Wat overdreven.... Maar vind het ook wel raar... Weet niet of ik meteen een andere GO zou zoeken, denk het niet. Bij herhaling wel.
Ik heb niet alle reacties gelezen hoor maar OMG.. omschrijft toch wel het beste mijn gevoel na het lezen van je berichtje Ik vind borstvoeding en de troostende werking een schitterend iets, maar wel tussen moeder en kind. Als iemand (ongevraagd nog wel) dat met mijn zoontje had gedaan... nee daar was ik op zijn zachts uitgedrukt niet erg blij mee geweest.
Gadverdamme! Wat bezielt die vrouw wel niet om een kind zomaar aan de borst te leggen?! Die heeft echt een steekje los.. Die vrouw zou er hier nooit meer inkomen en ik zou een melding maken bij het GOB, dit is echt niet normaal!
Shocking! Vast met de beste bedoelingen hoor, maar nee... Zou het op zijn zachts gezegd een heel vervelend idee vinden mijn zoon bij een ander aan de borst (bha). Ik ging zeker overwegen om andere opvang te regelen, alleen het idee al dat dit nog een keer kan gebeuren zou me niet lekker zitten. Heb niet alles terug gelezen, maar ben benieuwd hoe je de situatie op gaat lossen. In elk geval succes!
Ik ben zelf heel erg pro BV, maar wel alleen tussen moeder en kind!' Vind het ook wel shoking dat sommige het niet raar vinden, zoals de persoon wiens schoonmoeder oppas kinderen ook de borst geeft... snap ik echt echt echt niet absoluut NIET oke!
Mijn eerste reactie is ook: OMG! Ws denkt ze zelf dat het oke is, anders had ze het niet verteld. Maar ik vind dit dus echt niet kunnen! Ik zou het zeker melden bij het gastouderbureau. Succes!
OMG ik vind dit echt niet normaal ik zou dir echt niet pikken!! Dit is gewoon sexuele mishandeling (excuus als ik iemand voor hoofd stoot) maar dat vind ik wel het kind word gedwongen om aan die vrouw zijn borst te drinken!! Dat hoort alleen bij de moeder!!! Ik zou zeker de GOB bellen wordt er gewoon boos van!!! Andere reactie met de oma die ook doet belachelijk!! Liever borst als vinger 😱
Gatver gatver gatver . Ik zou woedend zijn, en dat is nog een understatement. Dat mens is niet goed bij haar hoofd dat ze dat zomaar doet! En het gaat ook nog eens om een dreumes van bijna 15 maanden, waar de zuigbehoefte minimaal is! Ik zou een klacht indienen bij het gob en een andere gastouder nemen. Vertrouwen zou bij mij compleet weg zijn.
gewoon voor het sabbelen!? en dan kont er geen eens melk uit!! hoe ik dit zou aanpakken? wegwezen met deze gastouder... brutaal zeg!
Mijn hemel.... dat deze dame het normaal vindt om andermans kind aan haar borst te laten sabbelen soit, maar dan wél met uitdrukkelijke toestemming van de ouders. En aangezien jullie geen toestemming hebben gegeven hiervoor dient ze dit simpelweg NIET te doen. Ik zou niet bij deze gastouder blijven als je vermoed dat ze toch wel zal doorgaan met deze praktijken. Je moet je als ouder immers ook goed voelen bij de gastouder. Het is een kwestie van vertrouwen, als jij deze dame niet vertrouwt echt op zoek gaan naar een ander hoor!
Mijn mond valt hier letterlijk van open. Zoals hier iemand al aangaf.. ik zou haar een schop onder haar reet verkopen. En dan druk ik mij nog zachtjes uit. Is ze wel helemaal... :x:x
Gatver krijg echt kippevel bij het idee!! Het idee dat mijn kind aan de borst van een andere vrouw zit vind ik ronduit belachelijk en zou er zeker werk van maken. Dit is intiems tussen mama en kind!!!! Wordt gewoon misselijk bij de gedachte bah!!!
Neeeee ik had niet voor mezelf ingestaan! Iedereen zijn eigen ding, maar dit overleg je met de ouder(s). Zoals zij zelf al aangaf, dat ze het tof van je vond dat je zo kalm reageerde. Daardoor vermoed ik dat ze weet dat weinig ouders hier achter staan. Ik zou een gesprek aan gaan met het GOB en de gastouder.
Ts; heb je eigenlijk al contact gehad met het gastouderbureau? ben erg benieuwd hoe die reageerden... (als je dat wil natuurlijk..)