Au pair uit het buitenland

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door mamamarrit, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarrit

mamamarrit Nieuw lid

9 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man en ik zijn trotste ouders van een lieve meid. Ze wordt bijna 6 en gaat op dit moment naar school en omdat ik momenteel huisvrouw ben hebben we geen kinderopvang nodig.

Na de zomervakantie wil ik graag weer fulltime aan het werk en aangezien mijn man een drukke baan heeft, hebben we dan een opvang voor onze dochter nodig.

Vrienden van ons hebben positieve ervaringen met een au pair. Zij hebben een Amerikaanse gehad toen hun kinderen jong waren. Totaal voor de periode van 9 maanden. Dit was (wederzijds) erg goed bevallen en de klik was er tussen ouders, kinderen en au pair.

Zijn er hier meer ouders die ervaring hebben met au pairs?

Marrit

2. mamamarrit

mamamarrit Nieuw lid

9 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand ervaring met au pairs?

We zijn naast ervaringen ook op zoek naar een goede en gebruiksvriendelijke site waar we internationaal au pair kandidaten kunnen vinden op basis van criteria zoals geslacht, talenkennis en ervaring. Betrouwbaarheid en professionaliteit vinden we hierbij erg belangrijk.

Bij deze alvast bedankt voor alle tips die binnenkomen :D.

Groetjes Marrit

3. Mammie69

Mammie69 Actief lid

3 mrt 2009
    139
    0
    0
    Gorinchem
    Wij hebben ondertussen een onze 2e au pair in huis en zijn op zoek naar de 3e omdat de termijn van de huidige au pair er bijna opzit. Een au pair moet je tegenwoordig regelen via een au pair bureau, anders krijgt ze geen visum van de IND.

Deel Deze Pagina