oppas oma onder verlof

Discussie in 'De lounge' gestart door nogeenwonder, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier blijven ze nu die dagen ook over hoor (zoals 95% van de school).

2. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    niekepiek en de reactie boven jou aardige uitspraak dan????
    volgens mij komt t gewoon echt niet over he hoe t bedoeld is

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Je begint er mee dat je een vraag voor je vriendin hebt;).
    Vervolgens oordeel jij over haar situatie en vraag je naar onze mening.
    Ik reageer op jou, en dan ben jij verontwaardigd:(.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik kijk trouwens al uit naar mijn verlof :D dochter naar de.opvang en ik heb evem tijd voor mezelf (die ik o.a. ga vullen met een cursus voor werk maar dat ter zijde). Op dagen dat ik niets te doen heb brrng ik dl niet naar de opvang maar gaan we iets gezelligs doen maar verder gaat ze gewoon hoor. Vindt ze zelf ook leuk trouwens

5. Niekepiek

Ik denk het... maar dan moet je toch echt een breder beeld schetsen, want op deze manier vind ik je echt veroordelend ten opzichte van je vriendin.
    Ze is hoogzwanger, en je noemt haar een luibeestje.
    Ik vind dat niet echt aardig.
    Jij kan toch niet weten wat ze voelt.

6. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    hoe moet je in hemelsnaam dan nog iets anoniem doen niekepiek moet ik dan zeggen euhmm een moeder van school die ik totaaal niet ken???of hoe moet ik volgends jou dan een topic starten om andermans mening te lezen te krijgen zonder dat ik herkenbaar word???
    jij blijft maar aan het vallen over dat van ik als voorbeeld mijn vriendin heb aangegevn
    probeer eens niet zo opgefokt te doen en tussen de regels door te lezen.....
    dan lees je misschien mijn oprechte vraag????

7. Niekepiek

Maar wat wil je nu met dit topic bereiken dan?
    Wat is je vraag?

En opgefokt ben ik niet hoor, dan moet je maar even mijn hondenpoeptopic lezen, daar raak ik opgefokt van;).

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Bij ons ging het in mijn verlof ook gewoon de oppas door zoals het geregeld was.
    Dus maandag naar oma/opa (vonden beide kanten heerlijk) en ook gewoon een dag kinderdagverblijf. Vooral de continuïteit vind ik belangrijk. Er zitten 7 dagen in een week, daarvan was hij er 5 thuis tijdens mijn verlof.
    Mijn dochter gaat ook gewoon naar het kinderdagverblijf als ik vakantie heb. Zoon gaat dan niet naar de bso, heb ik lekker samen een dagje met hem.

9. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    jullie mening.. die heb ik gekregen ik heb gevraagd om een slotje
    dit gaat nergends meer over en word echt niet begrepen of door mij of door sommige van jullie
    jammer en sorry

10. Niekepiek

Prima, veel sterkte!

11. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter gaat nu tijdens mijn verlof oom gewoon 2 dagen naar het kdv. Het is voor een kind heel belangrijk om een normaal ritme te houden. Ze vindt het daar erg leuk. Wil lekker spelen met haar vriendjes. Er verandert al zoveel straks. En dit is iets van haar. Bovendien is ze de rest van de week thuis en trek ik het maar net om de hele dag met haar bezig te zijn. Nu mankeer ik wel wat dingen maar al zou ik niks mankeren, de laatste weken van de zwangerschap kunnen heel zwaar en vermoeiend zijn. Dan is het voor jezelf erg prettig om even bij te komen. Eigenlijk hebben al mijn vrienden dat zo gedaan. Ik vind het heel normaal

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    De enige optie dat je dus niet een ander bevooroordeeld, is... als het over jezelf gaat. :D

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja lekker belangrijk, het is haar kind en haar moeder.
    Gewoon met je eigen dingen bemoeien.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Oke had wel kunnen bedenken dat je gefileerd zou worden.

Maar goed hier mijn kijk erop: ik snap het gevoel van ts wel. Oudste kindje "moet" naar de opvang terwijl mama lekker thuis is bij de baby...ja dat kan voor sommige kinderen heel moeilijk zijn. En dat ze het leuk hebben op de opvang staat hier los van. Bij mama thuis is het heel fijn en de baby mag dat wel en het oudere kindje niet. Denk dat men hier wel eens bij stil moet staan.

Mijn jongste wil ook het liefst om 12 00 uur naar bed maar 2 dagen in de week wordt het toch een uurtje later. Mijn oudste hoeft hier niet de dupe van te worden..zij heeft niet gekozen voor een broertje.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina