Heb even een vraag. Ik werk als GO. En heb vanmiddag de contracten getekend voor een nieuw opvang meisje. Ze komt als voor en na schoolse opvang. En begint na de vakantie. Ze is net 4 jaar. Nu komt ze aanstaande maandag even alvast een paar uurtjes wennen. Berekenen jullie die uren dan gewoon door als werkte uren? Hoe doen jullie dan?
Dat vonden wij als ouders niet meer dan logisch toen onze dochters voor het eerst gingen wennen. Die uren zijn doorberekend door de GO. Je bent tenslotte dan ook echt aan het werk, je hebt de zorgen en verantwoording voor het kindje.
Ik reken het niet, vind het een service die erbij hoor. Bovendien zullen er, als je hetwel doorrekend, ongetwijfeld ouders zijn die het wennen dan maar laten zitten, waardoor je meteen een hele lange dag hebt met een kindje wat je helemaal niet kent. Ik laat kindjes altijd eerst twee uurtjes wennen en paar dagen later een halve dag (4-5 uur).
Ben niet van plan om het te berekenen. Helaas is maandag de afspraak niet door gegaan vanwege ziekte van mij. Dus hebben nu een nadre datum staan. Bedankt allemaal.
Onze go heeft t wel berekend, ik vond dat niet erg. Tja ouders zijn ook niet verplicht dat te doen dus of t dan een service moet zijn. Rijk wordt je ook niet van go zijn toch?
nee dat klopt. Maar ik ben normaal ook thuis met mijn dochter. Dus als ik en dan ok donderdag 1 of 2 heb lopen. Ik zit niet helemaal vol. Heb maar 3 kindje waarvan er 1 de hele dag komt. En andere allen maar na school.
Ze is vandaag van 14:00 tot 17:00 uur geweest. Toen mama weg wilde wou ze niet mee. Dus dat gaat goed komen. Over 1,5 week kom ze echt voor en na school. Ik bereken vandaag niet door.