Te gek Makey, Lekker genieten, al valt dat misschien niet altijd mee. Als ik zo lees hoeveel er na een miskraam weer snel zwanger zijn, dan krijg ik weer hoop. Groetjes Hope
Gefeliciteerd! Ik heb datzelfde gevoel. Ik heb in maart een miskraam gehad. We kwamen met 10 weken voor de termijn echo, en bleek het vruchtje met 6 weken gestopt was met groeien. Nu pril weer zwanger maar durf er nog niet echt aan toe te geven, bang voor weer een terleurstelling. Toch moeten we inderdaad maar proberen om positief te blijven. gr. Johanna
Gefeliciteerd!! Geniet er van, ook al heb je de angst van de vorige keer nog in je achterhoofd. Ik was ook snel zwanger na m'n miskraam en alles gaat goed nu. Pim
dank julie wel voor de leuke en lieve reacties!! ik ben blij maar ook bag ik mag 8aug voor een eerste echo (9.5week) omdat als we de echo eerder zouden doen er weinig tezien is volgens de echoscopiste en de kans dat t dan fout gaat nog heel groot is als ik bv met 7wkn zou gaan. wel jammer had graag t hartje gezien maar dat kan dus niet. gelukkig schiet 8aug ook wel op en dan kun je geloof ikal een echt minimensje zien
Gefeliciteerd meis!!! Doet me goed te weten dat je weer zo snel zwanger bent. Ik heb 5 jaar geleden een miskraam gehad en ben nu bang dat het niet meer lukt of weer niet goed komt... De opmerking van Caroline27 is daarom juist een geweldig punt!! Beter je vruchtje in een blije buik te hebben meid, aan zorgen maken heb je toch niets, beter die energie in positieve gedachten te investeren. Goed gezegd Caroline!!
Van harte gefeliciteerd makey, wat een geweldig nieuws! Ik hoop voor alle zwangeren - in het bijzonder de dames die één of meerdere miskramen - achter de rug hebben, dat die eerste onzekere weken snel voorbij zullen zijn. Ik duim voor ons allemaal! Hopelijk kunnen we er ondanks de onzekerheid toch van genieten. Groetjes, Wendy