Oppas scholier

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Daenerys, 4 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mijn nichtjes van 15 willen nooit geld. Ze passen met zijn 2en op 1 kind. Meestal koop ik een kadobon van €20 per persoon na een avondje of dagdeel oppassen. Als ze tot laat oppassen slapen ze ook hier dus dan "verdienen" ze slapend geld. En ik zorg er altijd voor dat er wat lekkers in huis is en ze mogen via pathe thuis een film bestellen als ze in de avond oppassen. Zoon heeft geen oppas nodig voor hem is het meer gezelschap.
     
  2. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Wij betalen 7€ per uur, onze oppas is 17 of 18. Maar wij hebben dan ook 3 kinderen die geregeld wakker worden 's avonds.
    Soms past ons 14-jarige buurmeisje 's middags even voor een uurtje op 2 van de 3 kinderen, dan geef ik 4€ per uur, maar rond altijd ruim naar boven af.
     
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik betaal 5 euro. Had een oppas die 6 wilde maar dat is me eigenlijk wat te veel.

    leeftijd maakt niet heel veel uit. Heb een oppas van 15 en 17. Natuurlijk is 5 euro idioot veel voor een 15 jarige.

    Dus een avond van 6 tot 12 is 30’euro

    dit is voor 1 kind die alleen nog op bed gelegd hoeft te worden.
     
  4. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    Ik betaal 5,- per uur, onze oppas is 21. Ze vroeg 4,- maar dat vond ik niet handig met betalen dus heb er 5,- van gemaakt. Ik rond naar boven af als wij weg zijn geweest, dus voor een halfuur krijgt ze een uur betaald.

    Kids liggen vrijwel altijd al op bed.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Daenerys

    Daenerys Fanatiek lid

    21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Bedankt voor de reacties dames hier kan ik wat mee. Ik denk dat ik inderdaad ook tussen de €4 a €5 per uur voorstel.
    Ons kind hoeft ze ook alleen maar op bed te leggen en die word verder ook nooit wakker. Overigens kan ze ook van alles uit de kasten pakken en gewoon lekker bankhangen dus veel hoeft ze er niet voor te doen. Thnx!
     

Deel Deze Pagina