Dit is inderdaad echt iets tussen jou en je familie. Alle andere mensen roepen 'te veel' of 'prima' vanuit eigen beleving. En deze is per persoon verschillend. Ik vind bijv 1x in 2mnd bij oma logeren doodnormaal, en niks te weinig. Zelfs als je als gezin woont. Onze kinderen zoudem het zelfs eisen als we ze niet vaak genoeg naar opa en oma brengen. Grootouders ook. Als je in een relatie zit is het ook compleet normaal om eens per maand een avondje samen door te brengen. Alleen vind ik dat je vriend best wel vaker gewoon een avondje in jouw woonplaats kan afspreken. Dan kun je oppas regelen die niet hoeft te slapen. 60km is toch niet zo ver? Wij woonden 40km van elkaar voordat we gingen samenwonen en reden die afstand bijna dagelijks. Het is een half uurtje over de snelweg, voor jullie 40min.. Maak het niet groter dan het is, een beetje moeite doen voor jou is juist romantisch
Oh maar hij komt ook gewoon naar mijn woonplaats hoor. Het lijkt nu een beetje alsof hij nooit hier komt. Maar dat is niet zo Maar dat zijn dan de gewone avond dates. Uit eten dat soort dingen.