Hallo, Ik zou vandaag weer beginnen met werken maar mijn zoontje is niet fit heeft de hele dag gehuild. en had wat verhoging.Hij heeft 4 dagen niet gepoept ik heb alles geprobeerd sinaasappelsap, vaseline, extra water door de fles en gewoon wat water geven. Nu heeft hij vanavond gepoept maar het is nog steeds hard en ook maar een beetje. Nu werd er vanmiddag tegen mij gezegd dat het een vluchtroute van mij was omdat ik nog geen zin had om te werken. Ik had vanochtend ook geen zin maar hoe meer ik er aan dacht hoe meer zin ik kreeg om even weer onder de mensen te zijn. Had mijn werk afgebeld. Hadden jullie het ook zo gedaan.
Hoi! Ik had precies hetzelfde gedaan. Het is al moeilijk genoeg om weer te gaan werken, maar zeker wanneer je zoontje dan ziek is, is het helemaal moeilijk. Nu ben ik weer bijna twee maanden aan het werk, maar wanneer mijn zoontje ziek is, dan ben ik gewoon thuis hoor. Gelukkig was mijn zoontje laatst ziek op mijn vrije dag. De dag daarna voelde hij zich alweer beter. Groetjes Mariska
Ik werd op mij tweede dag gebeld dat Thijs alleen maar huilde. Ik ben er direct heen gegaan. Tja werk is bij zaak hoor! Mijn kind is veeeeeeeeeeeeel belangrijker. En de volgende keer doe ik het net zo!
ik had denk ik mijn moeder of schoonmoeder gevraagd om op te passen, is toch wat dichter bij jezelf dan kdv oid. Ik was gaan werken, als hij niet echt heel erg ziek was.. Dan ben je niet meteen een slechte moeder ofzo hoor. Voor dat poepen: Je kunt bij de apotheek laxerende siroop krijgen, ik weet alleen zo eventjes niet precies vanaf welke leeftijd die gebruikt mag worden. Is wel redelijk heftig spul. Je kunt ook Roosvicee laxo halen, is verkrijgbaar in sommige supermarkten en bij de drogist, en is dus heel wat onschuldiger. Je zou ook, als noodoplossing, eventjes (moet je dus niet altijd doen!!) de thermometer daarbeneden erin stoppen. Vaak gaan ze dan drukken en komt er wat mee. En anders; HA bellen, die weten altijd wel raad.
Ik was denk ik aan het werk gegaan en dan was mijn man thuis gebleven, maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie een optie was geweest.
Hey meiden, Dat mijn man thuis kwam was geen optie die is chauffeur. Maar onze zoon is opgenomen geweest vanaf donderdag en is vandaag thuis gekomen. Hij heeft op dag 4 gepoept ze wilde net een clisma inbrengen maar dat hoefde gelukkig niet. Nu is het afwachten wanneer hij weer poept. Als hij zaterdag nog niet heeft gepoept dan moet ik weer bellen en dan wordt hij verder onderzocht.
Fijn dat het weer beter gaat met je zoontje. Diegene die die opmerking heeft gemaakt van die vluchtroute mag zich wel schamen zeg...en excuus aanbieden aan je.