oppas als je uit gaat.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Mayon, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik hoop het ook zeg, mijn zoontje geniet altijd zo ontzettend van logeerpartijtjes bij opa en oma.
     
  2. Mamatrees

    Mamatrees Bekend lid

    30 nov 2010
    603
    0
    0
    En waarom zou je je dochter niet achter willen laten als je plezier wilt!Is een beetje rare reactie,want je dochter merkt er niet zoveel van en leert zo alleen maar met andere mensen om te gaan!En meestal ga je in de avond weg,dan slapen baby's toch?.
     
  3. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Het zal wel tussen mij oren zitten dan, ik vraag gerust oppas voor dingen als tandarts, bruiloft, etc. maar niet omdat ik graag wil 'genieten.' Hoe kan ik het nog duidelijker zeggen ;)
     
  4. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Mijn 'baby' niet, maar dat terzijde.Overdag ga ik vaak met haar naar andere mensen dus dat hoeft ze niet te leren.
     
  5. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Bij ons is het altijd wanneer we het echt nodig hebben.
    Als er 1 ziek is of il heb een cursus van het werk.
    TOT nu toe als ik weg wil dan blijft papa thuis en andersom.maar
    We merken wel dat we er nu echt aan toe zijn om
    Ff weg te gaan met z'n 2en.
    De relatie weer wat boost geven.
    Druk met werk kids.ff andere omgeving,we zijn nog jong.
    Natuurlijk voelen we ons schuldig. Maar toch voelt het tegelijkertijd goed.want mijn moeder past altijd op mochten ze moeten blijven slapen.
     
  6. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ben je een masogist misschien? :D

    Je mag van jezelf niet genieten?

    Of niet zonder je kind?

    Ik vind het wel een beetje een kronkel hoor, :p ( heb ik ook genoeg, i know)
     
  7. LindaCR

    LindaCR Lid

    18 jan 2010
    36
    0
    0
    NULL
    Costa Rica
    Ik begrijp wel hoor, dat je je er misschien niet prettig bij voelt. Maar je kindje weet niet of jij op een bruiloft bent of een lekker avondje aan het stappen bent met je man. Dus ik zou het toch gewoon een keertje proberen. Misschien vindt je het alles meevallen en zie je dat het voor je kindje geen probleem is.
     
  8. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Maar zeggen jullie dan gewoon tegen anderen sorry ik zit er even doorheen, ik wil een keer uit, ofzo?? Ik zeg echt niet zo snel dat het niet meer gaat, dat heb ik niet geleerd ;)
     
  9. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Trouwens, waarom wordt er verondersteld of zomaar aangenomen dat onze kinderen niet een andere omgeving ook goed kunnen hebben. Alsof alleen wij ouders garant staan voor voor veiligheid en pleizer. Uiteraard zijn de ouders de beste basis (mits normale omstandigheden), maar een dagje of een weekendje bij bijvoorbeeld opa/oma kan soms nog meer plezier betekenen dan thuis. Zolang mijn kind het prettig vindt bij de oppas, in ons geval bij opa en oma, zal ik mijn eventuele vervelende gevoelens erover (die ik nooit heb) op zij leggen.
     
  10. Mamatrees

    Mamatrees Bekend lid

    30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ik bedoel alleen maar dat je jezelf niet tekort moet doen want je kindje merkt daar toch niets van op deze leeftijd.Maar als je er zelf niet zoveel om geeft om weg te gaan dan word het een ander verhaal..Ikzelf zou het vreselijk vinden om nooit weg te kunnen.
    Maar dat is persoonlijk..
     
  11. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Je kunt ook genieten mét man en kind of familie, gaat niet om het genieten opzich toch.
     
  12. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Eindelijk één :)
     
  13. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoezo, doorheen zitten? Als ik met mijn man een avondje uit eten ben dan zit ik er niet per definitie doorheen om dat te moeten doen. Dat doen we omdat wij tijd met z'n tweetjes willen, omdat wij ook gewoon man en een vrouw zijn. Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het je niet uit te leggen is. Volgens mij wil je het wel heel graag, maar kan je gevoel niet op zij zetten.
     
  14. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113

    Ha ha,

    Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.

    Maar alleen genieten zonder man/kind is ook erg fijn.

    maar je kindje is nog maar 15 maanden dus erens snap ik je wel. Julian vind ik ook nog niet toe om te lang naar de oppas te gaan ( hoogstens een uurtje)

    Ik bedoelde het trouwens gewoon grappig hoor.
     
  15. Michelle89

    Michelle89 Bekend lid

    20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Wij gaan regelmatig nog leuke dingen samen doen, en met vrienden lekker opstap! Moet kunnen toch? En onze kleine boef heeft t super naar zijn zin bij de oma's & opa's dus voel me er totaal niet schuldig over! :)
     
  16. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    @Loesmari zei bij ons is het als we het echt nodig hebben. Daarom vroeg ik dat.
     
  17. Mamatrees

    Mamatrees Bekend lid

    30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ik zeg nooit niks tegen niemand!
    Wij doen het gewoon.
    Je kindje heeft het echt niet in de gaten hoor,geloof het maar.;)
     
  18. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    En het gaat me er ook niet om dat mijn dochter het ergens anders niet naar haar zin zou hebben, vast wel. Maar ik zou het gewoon nooit aan een ander VRAGEN als het niet nodig is maar alleen voor jezelf.
     
  19. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Tegen degene die oppast bedoel ik ;)
     
  20. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    O ik heb daar dus geen problemen mee.

    Ik vind het heerlijk om tijd voor mezelf te hebben ( of samen)

    Even geen mama maar partner of gewoon Bo
     

Deel Deze Pagina