Ik heb echt enorme benauwende hoestbuien Ik neem altijd bisolvon, maar daar zit broom etc in en dat mag niet met zwangerschap. Van de vorige zw weet ik dat trachitol ook niet mag Maar wat mag ik wel?
Trachitol is sowieso niet voor hoestbuien. Helaas kun je van het sterke spul niets gebruiken, maar Tussistin van VSM mag wel. Mijn ervaring is alleen dat dat niet zo goed werkt. Stomen helpt bij mij meestal wel, de boel losweken. Als dit een chronisch probleem is, kun je inderdaad de huisarts beter even bellen. Beterschap!
Trachitol helpt dan wel weer bij de pijn die ik vd hoest krijg en dan maak ik ook net iets meer speeksel aan dan nu...
Volgens mij mag eigenlijks niets behalve Ijslandsmos. Ik ben ook erg aan het hoesten geweest toen ik zwanger was, verschrikkelijk als niets mag.
Tijmsiroom verzacht alleen de keel, doet niet zoveel aan de kriebel die he doet hoesten. Die pastilles werken aardig.
Ik heb rond die tijd een virale infectie gehad ook met enorme hoestbuien. Bij de huisartsenpost geweest die adviseerde me alleen paracetamol keelpastilles antaflu en drop mocht niets anders. Een flinke lepel honing hielp ook ff.
Gelukkig met een paracetamol en tijmsiroop de nacht doorgekomen Maar nu drama en tijmsiroop helpt niet, ook kokhhalzen en kortademigheid. Dus zo tripje huisarts