Hoi, Heeft iemand ervaring met de chiropractor tijdens de zwangerschap? Ik heb ontzettend last van spanningshoofdpijn en voel het langs mijn wervelkolom helemaal vastzitten naar beneden zeg maar. Ik denk dat de chiropractor mogelijk iets kan betekenen (nog nooit eerder gedaan). Iemand eventueel ook tips voor andere behandelingen die kunnen helpen?
Ik heb toevallig rond week 30 mijn chiropractor dezelfde vraag gesteld. Ze doen het liever niet tenzij je heel veel klachten hebt. Ik heb ervoor gekozen het niet te doen. Hier voor een massage gekozen en daarna nergens meer last van.
Ik zou het bij de fysio aankaarten, die hebben vaak ook een manuele therapeut in huis. Dryneedling wordt ook steeds vaker gedaan, helpt je in een klap van je klachten af en dit kan allemaal geen kwaad. Succes!
Ik loop al bijna mijn hele leven bij de chiropractor. Mijn moeder is de gehele zwangerschap gegaan en ik kan ook echt niet zonder. Je moet wel even aangeven dat je zwanger bent dan passen ze de behandeling iets aan. Kies wel voor een goede chiropractor want tegenawoordig noemt men zichzelf al snel zo.