Voorweeen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Asje20, Nov 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Asje20

Asje20 Lid

Sep 29, 2006
    29
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi hoi,

ik heb soms menstruatiepijn, zijn dit voorweeen? de baby wil er toch nog niet uit he? is het ook niet erg vroeg voor voorweeen? wie heeft dit ook?

en soms heb ik ook n hele erg druk van onder zeg maar.. ik hoop dat ie nog even blijft zitten, want het is nog veel te vroeg!

2. jessicad

jessicad Actief lid

Nov 2, 2006
    344
    0
    0
    Hoi ik heb dit ook. Ik heb geen idee of het voorweeën zijn. Ga er eigenlijk vanuit dat het er gewoon bij hoort. Ik ben al wel wat verder, maar heb dit al wel een tijdje.
    Rond de 33 weken is mijn kleintje ingedaald. Toen heb ik wel een nacht echt heel erge rugpijn en pijn in mijn onderbuik gehad. Volgens mij waren dat wel echt indalingsweeën, want bij de controle daarna was de kleine ingedaald. Toen ik zei dat ik dat al dacht, dat ik het gevoeld had zei de verloskundige dat dat goed kon.
    Misschien is jouw kleintje ook wel aan het indalen of ingedaald. Dat kan best hoor, is wat vroeg, maar ja dat komt wel vaker voor en dat zegt nog niets over de bevalling.
    Ik zou me er niet te druk over maken, maar als je er echt veel last van hebt of er onzeker over bent, gewoon even vragen aan de verloskundige.
    Ik had vandaag wel erg veel last van een soort druk in m`n onderbuik/menstruatie achtige pijn, dat ik twijfel om even mijn urine te laten controleren. Het schijnt dat een blaasontsteking ook dit soort klachten kan veroorzaken en dan kan je het beter even laten nakijken. Is opzich ook zo gedaan.
    Dus als je het niet vertrouwd even je verloskundige voorleggen en eventueel even je urine laten nakijken. Want een blaasontsteking kan tijdens de zwangerschap geloof ik makkelijker overslaan en nierbekkenontsteking veroorzaken, weet het niet zeker hoor. Maar als het blaasontsteking is is het goed te verhelpen.

groetjes Jessie

Share This Page