oppas gezocht in lelystad

Discussion in 'De lounge' started by jennefer26, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Dit is volgens mij niet correct. Je moet allebei aanspraak maken, anders krijg je geen kinderopvangtoeslag.
    Ik zou even goed uitzoeken of je op grond van je studie een vergoeding kan krijgen. Volgens mij moet je dan niet bij je stageplek zijn maar echt bij de instelling waar je je studie volgt.

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Dat zijn nogal conclusies. Misschien is ze met iemand anders in contact geraakt?

Ik vind het een dappere vraag! Je weet maar nooit of het op deze manier op te lossen is.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja wie weet heeft ze idd al iemand :) vind t geen gekke vraag als je oppas zoekt op een forum met honderden moeders :p alleen gratis vind ik wat overdreven maar kleine vergoeding is natuurlijk altijd te bespreken.

ik hou me aanbevolen hoor :)

4. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    ik bedoel eigenlijk ook niet helemaal gratis, maar heb niet veel te over om de oppas te betalen.
    je hebt een pb

jennefer

5. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    #25 jennefer26, Sep 12, 2011
    Last edited: Sep 12, 2011
    Hoi dames.
    sorry voor de late reactie maar mijn stomme computer deed raar. kreeg hem niet opgestart.
    maar om terug te komen op mijn vraag.
    ik weet ook wel dat gratis hem niet gaat worden, en moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vindt om mijn kids bij een vreemde achter te laten, maar waar ik ze ook breng de mensen blijven vreemden. en ik wil zowie zo eerst kennis maken.
    mijn vriend werkt wel en ikheb nbet een proefberekening gemaakt, wat we ongeveer kunnen krijgen.
    dus over vergoeding ofzo hoeven jullie je geen zorgen te maken. zit alleen met de eigen bijdrage.de hoogte dan. ik ga stage lopen op een school 3 dagen in de week maar krijg helemaal geen vergoeding. mijn studie moet ik ook zelf betalen. Ik heb ervor gekozen om weer naar school te gaan, zodat ik later zelf mijn eigen geld kan verdienen en niet steeds mijn handen hoef open te houden.
    studiefianciering krijg ik ook niet omdat ik 32 ben. weet ook wel dat ik mijn dierbaarste bezit uit handen moet geven , maar dat doe je ook als je kind naar de pz of naar school gaat.
    Voelt ook niet goed om zo mijn vraag neer te zetten, maar kan niet anders.
    de een vindt het genant een ander moedig. denk dat ik de vraag effe aanpas.

Jennefer

Share This Page