Aaah kattenliefhebbers dus. Jou moet ik eigenlijk hebben haha. Ik wil wel echt iemand die het uit liefde doet en niet puur voor de centen. Dank je wel♥
Onze kat gibg onlangs naar een kattenhotel maar daarvoor ben je wss al te laat en dat is ook best duur.
Ik heb iemand via Huisdierenoppas die thuis komt voor 4,50 Euro per dag (2 katten, 2 cavia's en vissen). Ze vroeg maar 3,50 Euro, zelf een Euro er bovenop gedaan, best veel werk. Stonden ook mensen op die oppas bij hun thuis aanboden voor meestal 11-20 Euro per dag.
Ook hier de tip: Pawshake Een oppas die bij je thuis komt Mocht er iets met je kat zijn, in de voorwaarden staat dat er dan naar de dierenarts wordt gegaan. Stukken goedkoper dan een pension en de kat blijft gewoon lekker thuis. 1 huisbezoek kost bij onze oppas 11 euro. En dat is het meer dan waard. Een huisdier wil je in goede handen achter laten. En daar betaal je nu eenmaal voor. Dat je 6 weken weg gaat, ja, dan is het een groot bedrag maar dat is wel de consequentie van een huisdier hebben
Natuurlijk is het het waard, maar sommigen vragen extreem veel, 35 tot 50 euro per nacht? De goedkoopste die ik daar zag in mijn regio, was 20 euro per nacht. Dat vind ik ook erg veel. Dan ben je voor 6 weken zo'n 840 euro kwijt. Zoó veel werk is een kat in huis nou ook weer niet. De kosten bij een katten pension zijn 12,50 euro zag ik en dat is inclusief alles, ook voer dus.
Ken je niet iemand met kids die ''20tigers'' zijn nog thuis wonen en het heerlijk vinden om op een huis te passen en dan gelijk voor de kat? Geen zwaar feestende ''20tigers''