eerste paar dagen dat ik het slikte wel last van mn maag. Toen ben ik het 's avonds gaan slikken voordat ik naar bed ga nergens meer last van.
Ik had een multivitamine voor zwangeren met foliumzuur waar ik echt hondsberoerd van werd. Alleen die spuugde ik eruit, ik kreeg er geen diarree van. Ander tijdstip slikken deed wonderen!