Hier even een positief berichtje mbt vertellen dat je zwanger bent op het werk. Ik had van de week een voorgangsgesprek met mijn leidinggevende en aan het eind heb ik verteld dat ik zwanger ben. Ze was helemaal blij, kreeg een knuffel en zei meteen dat ze al tegen haar collega had gezegd dat ze een vermoeden had. Echt zo leuk! Daarnaast vroeg ze natuurlijk hoe het ging. Meteen verteld dat ik erg moe ben steeds en erg misselijk, bijna tegen het zieke aan. Ze gaf meteen aan dat daar mogelijkheden in waren met kortere diensten werken, later beginnen of juist eerder naar huis. Ik hoefde het maar te zeggen. Ook met afspraken bij de VK kon er wel wat geregeld worden. Nou scheelt het natuurlijk dat ik bij een groot bedrijf werk en iemand anders makkelijk mijn gemiste uren kan opvangen maar toch altijd fijn als er iemand met je mee denkt en je de ruimte geeft om diensten te wijzigen als je het even niet trekt. Omdat je vaak veel nare ervaringen leest wilde ik mijn verhaal hier even delen
Wat fijn dat je zo'n positieve reactie kreeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk verdwijnen de kwaaltjes snel.
Wat leuk en lief! Heerlijk, zo'n reactie! Herkenbaar gelukkig! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Wat ontzettend lief dat je leidinggevende zo positief reageerde! Heerlijk! Geniet van je zwangerschap, en hopelijk ben je snel van je kwaaltjes af. 😘
Wat fijn dat je leidinggevende zo positief reageerde! Ik heb dit ook als zeer fijn ervaren bij mijn leidinggevenden en collega's. Ik heb nog nooit zoveel liefde, steun en medeleven gevoeld. Echt heel bijzonder. Geeft je meteen het gevoel dat je ook echt iets voor ze betekend
Altijd fijn! Hier was ook iedereen heel enthousiast en iedereen leeft hartstikke mee. Super lief! Maar we zijn dan ook een vrouwenteam met allemaal jonge kindjes (inclusief leidinggevende) dus iedereen voelt gewoon goed mee Gelukkig ook een organisatie die goed met zwangeren omgaan. Genoeg collega's die zwanger raakten tijdens hun eerste jaarcontract en gewoon een onbepaalde tijd contract kregen. Je hoort vaak genoeg anders!