Opnieuw zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaJH, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJH

MamaJH Lid

23 okt 2016
    43
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vorige maand heb ik helaas een helaas een vroege miskraam gehad. Achteraf gezien is het waarschijnlijk met innesteling al mis gegaan. Op 17 okt. begon het bloedverlies en heeft 13 dagen geduurd. Op 25 okt. was mijn test alweer negatief. Vanaf 1 nov. is het bloedverlies helemaal weg gebleven. Nu zijn wij 4 nov. weer begonnen met proberen zwanger te raken maar enkele dagen na 4 nov. kreeg ik weer dezelfde zwangerschapssymptomen als net voor de miskraam. Ik heb vanochtend een test gedaan (15 dgn. na de eerste keer seks sinds miskraam). Deze test was negatief. Heb sinds de miskraam geen bloedverlies meer gehad en het voelt ook niet alsof de menstruatie er aan zit te komen. Zou het toch kunnen zijn dat ik opnieuw zwanger ben? Of is dit nog niet mogelijk? Heb ik misschien te vroeg getest? Of kan het zijn dat de menstruatie heel erg lang op zich laat wachten ondanks dat het zo vroeg al mis is gegaan..? Zijn er misschien meer met deze ervaring??

2. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Of je opnieuw zwanger bent geen idee.
    Ik heb met 5,5 week een vmk gehad. Ik had meteen mijn cyclus weer normaal diezelfde maand. Maar ook dit is bij iedereen anders.
    Zit helaas niks anders op, dan af te wachten

3. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Je kan wel meteen zwanger raken zonder menstruatie er tussen. Het is alleen heel lastig te zien wanneer je nod zou zijn. Wacht nog even af en test evt maandag of woensdag. Als je nu een positieve test tkrijgt weet je dat het weer gelukt is.
    Bij mij heeft er 1 menstruatie tussen gezeten. Ook toen was het even zoeken wanneer mijn nod enzo was.

4. MamaJH

MamaJH Lid

23 okt 2016
    43
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Even een update. M'n menstruatie heeft me blijkbaar goed in de weg gezeten waardoor ik me zo beroerd voelde!! Vanochtend gelukkig toch ongesteld geworden na een cyclus van 37 dagen. Hopelijk ga ik me nu weer wat beter voelen en is het snel raak en gaat het dan wel goed!!

Deel Deze Pagina