Hallo dames, Wie van jullie moest ook na de onttrekkingsbloeding van de pil een tijdje wachten tot dat je weer ongesteld werd? De dames die ik ken worden allemaal meteen weer ongesteld en voel me daardoor een beetje alleen. ik zit vandaag op dag 42 en nog steeds niks Ik heb op dag 36 getest en negatief. Ik weet dat elk lichaam anders werkt maar ben toch heel benieuwd! Alvast bedankt!
De eerste cyclus van mij was 37 dagen maar heb er ook eentje tussen gehad van 55 dagen, kan heel wisselend zijn helaas
Ik had eerst een ontrekkingsbloeding en daarna kwam het netjes na 29 dagen dus was happy maar niet terecht want die erna duurde precies 60 dagen viel ff tegen ....
Ik heb 169 dagen moeten wachten voordat ik eindelijk ongesteld werd. Ik was de wanhoop al nabij Vooral omdat toen ik de eerste keer stopte met de pil, meteen weer ongesteld werd. Ik had niet verwacht dat er zo'n verschil in zou zitten. Ik ben nog naar de huisarts geweest en die gaf aan dat het tot 6 maanden normaal is als je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Je moet je lichaam de tijd geven. Het komt vanzelf weer.
Mijn huisarts zei ik dat het wel eens 2 tot 6 maanden kon duren voordat het weer op gang komt ik schrok er ook een beetje van hij vertelde ook dat na het stoppen met de pil slechts 7% van de vrouwen in het eerste jaar zwanger wordt
Goed om te lezen!! Ik stop na deze maand met de pil, ben benieuwd hoelang het zal duren.. Nu weet ik dat het dan normaal zou zijn.
Hoi! Ik werd na een week of 4 ongesteld nadat ik was gestopt met de pil. Daarna steeds om de (ongeveer) 40 dagen, maar nu sinds 24 juni niet meer ongesteld geweest. Ben inmiddels bij de gynaecoloog geweest en het lijkt er op dat ik PCO heb, ben in afwachting van het bloedonderzoek. Stiekem hoopte ik op een zwangerschap, omdat ik het zo vreemd vond dat mijn menstruatie zo lang weg bleef, maar helaas. Mijn lijf heeft me dus eigenlijk meer dan een half jaar 'voor de gek gehouden', ik heb dus al die tijd geen eisprong gehad. Dit is mijn verhaal Hopelijk verloopt het bij jou beter!