vrouwen met weinig of geen symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noushka, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hallo,
    Meestal lees je dat vrouwen al vroeg in de zwangerschap veel symptomen hebben. Moeheid, honger, gevoellige borsten, misselijkheid, buik krampjes, je anders dan anders voelen etc.
    De meeste dingen had ik bij mijn eerste zwangerschap al voor dat ik een positieve test had. Maar nu bij mijn 2e zwangerschap is het een stuk minder. Ik heb gevoellige borsten, beetje puistjes, klein buikje en een duidelijk positieve test. Maar dat is het dan ook. Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap 3 keer in de nacht wakker werd omdat ik zo'n honger had, krijg ik nu bijna geen hap door mijn keel. Ik kon de hele dag door slapen, had vaak een soort ongie krampjes. En ik voelde me duidelijk anders dan anders. Maar nu voel ik helemaal niks, en voel me ook nog niet echt zwanger.

Ik vroeg me af of er meer dames zijn die in de eerste weken ook bijna geen symptomen hadden en nu al lang zwanger (of al bevallen) zijn. Want maak me eigenlijk een beetje zorgen :oops: .

2. Hier ook een die fietsend door de zwangerschap gaat hoor, dus geen reden tot ongerustheid! Let maar eens op als je straks vertelt dat je zwanger bent, hoeveel er zijn die er ook geen last van hebben gehad!

Lekker gaan genieten!

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hier nog een die amper last heeft gehad. Begin nu wat vocht vast te houden, maar verder echt geen zwangerschapskwalen gehad. Het is dat mn menstruatie in ´t begin wegbleef, want anders... :) Probeer je niet teveel zorgen te maken! Elke zwangerschap is anders, zelfs die van jezelf. Succes!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Had ook nergens last van hoor, paar dagen ff niet zo trek in eten en opeens een cupmaat groter maar verder niet misselijk of andere standaard zwangerschapskwaaltjes (tot 'k in week 36 ofzo vocht ging vasthouden)

En kijk... :D

Ik hoop voor je dat het zo blijft hoor! Is toch lekkerder zwanger zijn als je niet drie keer per dag met je kop in de plee hangt! ;)

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    je krijgt geen hap door je keel toch..kijk een zwangerschapssymptoon! :)

Het is nog erg vroeg voor symptonen..bij mijn eerste had ik ook niets voor die eerste 6 weken (behalve wat ongie krampjes..maar goed dan denk je ook nog ongie te gaan worden)
    Nu ben ik wel erg moe..heb ook wat ongie krampjes..en soms vlagen misselijkheid (vooral als ik honger heb) maar ook ik voel me nog niet echt zwanger..nog steeds bang dat het toch niet waar is ofzo...
    Wie weet kom je over 2 weken een topic openen dat je van de misselijkheid al 3 kilo bent afgevallen heeh.. je weet het nooit..
    (en dan vraag je je af..waar je blijer mee moet zijn hehe symptoonloos of vreselijk misselijk hihi)

6. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Sisqa, wil je ruilen? [-o<

Voel me een wrak. Heb het meeste last van misselijkheid. De hele dag door (ene moment wat minder dan het andere) en is echt niet leuk. Aan de buitenkant zie je niet dat je 'ziekjes' bent waardoor ik me vaak een aansteller voel, moet bijvoorbeeld na het eten even gaan liggen anders komt het er meteen weer uit. En de keren dat het eruit komt dan moet ik ook even plat om bij te komen.

Geniet van je kwaalloze tijd, ik kan er momenteel helaas nog niet van genieten :-&

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dank jullie wel voor de lieve brichtjes.
    Heb ook niks te klagen hoor :D , maar vond het gewoon een beetje vreemd. Doordat het de eerste keer heel anders was, heb ik nu het gevoel dat er iets niet goed zit :( . Ik hoop ook maar dat alles goed gaat. Kan niet wachten op de eerste echo :D , maar dat duurt nog wel even.

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ja, ik ben ook nog nog steeds bang dat het niet waar is :) .

