Tv-oma (80) klust bij als prostituee

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamv1, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Tv-oma (80) klust bij als prostituee

AMSTERDAM - Vaste kijkers van de Duitse talentenjacht Das Supertalent kennen haar als zingende oma, maar de 80-jarige Hilda Breer heeft ook nog heel andere kwaliteiten. De bejaarde vrouw klust bij als prostituee.

Geldgebrek was twee jaar geleden de reden dat Breer op 78-jarige leeftijd haar lichaam begon te verkopen. “Ik zag een advertentie van een seksclub die op zoek was naar dames en besloot te reageren”, vertel ze aan Bild. Het bleek een daverend succes. “Er zijn veel mannen die een oudere dame willen. De meeste van mijn klanten zijn rond de 50 jaar.”
    De prostituee op leeftijd heeft niet altijd de eindjes bij elkaar moeten knopen. Breer, die sinds 1980 in Duitsland woont, komt oorspronkelijk uit Argentinië en was daar in haar jongere jaren een succesvol zangeres en actrice. “Ik verdiende in die tijd bakken met geld, had drie huizen en zeven stukken grond." Ze werd echter bedrogen door een familielid en verloor haar fortuin. In het bordeel verdient ze nu 60 euro voor een uurtje met een klant.

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik niet er aan moeten denken dat mijn oma dat doet/gaat doen...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik vind de reden waarom ze het doet wel erg...

Als het nu voor de hobby was... ok

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

:$ IK vind het erg dat ze dat moet doen !

5. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik neem aan dat ze er ook klein beetje plezier aan beleeft, want anders snap ik ook niet dat ze het naar buiten brengt. Het kan dat ze op extra klanten hoopt natuurlijk...

Ieder zijn ding, jong of oud!

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    reden waarom is wel sneu, maar goed er zijn er meer dan genoeg die geldzorgen enz hebben. Voor zover ik weet klust niet iedereen bij in de prostitutie. (hoop ik)
    ;)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ach als alles er nog goed bijhangt? :D
    De reden waarom is wel sneu, dan hoop ik iid ook dat ze er nog wel een beetje van geniet zo op haar oude dag.

Er zijn wel meer mensen waarvan ik niet wil weten wat ze uitspoken tussen de lakens (en die zijn echt niet allemaal zo oud als die oma), maar ik gun iedereen z'n pleziertje.

Deel Deze Pagina