Wij zijn een tijdje terug overgestapt van flexmoeders naar een plaatselijk gastouderbureau, omdat onze gastouderbureau door fouten van flexmoeders bijna haar registratie kwijtraakte. Maar het gastouderbureau waar we nu zitten, is vreselijk duur: er komt zo'n 150-200 euro in de maand aan bureaukosten bovenop onze gastouderuren, omdat zij met een tarief op het uurloon van de gastouder rekenen, (we zitten per maand tussen de 80 en 100 uren opvang). Kunnen we gewoon niet betalen, dus ik ben eigenlijk op zoek naar een ander gastouderbureau dat WEL doet wat het moet doen, tegen een redelijk tarief. Iemand positieve ervaringen met een gastouderbureau waar je wel goedkoop uit bent?
Ik werk met 4kids, dat is landelijk. Die zitten op 55euro per maand voor 1 kindje en 90 voor 2. 4Kids Gastouderbureau - Gastouderopvang op maat in heel Nederland! - Tarieven
@Adi: nee, een KDV is geen optie, we willen Thirza houden bij de gastouder waar ze nu zit. We zijn erg voor het kleinschalige en deze gastouder zit 3 straten verderop en doet flexibele opvang, wat een KDV dus doorgaans niet kan bieden. Rosmalen is echt te ver weg, zeker omdat soms mijn man Thirza op moet halen als ik later thuis ben, en hij op de fiets is dan... @Wijffie: ik ga eens kijken, thanks
Hier helaas geen tips. Wij zitten ongeveer in dezelfde regio en betalen ook voor ieder uur opvang 1,50 aan het bureau. Erg prijzig dus... Dus als je iets anders gevonden hebt, dan laat het maar weten
Toevallig bij Mikz ook? Ik vind ze wel kwalitatief goed werk leveren, maar om nou verdorie 25% extra steeds te betalen voor hun diensten.... dat lijkt me wat veel Maar ik houd me aanbevolen voor meer tips
Oh, ik had het verkeerd begrepen, je wilt dus samen met de gastouder naar een ander bureau. Succes met zoeken!
Gob solo bambini, is wel een landelijk bureau zitten zelf in Alphen noord-brabant. Ze vragen 47,- voor 1 kindje per maand