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik sta constant voor de spiegel te tuuren naar mijn buik, of die al wat dikker is :)

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ahaha ja dat doe ik ook hehe..
    Mijn baarmoeder is wel opgezwollen aan de rechterkant je ziet echt een zwelling zeg maar..en je ziet de rand ook van de baarmoeder.. dat het wat begint uit te steken..weet niet hoe ik het moet uitleggen hehe..

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik zie nog niet echt een duidelijke plek van de baarmoeder, maar zie wel dat ik wat dikker ben en mijn broek zit al wel strakker haha. Bij mijn vorige zwangerschap was het pas vanaf 6 weken te zien.

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb ook nooit symptonen gehad, en kan elk moment gaan bevallen. Tijdens de 1e echo had ik echt zoiets van "ik ben dus wel echt zwanger" ;) Heb nooit iets gemerkt (gelukkig, misselijk zijn is ook niet alles) heb het eigenlijk ook niet gemist, was er wel blij mee dat het zo is gegaan.

13. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Poeh ben wel blij met deze reacties. Ben wel wat opgeluchter :)

14. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    @sisqa: Ben blij dat je de topic geopend heb, want ik heb dus ongeveer hetzelfde. Heb een cupmaat groter, maar daar blijft het dus bij. Gister een paar steekjes in mn buik, dacht uiteraard meteen het ergste, maar niks aan de hand. Verder ben ik 1 dag een beetje misselijk geweest, maar dat kan natuurlijk ook ergens anders door komen ( :( ) en verder gaat het hartstikke goed. Denk ook dat ik pas echt gerust ben als ik de eerste echo heb gehad, maar die krijg ik gelukkig al heel snel.

Ook helpt het wel om te lezen dat er meer mensen nergens last van hebben. Ga nu toch maar duimen dat het zo blijft :)

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Buiten de vermoeidheid heb ik ook geen symptomen gehad.

Nu inderdaad met het warme weer vocht vast houden maar dat heb ik altijd wel. En merk dat ik door het warme weer toch wat sneller uitgeput ben. Het is dat ik een buik heb en flink blauw geschopt wordt anders had ik het nog nog niet geloofd denk ik :)

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb tot een week of 16-17 nergens last van gehad. Daarna kreeg ik last van bandenpijn, slechter slapen enzo, maar heb dus nooit de gebruikelijke kwaaltjes die veel vrouwen hebben. Geniet er maar van!

17. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hier ook geen noemenswaardige kwaaltjes. Vanaf 6 weken tot 13 weken wel erg moe, maar verder niet echt veel bijzonders. Niet misselijk en mijn boobs beginnen nu pas wat voller te worden (ben ik wel blij om want ze waren al niet klein). Tot 16 weken was ik pas een halve kg aangekomen en mijn buik begint nu pas zichtbaar te worden.
    Dus ik zou me niet te druk maken hoor! ;)

Ik ben volgens mij qua hormonen zelfs stabieler dan normaal :confused: . Heb een klein psychisch dipje gehad rond de 13 weken maar verder voel ik me geweldig! Normaal had ik rond mijn ongi wel een paar dagen dat ik mezelf vreselijk in de weg zat.

18. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    :) , nou dat is een goed teken dan :D.

Pff rond mijn ongi was ik normaal zoo saggie. Iemand hoefde maar iets verkeerd te zeggen, en dan kon ik zo kwaad worden :) .
    Nu gelukkig geen last meer van, merk wel dat ik wat emotioneler ben. Men tepels zijn ook heel gevoellig, maar ze groeien nog niet :).

19. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi!

Hier nog iemand zonder klachten!
    Heb tot nu toe vrijwel nergens last van gehad, nu alleen met het warme weer wat sneller moe en wat meer vocht vast houden maar verder gaat het tot nu toe prima!

Vind het soms gewoon lullig om te zeggen dat ik nergens last van heb als ik iemand anders spreek die allemaal klachten heeft!

Groetjes Ramona

20. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hier nog iemand die nergens last van heeft. Tot vorige week had ik 's avonds wel extra honger, en af en toe wat ongi krampjes, maar daar heb ik nu geen "last" meer van. Aan de ene kant super fijn natuurlijk, want het lijkt me niks om iedere keer weer boven die wc te moeten hangen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng.

Deel Deze Pagina